بررسی ویدیویی, راهنمای خرید بازی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Lego 2K Drive

لگو بدون شک از آن دسته برندهایی به حساب می‌آید که هرگز هواداران را، حتی در بدترین روزها، ناامید نکرده‌اند. سری بازی‌های فرنچایز مذکور نیز از همین داستان پیروی می‌کنند و حتی بدترین نسخه‌هایشان، بسیار سرگرم کننده و مناسب برای تمامی سنین هستند. جدید‌ترین اثر که نام لگو را با خود یدک می‌کشد یعنی Lego 2K Drive نه تنها نمرات خوبی دریافت کرده، بلکه روشی متفاوت با تمامی نسخه‌های پیشین خود در پیش گرفته. در روزگاری که عناوین ریسینگ و ماشینی آرکید مانند Crash Team Racing Nitro-Fueled و Super Mario Kart بسیار زیاد شده‌اند و راه خود را به دفاتر دیزنی پیدا کردند، لگو برای آن که عقب نماند، به کمک 2k یک بازی خوش ساخت و فوق‌العاده تهیه کرده است. ما در ادامه در قسمت جدید سری ویدیوی لتس‌پلی به بررسی Lego 2K Drive می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

تماشایلتس پلی و بررسی بازی Lego 2K Drive در آپارات تیلنو:

اگر تا حالا حتی برای چند دقیقه، به تجربه یک عنوان لگو در دنیای سرگرمی نشسته باشید، می‌دانید که جذابیت‌های آن چه چیزهایی هستند و چرا بسیاری مخاطب چنین سبکی به حساب می‌آیند. Lego 2K Drive تمامی نکات مثبتی که از اسم آن انتظار داریم را دارد، تخریب پذیری جالب و دوست داشتنی، آزادی عمل فراوان در گیم‌پلی و البته شخصیت‌های دوست داشتنی با کمدی منحصر به فرد خودشان، همگی حضور دارند و تجربه‌ی شما را چند درجه بهتر می‌کنند. اما چه عواملی این بازی را به جلو حرکت می‌دهند و باعث می‌شوند با تمامی نسخه‌های پیشین متفاوت باشد و کار خود را انجام دهد؟ جواب این سوال در دو عامل خلاصه می‌شود: قابلیت ساخت و ساز و دنیای جهان‌باز آن. بازیکن در این ورژن ماشینی از دنیای لگو، می‌تواند با قطعات مختلف در اندازه‌های متنوع، هرچه که دل تنگش می‌خواهد، بسازد. ماشینی به دست آوردید که از طراحی آن راضی نیستید؟ اشکالی ندارد، موتور را نگه دارید، قطعات بدنه و موارد تزئیناتی ماشین را به طور کامل عوض کنید. هیچ محدودیتی مانند مسائل مهندسی مختلف، در انجام این کار، باعث توقف شما نمی‌شود. پیست مورد علاقه‌ی خود را پیدا نمی‌کنید؟ پس دست به کار بشید و خودتان این کار را انجام دهید. در کنار چنین نکته‌ی مثبتی، جهان‌باز بودن بازی و البته نقشه‌ی فانتزی و تقریبا بزرگ آن را هم قرار دهید. شما می‌توانید به صورت آزادانه هرجا که خواستید بروید، کارهای متنوع بکنید، لگوها را بشکنید و در نهایت به مسابقات یا کارهایی که یکی از NPCها برایتان تدارک دیده، برسید.

تماشا در یوتیوب:

بعید می‌دونم کمتر کسی انتظار یک بازی بی نقص از لگو و البته 2K داشته باشد. با وجود تمام نکات مثبت بالا، عواملی نیز هستند که باعث افت Lego 2K Drive می‌شوند. بزرگ‌ترین مشکل بدون شک تکراری شدن روند اتفاقات بازی بعد از گذشت یک مدت کوتاه است. اتفاقی که البته در این سبک، غیر قابل پرهیز به حساب می‌آید و دیر یا زود برای خوش ذوق‌ترین بازیکن نیز پیش می‌آید. با وجود تنوع بالا در طراحی، جهانی بسیار زیبا و پویا، شما در نهایت احساس تکراری بودن بهتان دست خواهد داد. حالا چرا چنین چیزی برای Lego 2K Drive بیشتر از رقبای آن، به چشم می‌آید؟ مشکل از جایی آغاز می‌شود که روند لول‌آپ شدن و باز کردن آیتم‌های جدید در لگو رانندگی بسیار کند و سخت است. چنین چیزی در حالت عادی بسیار باعث به چشم‌ آمدن تکراری شدن روند می‌شود. در کنار این، بازی پر از خریدهای درون برنامه‌ای است که جهت اجبار بازیکن به خرید آن‌ها، روند بالا بردن سطح در هر قسمت، به شدت کند طراحی شده. همین جزئیات ریز هر منتقدی را مجبور می‌کند تا از بین تمامی عناوین این شکلی، Lego 2K Drive را در رده‌ی آخر لیست پیشنهادی خود قرار دهد. از آنجایی که اکثر مخاطبین بازی‌های رانندگی فانتزی گروه سنی جوان‌تر هستند، مسئله خریدهای درون برنامه‌ای از یک مشکل اعصاب خورد کن به یک خطر نیز تبدیل می‌شود.

جهت خرید Lego 2K Drive از طریق لینک قرار داده شده به فروشگاه ما بروید. اما قبل از انجام این کار حتما ویدیوی ما را تماشا کنید تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *