اخبار و رویدادها, بازی, یادداشت

عرضه بازی‌های اکتیویژن روی گیم پس

عرضه بازی‌های اکتیویژن روی گیم پس

در این مطلب، خبر خوبی را برای کاربران گیم پس داریم: شرکت مایکروسافت قصد دارد تا عناوین مختلفی از اکتیویژن بلیزارد را روانه Game Pass کند. این بازی‌ها شامل Call of Duty, Diablo و Overwatch هستند. این خبر بر اساس اسنادی است که نشان می‌دهد مدیر عامل بخش گیمینگ مایکروسافت یعنی آقای فیل اسپنسر، تصمیم دارد تا این آثار بر روی گیم پس، در دسترس بازیکنان قرار بگیرند.

بر اساس گفته‌های فیل اسپنسر: «سرویس‌های اشتراکی مانند Game Pass، بازی کردن را برای همه بازیکنان به صرفه‌تر می‌کند و باعث می شود تا علاقه‌مندان بیش‌تری به صنعت بازیسازی، در هر گوشه جهان به تجربه بازی‌های دلخواه خود بپردازند. ما قصد داریم تا عناوین مشهور ساخته شده توسط ناشر بزرگ، Activision Blizzard را در دسترس بازیکنان قرار دهیم تا جامعه گیمرها بیش از پیش گسترش یابد. این عناوین که شامل Call of Duty ،Diablo و Overwatch هستند، تنها بازی‌ها و فرنچایزهای مد نظر ما برای قرار گرفتن روی گیم پس نیستند، بلکه قصد داریم تا امکانات و عناوین و قابلیت‌های بیش‌تری برای تجربه بازی‌های گیم پس روی تلفن‌های همراه (یا هر دستگاه دیگری که به سرویس Game Pass متصل می‌شود) تعبیه کنیم».

لازم به ذکر است که در این مطلب، راجع به اجرای بازی‌های گیم پس روی اندروید توضیح داده‌ایم که پیشهاد می‌کنیم سری به آن بزنید.

در ادامه، آقای فیل اسپنسر خاطرنشان کرد که مایکروسافت به عرضه سری بازی‌های کالاف دیوتی برروی کنسول‌ پلی استیشن متعد خواهد ماند و هیچ جای نگرانی نسبت به این موضوع برای دارندگان کنسول‌های PlayStation وجود ندارد. آقای اسپنسر مثالی از رواج و شهرت بازی پرطرفدار ماینکرفت به میان آورد و از تشویق و حمایت از کراس‌پلی (قابلیت بازی کردن با بازیکنان دیگر کنسول‌ها) سخن گفت که شاهد رضایت تجربه‌کنندگان Minecraft از این قابلیت در طول این سال‌ها بوده‌ایم.

در انتها فیل اسپنسر به این موضوع اشاره کرد که «با وجود قدم‌های استوار و ورود به حیطه دستگاه‌ها و پلتفرم‌های جدید برای عرضه بازی‌ها، همچنان به توسعه‌دهندگان این قول را می‌دهیم تا هرطور که بخواهند، بازی خود را منتشر کنند.». باید گفت که شرکت Microsoft، ناشر بزرگ صنعت بازیسازی یعنی اکتیویژن بلیزارد را در زمستان سال قبل با قیمتی کلان و جنجال برانگیز خریداری کرد که انتظار می‌رود قرارداد مربوط به این خرید، تا پایان سال مالی مایکروسافت یعنی ژوئن 2023 (تیرماه 1402) تکمیل گردد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *