بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ نسخه‌ی Collector’s edition بازی Doom Eternal

Doom Eternal Collectors Edition Unboxing

یکی از خاطره‌انگیز‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص برای گیمر‌ها، سری بازی Doom به حساب می‌آید. سری بازی محبوبی که از همان ابتدا به علت نگاه جدید و انقلابی خود به بازی‌های شوتر، تبدیل به یکی از نماد‌های دنیای گیم شد. آخرین نسخه‌ی این بازی یعنی Doom Eternal نیز توانسته که اثری در حد و اندازه‌های این فرنچایز باشد و حتی به اعتقاد بسیاری از منتقدان، بهترین نسخه‌ی منتشر شده از آن در تمام تاریخ باشد. هنگام انتشار بازی Doom Eternal، نسخه‌ی کالکتور آن نیز در دسترس خریداران قرار گرفت که ما در این ویدیو به سراغ این Collector’s edition جذاب رفتیم و آن را برای شما آنباکس کردیم. با این جعبه گشایی همراه تیلنو باشید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ Collector’s edition بازی Doom Eternal را ببینید:

تماشا در یوتوب:

می‌توان گفت که رفتن به جهنم و جنگیدن با شیاطین تا به حال انقدر جذاب و سرگرم کننده نبوده است! شما در بازی Doom Eternal درست به مانند نسخه‌های قبلی این سری، در نقش قهرمان محبوب یعنی Doom Slayer به جنگ موجودات مختلف می‌روید و آن‌ها را نابود می‌کنید. وجود اسلحه‌های مختلف، قابلیت له کردن دشمنان با دستان خالی، موسیقی متن فوق‌العاده و تنوع بالا دشمنان همه از مواردی هستند که گیم‌پلی بازی Doom Eternal را تبدیل به یکی از بهترین‌ها می‌کنند. این بازی علاوه بر جذب رضایت هوادارن، توانسته منقدانی که معمولا به بازی‌هایی در این سبک نمره‌ی بالایی نمی‌دهند، را نیز راضی کند و در سایت متاکریتیک نمره‌ی بالای ۸۷ را دریافت کند. شما در جعبه‌ی نسخه کالکتور این بازی آیتم‌های زیادی را دریافت می‌کنید که با آن‌ها می‌توانید بیشتر از هر موقع دیگری حس کنید که در نقش دووم اسلیر قرار دارید.

نظر شما درباره نسخه‌ی Collector’s edition بازی Doom Eternal چیست؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *