راهنمای کنسول‌ها, راهنمایی و آموزش, کنسول, کنسول Xbox Series X/S

آموزش استفاده از Discord برای کنسول‌های ایکس باکس

آموزش استفاده از Discord برای کنسول‌های ایکس باکس

کاربران کنسول‌های ایکس باکس بلاخره می‌توانند از برنامه‌ی محبوب Discord برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر به هنگام بازی، استفاده کنند. البته برای این کار باید ابتدا اقداماتی انجام دهند که ما تمام مراحل انجام اینکار را در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم. به محض انجام تمام مراحل شما و دوستانتان در دیگر کنسول‌ها، دیگر لازم نیست که از گیم چت برای صحبت کردن با یکدیگر استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز:

اولین کاری که باید انجام دهید، باز کردن برنامه‌ی موبایلی Discord بر روی گوشی هوشمندتان است. بعد از باز کردن برنامه، برروی تصویر پروفایلتان که در سمت راست پایین برنامه قرار گرفته کلیک کنید. سپس باید به سمت پایین بیایید و وارد بخش Connections بشوید.

در بخش Connections در بالا سمت راست یک تب دیگر به نام Add را می‌بینید، وارد این بخش شوید و به سمت پایین بروید تا ایکس باکس را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. پس از انجام این کار با پیامی مواجه می‌شوید که به شما می‌گوید روند Linking کردن آغاز شده است.

آموزش استفاده از Discord برای کنسول‌های ایکس باکس

پس از کامل شدن این روند به کار خود ادامه دهید و از طریق برنامه‌ی دیسکورد وارد اکانت ایکس باکس خود شوید. بعد از انجام این کار با پیامی مبنی بر اینکه باید برنامه‌ی موبایلی ایکس باکس را نیز نصب داشته باشید مواجه می‌شوید، پس اطمینان حاصل کنید که از قبل این برنامه را نصب کرده باشید.

چگونه از دیسکورد برروی کنسول ایکس باکس خود استفاده کنیم:

حالا که کارهای لینک کردن همه‌ی برنامه‌ها را انجام داده‌اید قدم‌های باقی مانده نباید آن قدر زمان شما را بگیرند. اول از طریق برنامه‌ی Discord برروی گوشی خود وارد یک کانال تماس صوتی (Voice Chat) بشوید. سپس کمی به بالا بیایید و برروی تبی که می‌گوید Join on Xbox کلیک کنید. بعد از انتقال پیدا کردن به برنامه‌ی ایکس باکس برروی تب Transfer Voice کلیک کنید. بعد از این کار شما دیگر می‌توانید با دوستان خود از طریق کنسول ایکس باکستان در تماس باشید.

آموزش استفاده از Discord برای کنسول‌های ایکس باکس

لازم به ذکر است که بگوییم شما تمام این کارها را از طریق کامپیوتر شخصی خود نیز می‌توانید انجام دهید، اما برای انجام این کار نیازمند یک QR Code از برنامه‌ی موبایلی ایکس باکس هستید. اگر راهنمایی‌های دیگری از کنسول ایکس باکس می‌خواهید حتما با ما در بخش کامنت، به اشتراک بزارید.

منبع: GameSpot

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *