بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای بهترین پایان بازی The Devil in Me

راهنمای بهترین پایان بازی The Devil in Me

آخرین نسخه از آنتولوژی Dark Pictures با نام The Devil In Me در دسترس علاقه‎‌مندان قرار گرفته است. نجات دادن تمام شخصیت‎‌ها در عنوان The Devil In Me نیازمند تصمیم‌‎گیری در کوتاه‌‎ترین زمان ممکن و انتخاب‎‌های عاقلانه و منطقی خواهد بود، و مانند دیگر آثار تعاملی امکان تغییر این انتخاب‎‌ها نیز وجود ندارد. پس اگر می‎‌خواهید تمام شخصیت‎‌های این داستان اسلشر در آخر زنده بمانند و بهترین پایان بازی The Devil in Me را بدست بیاورید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چگونه تمام شخصیت‌ها را در The Devil In Me نجات دهیم؟

اگر نسخه‎‌های قبلی سری The Dark Pictures یا دیگر آثار تعاملی را بازی کرده باشید، می‎‌دانید که برخی انتخاب‎‌ها در بازی بیشتر از بقیه تاثیرگذار هستند. برخی از آن‌ها فقط حس توهم مرگ یک شخصیت را القا می‎‌کنند، اما برخی دیگر می‎‌توانند منجر به مرگ دائمی کارکتر شوند. بنابراین در این مطلب به انتخاب‌‎های مرگ و زندگی در بازی می‎پردازیم. توجه داشته باشید که این مطلب بخش‎ زیادی از داستان بازی را اسپویل می‎‌کند. درکل 12 انتخاب بسیار مهم در بازی وجود دارند که ما آن‎‌ها را به ترتیب، همراه با نام چپتر  و شخصیت برای شما آماده کرده‎‌ایم.

راهنمای بهترین پایان بازی The Devil in Me

Blackout – Erin

اولین فرصت کشته شدن یکی از شخصیت‌‎های بازی برای Erin اتفاق می‌‎افتد.  او در حالی که در یک اتاق تاریک است، بیماری آسم او شدت می‌‎گیرد و قاتل داستان به او یک اسپری تنفسی پیشنهاد می‌‎دهد، برای زنده ماندنِ Erin اسپری را از او گرفته و به قاتل حمله نکنید.

Silver Ash Institute – Erin

در این موسسه عجیب و غریب نیز دوباره نقش Erin را برعهده دارید. در این موقعیت از اسپری تنفسی خود استفاده نکنید و سپس داخل کمد پنهان شوید.

Ignition – Charlie

اولین موقعیتی که شانس کشته شدن Charlie وجود دارد زمانی است که او در کوره زباله سوزی قرار دارد. در این لحظه باید برای باز کردن میله‎‌های آهنی زمین تلاش کنید، برای باز کردن آن‌‎ها باید دوبار گزینه مورد نظر را انتخاب کنید، پس ناامید نشوید و به سرعت عمل کنید. همچنین برای چند لحظه ممکن است فکر کنید که Charlie از بین رفته اما نگران نباشید، او زنده مانده است.

Breathless – Jamie

در این قسمت از داستان، بازی به شما حق انتخابی می‌‎دهد که از بین Erin و Kate یکی را نجات دهید و دیگری را رها کنید. در این لحظه Erin را نجات دهید، زیرا Kate خودش را از این مخمصه رهایی خواهد داد.

Waste Disposal – Charlie

این بخش از بازی بیشتر به مهارت شما در QTE ( دکمه زنی سریع) بستگی دارد، پس با دقت هرچه بیشتر دکمه‌‎های خواسته شده را فشار دهید تا Charlie بتواند یک روز دیگر را ببیند.

Director’s Suite – Kate and Jamie

در این بخش از بازی کنترل دو شخصیت Kate و Jamie را برعهده دارید، و راه‎‌های زیاد برای زنده ماندن در این قسمت وجود دارد. راحت‌‎ترین راه این است که به جای پنهان شدن فرار کنید، سپس دیوار متحرک را ببندید و QTE را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید. وقتی هر دو کارکتر در اتاق شیشه‌‎ای هستند به نظر می‎رسد یکی از آن‎‌ها محکوم به مرگ است، برای جلوگیری از این اتفاق دیوار باید به سمت کسی برود که پیچ گوشتی در دستان او قرار دارد. درست مانند زمانی که Charlie در کوره زباله سوزی قرار داشت، برای لحظاتی فکر می‎‌کنید که یکی از شخصیت‎‌ها کشته شده، اما وقتی دوباره به آن‎‌ها باز می‎‌گردید خواهید دید که هر دو زنده هستند.

Chase – Kate

زمانی که انتخاب فرار یا نجات دادن Jamie که توسط قاتل به دام افتاده به شما داده می‎‌شود، نجات Jamie را انتخاب کنید.

Maze – Kate

بعد از اینکه وارد انبار شدید، درها را سنگربندی کنید و سپس به سمت طبقه بالا فرار کنید.

Cliffside – Charlie

در این بخش کنترل شخصیت Charlie را در یک کشتارگاه برعهده می‎‌گیرید. برای زنده ماندن او، باید مینی گیم‎‌های کنترل نفس و حفظ تعادل را با موفقیت به اتمام برسانید.

Homestead – Jamie

درحالی که نمی‎‌توانید کنترل یک سگ با نام Connie را برعهده بگیرید، اما باید او را نجات دهید. وقتی که در خانه سفیدِ بزرگ پناه گرفته‌‎اید، گزینه واکنش مضطرب (anxious) را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه Kate پشت یک کاناپه پنهان می‎‌شود و در نتیجه Connie زنده خواهد ماند. البته دقت داشته باشید که اگر گزینه‎ نادرستی انتخاب کنید Connie زنده می‌‎ماند اما Jamie کشته می‎‌شود.

Lighthouse – Mark

در نقش Mark، پیشنهاد Erin برای بستن Charlie را نادیده بگیرید، Erin به اشتباه باور دارد که او دلیل اصلی قاتل برای دنبال کردن آن‌ها است. اما این اتفاق برنامه ریزی شده است و بستن Charlie فقط منجر به مرگ بیهوده او خواهد شد.

Lake – Erin

در نقش Erin، وقتی که پلیس اسلحه را می‌‎اندازد به Mark بگویید که آن را بردارد. اسلحه فایده‎‌ای برای آن‎‌ها ندارد اما او یک نوع اسپری پیدا می‎‌کند که در سکانس پایانی بازی در قایق به کمک شما خواهد آمد.

همانطور که گفتیم، درست به مانند باقی بازی‌های Supermassive Games، بهترین پایان بازی The Devil in Me نیز با نجات یافتن تمام شخصیت‌ها بدست می‌آید. اگر سوال دیگری در مورد این بازی دارید حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *