بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Teardown

بازی‌های PS5

تخریب پذیری از گذشته تا به الان برای گیمر‌ها بحثی بسیار جذاب بوده و هر بازی که آن را درست انجام می‌داد، بین بازیکن‌ها نیز محبوب می‌شد. حالا اگر به یک نفر که کارش در شرکت‌های ویدیو گیم، همین تخریب پذیری هست، ابزار لازم برای درست کردن و انتشار یک بازی را بدهیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ جواب این سوال Teardown است که توسط شخصی سوئدی و به صورت مستقل ساخته شده. شما در این عنوان نقش یک مامور تخریب را دارید که از افراد مختلف کارهای نابودسازی دریافت می‌کند. برای هر کدام از ماموریت‌های پول فراوانی دریافت می‌کنید که مانند هر شغل دیگری از این منبع مالی جدید، برای پیشرفت ابزار و وسایل خود استفاده می‌کنید. در ابتدا فقط یک پتک برای خرابکاری دارید اما با پیشرفت در داستان ابزار متعدد و مختلفی دیگری هم بدست می‌آورید. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد Teardown بدانید، در ادامه ویدیوی تیلنو را ببینید.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی Teardown در آپارات ما:

Teardown همانطور که گفتیم توسط یک استودیوی مستقل ساخته شده و تنها بعد از موفقیت ورژن آزمایشی توانست تعداد کارمندان خود را از یک بالاتر ببرد. به همین دلیل طبیعتا ما با یک بازی کوچک، در مقایسه با دیگر عناوین مواجه هستیم. با این وجود اما این اثر ساعت‌ها محتوای سرگرم کننده دارد و با اضافه شدن حالت Sandbox در چند وقت اخیر، تقریبا هیچ‌گاه جذابیت خودش را از دست نمی‌دهد. از زمان انتشار نسخه‌ی آزمایشی Teardown به علت کم بودن مراحل در آن زمان، مادساز‌های همیشه در صحنه حاضر به سراغ آن آمدند و شروع به ساختن مراحل دلخواه خود کردند. از همان روزها بود که این مادها تبدیل به جذاب‌ترین نکته‌ی بازی مذکور شدند و به همین خاطر بسیاری بعد دریافت خبر انتشار برای کنسول‌ها، نگرانی خود را نسبت به نبود بخش مادینگ اعلام کردند. سازنده‌ی مستقل بازی نیز خوب از این مسئله مطلع بود و در نسخه‌ی کنسول‌های خانگی بخش اضافه کردن کدهای ماد را قرار داد. این تصمیم خوب که با گوش دادن به بازیکن‌ها گرفته شد بدون شک بزرگ‌ترین نکته‌ی مثبت Teardown به حساب می‌آید.

تماشا در یوتیوب تیلنو:

اگر تا به الان نوشته‌های لتس‌پلی و بررسی را در سایت دنبال کرده باشید، می‌دانید که ما زیاد راضی به ایراد گرفتن از شرکت‌های مستقل یا به اصطلاح ایندی نیستیم. بحرحال اما بخاطر قیمت‌های سرسام‌آور بازی‌های ویدیویی در کشور ما، تیلنو نیز موظف به بیان نکات منفی هر اثری که تجربه می‌کند، است. Teardown به هیچ عنوان مشکل بزرگ و تجربه خراب‌کنی ندارد، از لحاظ قیمتی اخیرا در پلی‌استیشن پلاس رایگان شده و احتمالا به زودی راه خود را به گیم‌پس نیز پیدا می‌کند.

شاید می‌توان گفت که بزرگ‌ترین ایراد Teardown همان نقطه قوتش یعنی مادها هستند. در گاهی اوقات، به خصوص بعد از به اتمام رساندن مراحل اصلی، متوجه می‌شوید که بازی بیش از حد برروی کارهای مادساز‌ها تکیه می‌کند. در کنار این مسئله و احتمالا همانطور که انتظار دارید، داستان و اتفاقات این اثر نیز آنقدر جذاب نیستند و به شما صرفا دلیلی برای تخریب و نگه‌داشتن پتک در دستتان می‌دهند. اگر از نکات گیم‌پلی و این چنین نیز بگذریم، در برخی اوقات شاهد نواقص فنی مانند پایین آمدن نرخ فریم، باگ خوردن مراحل و… هم هستیم که ممکن است گاهی بسیار عصبانی کننده ظاهر شوند. البته که در نهایت و با وجود تمامی نکات منفی‌ای که شاید ما برخی از آن‌ها از قلم انداخته باشیم، Teardown اثری منحصر به فرد و فوق‌العاده است و به تمامی بازیکنان پیشنهاد می‌شود. برای اینکه ببینید این عنوان ارزش خرید و دانلود دارد یا خیر، ویدیوی مارا تماشا کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *