بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Returnal

بازی سوم شخص Returnal یکی از اولین و بهترین بازی‌های اختصاصی کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن ۵ بود که توانست در آن روزهای اول رقابت بین ایکس باکس و پلی استیشن، بازی‌های اختصاصی ایکس باکس را شکست دهد. این بازی که در سبک روگ لایک و شوتر، توسط کمپانی HouseMarque ساخته شده، توانسته با یک خط داستانی عجیب و غریب و گیم‌پلی‌ای جذاب مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین این اثر موفق به کسب جوایز متعددی مانند بهترین بازی سال بفتا و بهترین بازی اکشن گیم اواردز نیز شده است. ما در این ویدیو به سراغ این بازی رفتم و آن را تجربه و بررسی کردیم. بازی Returnal هم اکنون برای دارندگان سطح‌های Extra و Premium سرویس جدید پلی استیشن پلاس به صورت رایگان موجود است.

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Returnal:

تماشا در یوتوب:

شما در این بازی در نقش سلین، یک فضانورد همراه با تفنگی متفاوت و جالب، بازی می‌کنید که در یک سیاره دور به اسم آتروپوس گیر افتاده. سلین علاوه بر این سیاره در یک حلقه‌ی زمانی عجیب نیز گیر افتاده و بعد از هر بار مردن به سفینه‌ی سقوط کرده‌ی خود برمیگرده. این بازی از نظر بسیاری از مخاطبان از سختی بالایی برخوردار است و تجربه کردن آن برای هر کسی می‌تواند یک تجربه‌ی نو و جالب باشد. بازی در حال حاضر بعد از آپدیت‌های فراوان به بهترین حالت خود رسیده و قابلیت فوتو مود نیز به آن اضافه شده. اگر شما از کسانی هستید که می‌خواهید این بازی را حالا تجربه کنید، باید خود را خوش شانس بدانید چون می‌توانید در میان بازی کردنتان با خیال راحت بلند شید و دوباره برگردید این در حالی هست که قبل از آپدیت‌ها، شما نمی‌توانستید این کار را بکنید و با هر بار بستن بازی دوباره به اول آن برمیگشتید.

اثر Returnal علاوه بر مخاطبان توانسته دل منتقدان را نیز بدست بیاورد و از آن‌ها نمره‌ی بسیار خوب ۸۶ را در سایت متاکریتیک دریافت کند. سبک روگ لایک بازی به علاوه‌ی المان‌های جدید و نویی که بازی به این سبک اضافه می‌کند همه عواملی هستند که نمره‌ی Returnal را بالا می‌برند. با تیلنو و این لتس پلی و بررسی همراه باشید تا ببینید بازی ریترنال ارزش این همه تعریفی که از آن می‌شود را دارد یا نه.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *