بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

چگونه ظاهر زره خود را در God of War Ragnarok عوض کنیم؟

یکی از ویژگی‎‌های جذاب بازی God of War Ragnarok، آن است که شما می‌توانید با نگه داشتن قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک زره، ظاهر آن را تغییر دهید. به عنوان مثال شما به علت ظاهر نه چندان جالب یک زره علاقه‌‎ای به پوشیدن آن ندارید، اما از قابلیت‎‌های آن و دفاع بالایی که دارد، می‌‎خواهید استفاده کنید. در این جا و با استفاده از ویژگی جالبی به نام Transmog می‌‎توانید به خواسته خود دست پیدا کنید. دسترسی پیدا کردن به Transmog اما، کار ساده‌ای نیست و مقداری تلاش کردن نیاز دارد. ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور این ویژگی را برای زره‌های خود باز کنید.

راهنمای باز کردن ویژگی Transmog

شما برای این که بتوانید ظاهر یک زره را عوض کنید، باید ابتدا آن را با پیدا کردن منابع لازم و ملاقات کردن دورف‌های محبوب، به سطح آخر، یعنی لول ۹ برسانید. خبر خوش اما آن است که شما به محض آن که زره خود را به لول نهایی برسانید، می‌توانید ظاهر آن را به شکل هر لباس دیگری که آزاد کردید تغییر دهید. این بدان معنی است که شما نباید آن آرموری که از لحاظ ظاهری می‌پسندید را هم به لول آخر برسانید.

چگونه ظاهر زره خود را در God of War Ragnarok عوض کنیم؟

در نظر داشته باشید که بعد از رساندن زره خود به لول آخر، لازم نیست که برای تغییر ظاهر آن هربار به Sindri و یا Brok سر بزنید. شما می‌توانید به سادگی با باز کردن منوی لوازم خود در هر مقطعی از بازی، با فشردن دکمه‌ی Edit Appearance اقدام به این کار بکنید. بعد از وارد شدن به این منو نیز می‌توانید تمام آرمور‌هایی که تا به الان باز کردید را مشاهده بکنید، و با زدن دکمه‌ی مربع ظاهر آن را به آرموری که هم اکنون در اختیار دارید، انتقال دهید.

نکته‌ی دیگری که باید بگوییم آن است که شما برای تغییر ظاهر هر کدام از سه بخش زره‌ها یعنی Waist، Belt و Chest باید آرموری که در آن بخش بر تن کردید را به لول آخر برسانید حتی اگر یک ست کامل از یک نوع آرمور را پوشیده باشید. اگر برای بخش دیگری از سیستم کرفتینگ بازی God of War Ragnarok نیاز به کمک دارید، سری به این مقاله‌ی ما بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *