بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای بخش CO-OP بازی Gotham Knights

راهنمای بخش CO-OP بازی Gotham Knights

مانند بسیاری از بازی‎‌های چند سال اخیر که بخش CO-OP ارائه می‎‌کنند، تجربه Gotham Knights نیز به همراه دوستان خود به مراتب لذت بخش‌‎تر از تمام کردن این اثر به صورت تک نفره خواهد بود. با وجود نبود بتمن برای دفاع از شهر Gotham، این وظیفه شما و دوستانتان خواهد بود که این شهر را از جرم و جنایت پاک کنید. در این مقاله قصد داریم راهنمایی کاملی از بخش‌‎های مختلف سیستم CO-OP بازی ارائه دهیم پس در ادامه همراه ما باشید.

قابلیت Cross Play در Gotham Knights

سوالی که طرفداران قبل از عرضه بازی از استودیو سازنده می‎‌پرسیدند این بود که آیا Gotham Knights دارای قابلیت Cross Play خواهد بود یا خیر؟ پاسخ برای تعداد زیادی از طرفداران قطعا ناامید کننده است چون که این عنوان دارای Cross Play در زمان عرضه نیست. شما و دوستانتان در بازی، محدود به انتخاب دو شخصیت از چهار شخصیتBatgirl ، Nightwing ،Robin و Red Hood تنها در یک پلتفرم خواهید بود، با کنسل شدن نسخه نسل هشتمی بازی خبری از قابلیت Cross Gen نیز نخواهد بود.

بخش‎‌های تک نفره، CO-OP و Open Lobby

تجربه بازی به صورت CO-OP کامل‌‎ترین و بهترین تجربه از بازی به حساب می‌آید اما شاید با ما موافق نباشید و بخواهید که بازی را به صورت تک نفره تجربه کنید، که با سه گزینه‎‌ای که در تنظیمات قرار گرفته قادر به این کار خواهید بود. با فشردن دکمه سمت چپ در D-Pad منویی برای شما باز خواهد شد که شامل Photo Mode، Emoteها و آیکونی اینترنت مانند می‎‌شود، با باز کردن آیکون مورد نظر می‌‎توانید تنظیمات Session را به سه حالت Invite Only، Open To Friends و Open To All Players تغییر دهید که البته با انتخاب Open To All Players هرچه سریع‎تر بازیکنی برای بازی با شما انتخاب می‎‌شود.

راهنمای بخش CO-OP بازی Gotham Knights

مد چهار نفره برای Gotham Knights

با اینکه در بازی چهار قهرمان وجود دارد و منطقی است که همزمان از هر چهار شخصیت بتوان استفاده کرد اما اینطور نیست و شما فقط قادر به استفاده از دو قهرمان به طور همزمان هستید، خوشبختانه استودیو WB Montréal در حال کار بر روی آپدیتی است که به زودی قابلیت بازی به صورت چهار نفره را اضافه می‎‌کند. نامی که برای این بخش در نظر گرفته شده Heroic Assault است و طبق اعلام استودیو باید منتظر عرضه این بخش در تاریخ 29 نوامبر مصادف با 8 آذر باشیم. البته تاکنون جزییاتی از این بخش منتشر نشده و باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.

با اینکه از این ماد به عنوان یک تجربه چهار نفره رایگان یاد شده، اما به احتمال بسیار زیاد WB راهی برای به درآمد رساندن این بخش خواهد داشت. اگر به دنبال نکته و ترفند‌های کلی در مورد بازی Gotham Knights هستید، سری به این مقاله بزنید.

در این بازی می‌توانید در قالب شخصیت‌های نایت وینگ (Nightwing) ، رابین (Robin)، رد هود (Red Hood) و بت گرل (Batgirl) به انجام مراحل بپردازید.

این بازی در دوران پس از مرگ بتمن و کمیسر گوردون جریان دارد.

خیر. این بازی محصولی از استودیو WB Games Montréal است که داستانی اورجینال و مستقل را روایت می‌کند.

پلتفرم‌های مقصد این بازی عبارتند از: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *