آنباکس, بررسی ویدیویی, راهنمای خرید بازی, نقد و بررسی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ Collector’s Edition بازی Battlefield 1

بتلفیلد

Battlefield 1 در نظر اکثر هواداران سبک شوتر اول شخص، یکی از بهترین‌ها در چند سال اخیر بوده است. محبوبیت بالای بازی علاوه بر گیم‌پلی فوق‌العاده، سرورهای قوی و… به عواملی خارج از دنیای مجازی نیز ختم می‌شود. یکی از این عوامل، نسخه‌ی کالکتور فوق‌العاده بتلفیلد یک به حساب می‌آید که بر خلاف روند همیشگی اکثر عناوین این سبک، شامل آیتم‌هایی جذاب و البته با کیفیت خوب و جزئیات بالا می‌شود. کلا در آن زمان EA به شکل الان به دنبال دریافت پول نبود و به صورت جدی Call of Duty را به چالش کشیده بود. برای انجام چنین کاری شما واقعا به چیز‌هایی فراتر از تنها گیم‌پلی خوب و یا تکیه بر بازیکنان وفادار، نیاز دارید. در بسته بندی Battlefied 1 Collector’s Edition آیتم‌های فراوانی پیدا خواهید کرد که البته بولد‌ترینشان مجسمه‌ی سربازی در جنگ است که نه تنها آیتمی بسیار خوب در مقایسه با دیگر بازی‌های شوتر به حساب می‌آید، بلکه با توجه به جزئیات بالایش، مچ تمامی عناوین سال انتشار خود را خوابانده بود. در ادامه ویدیوی آنباکس ما از این کالکتور خاص را تماشا کنید.

تماشای آنباکسینگ Collector’s Edition بازی Battlefield 1 در آپارات تیلنو:

وقتی می‌گوییم که یک کالکتور پای خود از انتظار همگی فراتر گذاشته، دقیقا چه منظوری داریم؟ اکثر بازی‌های امروزی نسخه‌های کلکسیونی جذابی دارند که برای هواداران وفادار و مشتاق خود آن‌ها را وارد بازار می‌کنند. با این وجود اما، در برخی از مواقع شاهد آن هستیم که کیفیت آیتم‌های داخل این نسخه‌ها، آنقدر نفیس نیست و برای کسانی که به صورت حرفه‌ای به دنبال آیتم‌های کمیاب هستند، زیاد جذاب نیست. شرکت‌ها معمولا چنین کاری را می‌کنند تا در آینده با همکاری دیگر شرکت‌های متخصص در بحث مجسمه سازی و… مواردی گران‌تر و پول‌سازتر عرضه کنند. این اتفاق در عناوین شوتر بیشتر نیز پیش می‌آید و با توجه به عرضه سال به سال آن‌ها دل مخاطب را می‌زند. دقیقا به همین دلیل است که ما می‌گوییم بتلفیلد یک، در کنار بازی‌ فوق‌العاده‌ای که بود، کالکتور ادیشن و در کل وسایل فروشی جدای فوق‌العاده‌ای داشت. البته که در جعبه‌ی Collector’s Edition شما آیتم‌های متعدد دیگری نیز پیدا می‌کنید. استیل بوکی زیبا، پوستری اختصاصی و … دیگر چیز‌هایی هستند که می‌توانید در این نسخه‌ی کلکسیونی ببینید. اگر می‌خواهید با تمامی موارد موجود آشنا شوید، ویدیوی ما را فراموش نکنید.

تماشا در یوتیوب تیلنو:

از خوبی‌های Battlefield 1 Collector’s Edition گفتیم، اما لازم است که موارد منفیش را هم ذکر کنیم. بزر‌گ‌ترین مشکل کالکتور مورد بحث، بدون شک نبود آیتم‌های فراوان با توجه به بسته‌بندی بسیار بزرگی که دارد، است. وقتی چنین هیولایی (چه از نظر قیمت و چه از نظر اندازه) را خریداری می‌کنید، انتظار یک جعبه‌ی پر از اشیای مختلف را دارید که در این کیس، با ناامیدی سنگینی مواجه می‌شوید. دیگر مشکلی که باید گفت، آن است که سه نسخه‌ی مختلف از کالکتور بتلفیلد ۱ وجود دارند که دوتای آن‌ها دارای بازی هستند، یکی حالت عادی و دیگری ادیشن Early Enlister. مدل سوم هم بدون دیسک عرضه می‌شود تا کسانی که دیجیتالی قصد خرید دارند، به سراغ این مدل بروند. مسئله آنجاست که شما اگر به صورت مستقیم از فروشگاه و یا سایتی معتبر، تضمین دریافت نکنید، نمی‌توانید تشخیص دهید که کدام مدل را خریداری کردید، زیرا که در هیچ جای جعبه این نکته ذکر نشده است!

برای خرید Battlefield 1 و دیگر نسخه‌های سری بتلفیلد به فروشگاه ما سر بزنید. تماشای ویدیوی ما برای آشنایی بهتر با کالکتورز ادیشن بلتفیلد یک را هم فراموش نکنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *