اخبار و رویدادها, بازی, راهنمایی و آموزش, یادداشت

جوایز بخش داستانی Call of Duty Modern Warfare 2

جوایز بخش داستانی Call of Duty Modern Warfare 2

بخش داستانی بازی مورد انتظار Call of Duty Modern Warfare 2 امشب و به صورت زودهنگام برای کسانی که این عنوان را پیش خرید کرده باشند، منتشر می‌شود و حتی اگر شما فقط به بخش مولتی پلیر بازی‎های Call Of Duty علاقه‎‌مند هستید استودیو Infinity Ward جوایز ارزنده‌‎ای برای به اتمام رساندن بخش داستانی COD Modern Warfare 2 در نظر گرفته است. شما از این جوایز می‌توانید در بخش آنلاین و وارزون ۲ استفاده کنید.

با نزدیک شدن به عرضه عنوان Modern Warfare 2 استودیو سازنده و Activision انگیزه‎‌های زیادی برای به پایان رساندن بخش کمپین بازی که در طی این سال‎‌ها توجه کمتری به آن شده ایجاد می‎‌کنند. مانند جوایز نسخه بتا، 18 جایزه برای بازیکن در نظر گرفته شده که به محض انتشار در تاریخ ۶ آبان، داخل بخش‌‎های مولتی پلیر، Special Ops و Warzone 2 قابل استفاده خواهند بود.هر جایزه مربوط به تمام کردن مرحله‎‌ای خاص از بخش داستانی بازی می‎‌باشد اما تا به امروز این مراحل به طور دقیق مشخص نشده‎‌اند. با پیش‌خرید این عنوان یک هفته زودتر از عرضه جهانی به بخش داستانی دسترسی پیدا می‌کنید که با توجه به این جوایز برتری قابل توجهی در مقابله با دیگر بازیکنان خواهید داشت.

اما اگر علاقه‌‎ای به پیش‎‌خرید این عنوان ندارید هر زمانی که مراحل داستانی بازی به پایان برسند این جوایز برای شما فعال خواهند شد. اما این جوایز شامل چه مواردی هستند؟ به محض اتمام کمپین به 4 اوپراتور، چهار Calling Card، تعدادی توکن Double XP و… دسترسی پیدا می‎‌کنید. جایزه پایانی هم طرح اسلحه مخصوص کاپیتان پرایس یعنی M4 Union Guard است که این سلاح شامل چهار قطعه جانبی از جمله یک لیزر و دوربین خواهد بود.

جوایز بخش داستانی Call of Duty Modern Warfare 2

لیست کامل جوایز اعلام شده:

۱. Soap’s Determination calling card

۲. What’s Done Is Done emblem

۳. Double Weapon XP 30minutes

۴. Double Weapon XP 30minutes

۵. Chainlinked calling card

۶. Chuy – base operator

۷.  Double XP 30minutes

۸. Double Weapon XP 30minutes

۹. Gaz calling card

۱۰. Nova – base operator

۱۱. One hour double XP token

۱۲. One hour double weapon XP token

۱۳. Shadow Company Ops calling card

۱۴. Reyes – base operator

۱۵. One hour double XP token

۱۶. One hour double weapon XP token

۱۷. Hutch – base operator

۱۸. Union Guard M4 weapon blueprint

Modern Warfare 2 در تاریخ ۶ آبان برای پلتفرم‌‎های PS5، PS4، XBOX Series X/S و PC منتشر خواهد شد. اگر علاقه داشتید سری به ویدیوی ما در مورد انتظاراتمان از این بازی بزنید.

نویسنده: ارشیا امیری

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *