بازی, راهنمای بازی, راهنمای مراحل بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای ایستراگ‌‎های جزیره Ashika در بازی Warzone 2

راهنمای ایستراگ‌‎های جزیره Ashika در بازی Warzone 2

با انتشار فصل دوم Warzone 2 مپ Resurgence ( حالتی شبیه به بتل رویال با این تفاوت که بازیکن پس از مردن دوباره زنده خواهد شد ) جدیدی با نام جزیره Ashika به بازی اضافه شده است، که ایستراگ‌‎های جذابی نیز در این جزیره کوچیک حضور دارند. در این مطلب به چند ایستراگ جذابی میپردازیم که به تازگی کشف شده‌‎اند، پس اگر علاقه‎‌مند به Warzone 2 هستید، در ادامه همراه ما باشید.

ایستراگ نیروگاه برق

نیروگاه برق جزیره Ashika مکانی عالی برای لوت کردن به حساب می‌آید، اما با توجه به ایستراگی که به تازگی در آنجا پیدا شده، این نیروگاه کاربردی‌‎تر از گذشته نیز شده است. زمانی که به داخل ساختمان و طبقه پایین‌تر بروید، مسیر و پله‌هایی خواهید دید که به زیرزمین می‌رسند. در سمت راست راهرو قفل است، اما با استفاده از کلیدهای روی دیوار می‌توانید قفل آن را باز کنید. برای باز کردن این در باید چهار کلید را به ترتیب مشخصی فشار دهید که خوشبختانه کار پیچیده‌ای نخواهد بود. برای این کار ابتدا باید از کلیدهایی شروع کنید که در راهرو قرار دارند. اولین کلید در سمت راست شما قرار دارد،  سپس برای کلید بعدی به سمت چپ و انتها راهرو بروید، سه کلید دیگر بر روی دیوار قرار دارند که باید به ترتیب آن‌ها را فشار دهید، زمانی که کلید چهارم را فشار دهید، اتاقی پر از لوت‌های درجه یک برای شما باز خواهد شد.

راهنمای ایستراگ‌‎های جزیره Ashika در بازی Warzone 2

ایستراگ پهباد

این ایستراگ در واقع یک راه سریع و مطمئن برای به دست آوردن مقداری لوت است. هر زمانی که وارد بازی شدید با نگاه کردن به آسمان به دنبال یک پهباد باشید، این پهباد شباهت زیادی به Droneهای شناسایی و بمب گذاری دارد اما در ارتفاع بالاتری به پرواز در می‌آید. با از پای در آوردن این Drone، یک Supple Crate به شما داده می‌شود که شامل مواردی مانند Armor Plate، تجهیزات و UAV است. همچنین اگر یک Rocket Luancher همراه خود ندارید، نگران نباشید، زیرا با یک Assualt Rilfe و Machine Gun سبک نیز می‌توان این Drone را نابود کرد.

ایستراگ شوریکن

برای کشف این ایستراگ باید به منطقه Port Ruins که بین Beach Club و Port Ashika قرار دارد بروید. در قسمت بالایی تپه، چهار  بشکه مشاهده خواهید کرد  که در یکی از آ‌ن‌ها یک شوریکن ( نوعی سلاح پرتابی به شکل ستاره ) قرار دارد. با برداشتن شوریکن یک مینی گیم آغاز خواهد شد، که در آن باید چهار سرباز  را با استفاده از شوریکنی که در اختیار دارید نابود کنید تا به آتنها دسترسی داشته باشید. برای به اتمام رساندن این مینی گیم، باید به سرعت عمل کنید زیرا فقط چند ثانیه برای پیدا و نابود کردن سربازان فرصت دارید، و اگر آن را از دست دهید شانس تکرار نخواهید داشت و تا بازی بعدی خود باید منتظر بمانید. با این حال اگر موفق به تکمیل این مینی گیم خصوصا در اوایل بازی بشوید در ادامه رقابت آسان‌تری خواهید داشت، همچنین این منطقه علاوه‌ بر شوریکن شامل مقداری پول، سلاح و حداقل یک آیتم Self Revive است.

راهنمای ایستراگ‌‎های جزیره Ashika در بازی Warzone 2

ایستراگ زنگ‌های بادی

برای این ایستراگ باید به منطقه مسکونی جزیره Ashika بروید. در جزیره زنگ‌های بادی زیادی می‌بینید، اما در این منطقه پنج زنگ بادی خاص وجود دارند که در تصاویر زیر می‌توانید شکل دقیق آن‌ها را مشاهده کنید. برای تکمیل این ایسترگ باید این زنگ‌ها را به ترتیب به صدا دربیاورید، البته ترتیب آن‌ها در هر بازی به صورت تصادفی مشخص می‌شود، اما برخیشان نشانه گذاری شده‌اند تا کار شما آسان‌تر شود.

یکی از این زنگ‌ها از قاب فلزی اطراف محوطه باغ آویزان است، روی گلدان زیر آن نیز شماره زنگ قرار دارد. برای بعدی باید کمی به سمت غرب بروید تا به یک خانه سفید دو طبقه برسید. زنگ بادی از بالکن آویزان است، اما برای کشف شماره آن باید به طبقه دوم ساختمان رفته تا شماره آن را روی صندلی سفید مشاهده کنید. به ساختمان سفید در مرکز خانه‌ها در منطقه مسکونی بروید تا زنگ بادی بعدی را پیدا کنید، همچنین شماره آن نیز پشت دیوار در کنار زنگ‌ها قرار دارد. مورد بعدی را بر روی یک ساختمان دو طبقه کنار جاده پیدا خواهید کرد، از پنجره کنار آن نیز می‌توانید شماره آن را ببینید. در آخر، زنگ پنجم را در ساختمان کوچکی در قسمت شرقی منطقه پیدا خواهید کرد، البته این زنگ بادی شماره ندارد و باید با حذف دیگر شماره‌ها آن را پیدا کنید.

نکته: همچنین بعد از شلیک به هر زنگ بادی به اطراف تصویر نگاه کنید، اگر Indicator آبی رنگی بر روی تصویر ظاهر شود یعنی به ترتیب درستی پیش می‌‎روید ولی اگر تصویر تغییری نکند باید دوباره تلاش کنید.

علاوه بر این ایستراگ‌‎های جزیره Ashika در بازی Warzone 2 که به شما لوت‌های درجه یک می‌دهند، راز جالب دیگری در آشیکا وجود دارد که باید در آن به یک شیر دریایی، ماهی بدهید. ما راهنمای این مورد را هم برای شما در لینک تعبیه شده، قرار دادیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *