راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای چالش هفتگی Fortnite (قسمت سوم)

راهنمای چالش هفتگی-راهنمای فورتنایت

اسم بازی Fortnite را مطمئنا تا به امروز هممون یک بار شنیده‌ایم. این بازی Free-to-play برای بیشتر کنسول‌های خانگی موجود و موبایل موجود است و کاملا رایگان می‌تونید این بازی را تهیه کنید. این بازی از جامعه‌ی کاربران بسیار بزرگی برخورداره و تحولات زیادی هم تو این صنعت ایجاد کرده. در Fortnite، پنج‌شنبه‌ی هر هفته‌ی چالش‌ هایی گذاشته میشه تا بازیکنان با انجامشون، XP خودشون را بالا ببرن و جایزه‌های خوبی در کنارش کسب کنن. در این بخش سعی می‌کنیم تا راهنمای انجام چالش‌ها را در اختیارتون بزاریم. با تیلنو همراه باشید.

همانطور که در راهنمای هفته‌ی پیش گفتیم، چالش‌های این هفته هم مربوط به شخصیت Midas است. با انجام دادن هر کدام از این چالش‌ها، 40000 XP دریافت می‌کنید. پس می‌تونیم بگیم که کامل کردن این چالش‌ها، بهترین راه برای بالا بردن لولتان در بازی است.

شروع چالش 4 اردیبهشت – هفته‌ی 10

راهنمای چالش 1:

نابود کردن دشمنان با سلاح‌های شاتگان، اسالت رایفل (Assault Rifle) و SMG.

نوع شاتگان تاثیری در روند کامل کردن این چالش ندارد. این سه اسلحه، جزو رایج ترین سلاح‌های بازین و کار سختی برای پیدا کردنشون ندارید. با هر کدوم از آن‌ها، 2 دشمن را از پا دربیارید.

راهنمای چالش 2:

در 7 مسابقه‌ی متفاوت، چست (صندوق) باز کنید.

برای انجام این چالش هم کار سختی ندارید، چراکه چست‌ها به تعداد بسیار زیادی در نقشه جاسازی شده‌اند. در عکس زیر، جای تمامی چست‌ها نمایش داده شده است.

راهنمای چالش 3:

سه بازیکن یا Henchman را توسط اسلحه‌ی Legendary یا Myth (Boss)، شکست دهید.

خب طبیعتا برای انجام این چالش بهتر است که به سراغ Henchmanها بریم. این بات‌ها در مکان‌های مختلفی مثل The Agency، Yacht و The Shark پیدا می‌شن. حالا باید به سراغ اسلحه‌ها بریم. اگر به دنبال اینید که همه‌ی این کار‌ها را فقط در یک مکان انجام دهید، بهترین مکان The Agency است. در این منطقه، هم می‌تونید سلاح Legendary که نارنجی رنگ است پیدا کنید و هم Henchman‌ها حضور دارند. اگر به دنبال اسلحه‌ی Myth هستید، باید  شخصیت Midas را بکشید. در منطقه‌ی The Rig هم با کشتن شخصیت Tntina، می‌تونید از تیر و کمان او استفاده کنید.

راهنمای چالش 4:

به هم تیمی خود با Bandage Bazooka جان دهید.

برای کامل کردن این چالش، باید نوار سلامتی هم تیمی‌های خودتون را به اندازه‌ی 200تا پر کنید. اکثرا در منطقه‌ی Grotto، می‌تونید Bandage Bazooka را پیدا کنید.

راهنمای چالش هفتگی-راهنمای فورتنایت

راهنمای چالش 5:

بعد از ناک اوت کردن یک Henchman برقصید.

شما بعد از ناک اوت کردن یک Henchman، 10 ثانیه وقت دارید که برقصید. مناطقی که Henchmanها را می‌تونید پیدا کنید، در راهنمای چالش 3 ذکر شده است. این کار را 3 بار انجام دهید.

راهنمای چالش 6:

5 آچار طلایی را پیدا کنید.

5 آچار طلایی در نقشه جاسازی شده‌اند که باید آن‌ها را پیدا کنید. در عکس‌های زیر، مکان این آچار‌ها قرار داده شده است.

منطقه 1:

Steamy Stacks – شمال ساختمان در کنار اولین سیلندر خارج شده از کارخانه

منطقه 2:

Lockie’s Lighthouse – بالای فانوس دریایی

منطقه 3:

جزیره‌ی شمالی The Rig – جلوی خانه‌ی چوبی و در زیر آب

منطقه 4:

Pipeman – در جنوبی ترین بخش نقشه و بعد از منطقه‌ی Apres Ski، مجسمه‌ی Pipeman قابل مشاهده است. در دست چپ این مجسمه، یکی از این آچار‌ها قرار داده شده است.

منطقه 5:

Dirty Docks – کنار پارکینگ، بعد از در فنسی که روی آن عبارت Private Property نوشته شده، به سمت چپ برید و این آچار را پیدا می‌کنید.

راهنمای چالش هفتگی-راهنمای فورتنایت

راهنمای چالش 7:

3 ماهی را در حالی که سوار هلیکوپترید بگیرید.

برای این کار ابتدا نیاز به هلیکوپتر دارید که در عکس زیر جای آن‌ها نمایش داده شده است. بهتر است که اول به منطقه‌ی Misty Meadows برید و بعد از پیدا کردن هلیکوپتر، به کنار ساحل برید. بعد از پیدا کردن قلاب ماهی گیری، با هلیکوپتر بر روی آب فرود بیاید و 3 ماهی بگیرید.

راهنمای چالش هفتگی-راهنمای فورتنایت

راهنمای چالش 8:

در یک مسابقه، به Henchmanهای دو منطقه The Yacht و The Agency، دمِج (Damage) وارد کنید.

راهنمای چالش 9:

در یک مسابقه، به The Agency، Hayman و Greasy Graves بروید.

در عکس‌ زیر، محل دقیق این سه منطقه نشان داده شده است.

راهنمای چالش هفتگی-راهنمای فورتنایت

راهنمای چالش 10:

در حالی که تغییر قیافه داده‌اید، 100 دمج به Henchmanها وارد کنید.

برای تغییر قیافه، باید وارد باجه تلفن‌های قرمز رنگ بشید. در مناطقی که Henchmanها حضور دارن، 2 تا از این باجه‌ها پیدا می‌شن.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *