اخبار و رویدادها, بازی

سازندگان God of War Ragnarok فکر می‌کردند این بازی خوب نخواهد بود!

سازندگان God of War Ragnarok فکر می‌کردند این بازی خوب نخواهد بود!

بعد از انتشار God of War Ragnarok و استقبال فراوان منتقدان از این عنوان، با نمر‌ه‌ی ۹۴، همگی متوجه شدیم که این بازی، یکی از بهترین اثر‌های منتشر شده در چند سال اخیر و بزرگ‌ترین رقیب الدن رینگ برای دریافت جایزه بازی سال است. در بین تمام این موفقیت‌ها اما، کارگردان این بازی به رسانه‌ها گفته است، سه ماه قبل از انتشار تیم سازنده اعتقاد داشتند که این عنوان “خوب نیست” و با شکست مواجه می‌شود. اریک ویلیامز در این مورد گفته است که: “در مراحل پایانی ساخت بازی، حس مثبتی میان ما وجود نداشت.” اما در نهایت دیدیم که این اثر موفق شد همه را راضی نگه دارد.

اریک ویلیامز در ادامه‌ی سخن‌های خود گفت: “وقتی با تیمی کار می‌کنید که در کارشان بهترین هستند، از آن‌ها جادو تحویل می‌گیرید. من هنگامی که از اتاق ارائه نهایی بازی خارج شدم، از آن‌ها تشکر کردم، از آن‌هایی تنها سه ماه پیش دیوانه شده بودند و با خود می‌گفتند که بازی خوب نیست، چه کار کنیم.”

ویلیامز ادامه داد: “من حتی نمی‌توانم تصور کنم که آن‌ها هم اکنون چه حسی دارند، آرزو دارم که یک ماشین سفر در زمان داشتم و با استفاده از آن به گذشته می‌رفتم و به آن‌ها می‌گفتم که چه اتفاقی افتاده است.”

کوری بارلوگ معروف که نسخه ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده بود و در رگناروک نقش تهیه‌ی کننده را داشت، نیز در مورد مراحل نهایی ساخت بازی گفته است: “مراحل نهایی ساخت بازی حس اسب سواری داشتند. هنگامی که اسب تصمیم می‌گیرد بدود و حرکت کند، شما احساس می‌کنید هیچ کنترلی ندارید و فقط او را سفت چسبیده‌اید که مبادا بر زمین نیوفتید.”

برای ویلیامز نیز مراحل پایانی ساخت بازی بسیار چالش انگیز بوده‌اند، زیرا او باید چشم خود را به خوبی‌های بازی می‌بست و فقط به سراغ ایرادات بازی می‌رفت تا آن‌ها را قبل از انتشار برطرف کند. او در این مورد نیز گفته است: “من باید خیلی قضاوت‌مندانه رفتار می‌کردم. تیم آن موقع از قبل بسیار خسته بود، و من باید از آن‌ها چیز‌های زیادی می‌خواستم آن هم در مقطعی هر لحظه ممکن بود مقاومت آن‌ها بشکند. ولی ما تیمی متعهد و با استعداد داریم که می‌دانستند که یک محصول خوب به چه شکلی باید باشد.”

با وجود تمام این مشکلات تنها سه ماه قبل از زمان عرضه‌ی بازی، عنوان God of War Ragnarok در نهایت پس از چهار سال ساخت در تاریخ ۱۸ آبان به صورت اختصاصی برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شد و موفقیتی جهانی به دست آورد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “سازندگان God of War Ragnarok فکر می‌کردند این بازی خوب نخواهد بود!

  1. کامبیز گفت:

    به نظرم میتونستید عنوان بهتری برای این مقاله انتخاب کنید

    1. محمد قربانیان گفت:

      سلام دوست عزیز. ممنون از نظرتون. به تیم محتوا انتقال میدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *