اخبار و رویدادها, کنسول PS5, گجت, موبایل

معرفی کنترلر: Backbone One – PlayStation Edition کنترلر رسمی پلی استیشن

معرفی کنترلر Backbone One - PlayStation Edition کنترلر رسمی PlayStation

با استفاده از این کنترلر که از طراحی Dualsense الهام گرفته شده، بازی‌های موجود برروی پلی استیشن خود را به واسطه استفاده از تکنولوژی PS Remote Play، با موبایل آیفون تجربه کنید.

کنترلر جدید رسمی پلی استیشن که Backbone One نام دارد، از لحاظ طراحی، جنس، ساخت و ترکیب رنگ تماما از کنترلر محبوب PlayStation 5 الهام گرفته شده است و حتی جنس و حس منتقل شده توسط دکمه‌های این دسته بازی هنگام فشردن آن‌ها، شباهت بسیار زیادی به Dualsense دارد. این کنترلرهم مانند بقیه لوازم جانبی پلی استیشن از کیفیت بالایی برخوردار است و کاملا از هدست Pulse 3D پلی استیشن، پشتیبانی می‌کند.

برای دسترسی به بازی‌های موجود PlayStation روی آیفون و بازی کردن آن‌ها، فقط به دسته بازی Backbone احتیاج دارید تا بتوانید تجربه لذت بخش و نوآورانه‌ای را از طرف شرکت PlayStation شاهد باشید. اگر به شبکه اینترنت دسترسی دارید، با اتصال گوشی آیفون خود به دسته بازی Backbone، در کسری از ثانیه می‌توانید لیست بازی‌های PS4 و PS5 خود را مشاهده کرده و به لطف ویژگی بی‌نظیر پلی استیشن با نام اختصاصی PS Remote Play، در هرکجا که قرار دارید (چه درکنار دوستان، محل کار یا خانه) بازی‌های موجود روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن را تجربه کنید و از بازی کردن با کنترلر باکیفیت و خوش ساخت Backbone One، لذت ببرید.

معرفی کنترلر Backbone One - PlayStation Edition: کنترلر رسمی PlayStation

علاوه بر بازی‌های PlayStation، دسته بازی Backbone با عناوین و بازی‌های مختلف اپ استور (App Store) و بقیه سرویس‌های ارائه دهنده خدمات و عناوینی که از کنترلرهای جانبی پشتیبانی می‌کنند (مانند Genshin Impact، Fantasian، Call of Duty Mobile و …) سازگاری کامل دارد. علاوه بر خود کنترلر، بازیکنان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن Backbone، تجربه خود را هنگام استفاده ازاین دسته بازی شخصی سازی کنند. در این اپلیکیشن، علاوه بر امکانات و آیتم‌های شخصی سازی، می‌توانید بازی‌ها و عناوین دلخواه خود را نیز جستجو کنید. همچنین درون این اپلیکشن می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های جدید PlayStation نیز باخبر شوید که همین مورد، باعث آسودگی خاطر و راحتی بسیاری از گیمرهاست؛ مخصوصا زمانی که به کنسول خود دسترسی ندارند.

برای استفاده از دسته بازی Backbone One نیازی به شارژر یا باتری نخواهید داشت؛ نیروی مورد نیاز هنگام راه اندازی و استفاده ازاین کنترلر، فقط با دستگاه و موبایل آیفون شما تامین می‌شود و دغدغه میزان باتری و خریداری انواع کابل و شارژر، از ذهن همه بازیکنان و خریداران Backbone One، پاک می‌شود. قطعا با وجود رونق گرفتن تکنولوژی استریم و تجربه بازی‌ها به صورت ابری (Cloud Base Gaming)، بازیکنان زیادی از سرتاسر دنیا به سمت این سرویس و خدمات جذب می‌شوند و بدون محدودیت خاصی در هرجا و هرزمان، می‌توانند به تجربه عناوین دلخواه خود بپردازند.

کنترلر بازی Backbone One – PlayStation Edition که نتیجه همکاری پلی استیشن با شرکت بک بون است، به زودی در مناظق مختلفی از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، ایتالا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا عرضه می‌شود و بعد از مدتی وارد بازار کشورها و نواحی دیگرهم خواهد شد. با توجه سیاست‌های جدید ایکس باکس و پلی استیشن برای ورود به عرصه استریم و تجربه بازی‌ها به صورت ابری، به نظر شما اقدامات کدام شرکت انتظارات بازیکنان را بیشتر برآورده کرده است؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *