اخبار و رویدادها, بازی, یادداشت

معرفی کامل شخصیت‌های God of War Ragnarok (بخش دوم)

خرید بازی God of War Ragnarok Launch Edition برای PS4

با ریبوت سری God Of War در سال 2018، ماجراجویی‎‌های کریتوس وارد فاز جدیدی شدند و با شخصیت‎‌های جدید و جذابی در طول بازی همراه شدیم، کارکترهایی که با شخصیت پردازی بی نظیری که داشتند در بین طرفداران محبوب یا تعدادی از آن‌ها حتی منفور شدند . God of War Ragnarok ماجراجویی کریتوس و آترئوس را در دنیای اساطیر نورس ادامه می‎‌دهد پس بدیهی است در کنار کارکترهایی که از قبل با آن‌ها آشنایی داشتیم تعدادی کارکتر جدید نیز به داستان بازی اضافه شوند که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی شخصیت‎‌های بازی بپردازیم پس اگر علاقه‎‌مند به سری God Of War هستید در ادامه با ما همراه باشید.

مار جهان؛ Jörmungandr

معرفی کامل شخصیت‌های God of War Ragnarok (بخش دوم)

در God Of War 2018 بود که با ماری عظیم‌‎الجثه برخورد کردیم البته این مار عظیم در برخی موارد یاری دهنده کریتوس و آترئوس بود. اما این هیولا کیست و چرا به کریتوس و آترئوس کمک می‌‎کند؟

نام این موجود Jörmungandr یا مار جهان است و یکی از سه فرزند لوکی و آنگربودا محسوب می‎‌شود. اودین با قدرت آینده بینی خود از سه فرزند لوکی بیمناک بود. او Jörmungandr را در اقیانوسی در میدگارد انداخت اما این مار به قدری رشد کرد که در اقیانوس سرش به دمش رسید. در رگناروک او به برادرش فنریر می‌‎پیوندد و با وارد شدن به خشکی به جنگِ خدایان می‎رود. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم به نبرد با ثور می‎‌پردازد که سرانجام هر دو آن‌ها نابود می‎‌شوند.

یکی از دلایلی که می‌‎توان با استناد به آن آترئوس را لوکی خواند، آشنا بودن آترئوس برای Jörmungandr و مانوس بودن این موجود با آترئوس بود. حالا با توجه به تئوری لوکی بودن آترئوس، احتمالا Jörmungandr یکی از متحدین کریتوس و آترئوس در روز Ragnarok خواهد بود.

گرگی عظیم الجثه و بزرگ‎ترین فرزند لوکی؛ Fenrir

معرفی کامل شخصیت‌های God of War Ragnarok (بخش دوم)

بزرگ‎‌ترین فرزند لوکی از آنگربودا، گرگی بسیار بزرگ به نام فنریر است. از او به عنوان پدر Skoll و Hati نیز یاد می‎‌شود، دو گرگی که شبانه روز به دنبال ماه و خورشید هستند که در روز Ragnarok بالاخره آن‎‌ها را می‌‎بلعند.

خدایان به ویژه اودین از او هراس زیادی داشتند و در صدد به زنجیر کشیدن او برآمدند. اما فنریر هر طناب یا زنجیری را پاره می‎‌کرد تا اینکه دورف‌‎ها طنابی جادویی برای به بند کشیدن او درست کردند. فنریر با شرطی راضی به آزمایش طناب بر روی خود شد، شرطی که باعث از دست رفتن یک دست Tyr شد. در رگناروک، به سبب زمین لرزه‎‌های به وجود آمده فنریر از بند رها می‎‌شود و در برابر اودین قرار می‎‌گیرد، در این نبرد که به عنوان طولانی‎‌ترین مبارزه رگناروک نیز شناخته می‌‎شود، فنریر موفق به کشتن اودین شده، اما ویدار فرزند اودین انتقام خون پدرش را از فنریر می‎‌گیرد.

همانطور که در تریلر اخیر God Of War Ragnarok دیدیم فنریر کارکتری بسیار باشکوه است که یکی متحدان کریتوس و آترئوس نیز به حساب می‌‎آید.

فرمانروای هلهایم؛ Hel

معرفی کامل شخصیت‌های God of War Ragnarok (بخش دوم)

هل یا هلا آخرین فرزند لوکی از آنگربودا به شمار می‌رود. او زنی با ظاهری ترسناک که نیمی زنده و نیمی مرده است به تصویر کشیده می‌شود.

هل هم همراه برادران خود یعنی فنریر و یورمونگاندر از تالار آنگربودا به دستور اودین ربوده می‌شود. به دستور اودین او را به جهان مردگان می‌فرستند. او فرمانروای هلهایم می‌شود و مسئولیت توزیع افرادی را دارد که به این سرزمین وارد می‌شوند. در ماجرای تلاش برای زنده شدن بالدر، هل نقش بزرگی ایفا می‌کند. تمام خدایان خواستار زنده شدن بالدر بودند که هل شرطی گذاشت که هر آن‎چه در دنیا هست باید برای بالدر عزاداری کند تا او بتواند بالدر را زنده کند. همه عزاداری کردند به جز ماده غولی که همان لوکی بود که خود را به شکل یک غول درآورده بود. در نتیجه بالدر در دنیای مردگان باقی ماند.

هل نقش خاصی در وقایع راگناروک ندارد اما باید دید که کریتوس در ادامه داستان سر و کارش به دنیای مردگان خواهد افتاد یا خیر، چون اگر کریتوس و یا آترئوس کشته شوند برای زنده ماندن باید با این الهه برخورد کنند.

خدای روشنایی و نگهبان پل بیفروست؛ Heimdall

معرفی کامل شخصیت‌های God of War Ragnarok (بخش دوم)

هایمدال در اساطیر نورس ایزد روشنایی و نگهبان پل بیفروست است. پلی به شکل رنگین‌کمان که آزگارد، سرزمین ایزدان آسیر را به میدگارد جهان انسان‌ها متصل می‌کند.

او دارای چشمانی بسیار تیزبین و گوش‌هایی بسیار تیز است. او شیپوری به نام گالارهورن دارد که در مواقع خطر آن را به صدا در می‌آورد تا دیگر ایزدان را برای مقابله با خطر آگاه کند. صدای این شیپور به قدری بلند است که در تمام قلمروهای جهان نورس شنیده می‌شود. زمانی که راگناروک فرا می‌رسد او با آخرین قدرتش در گالارهورن می‌دمد تا همه را با خبر کند. در پایان او مقابل دشمن دیرینه‌اش لوکی قرار می‌‎گیرد که هر دو در این نبرد از بین می‌روند.

با توجه به لوکی بودن آترئوس، هایمدال دشمن مستقیم و هماورد اصلی او است. هم‎چنین هایمدال نگهبان آزگارد به شمار می‌رود که به احتمال زیاد کریتوس برای ورود به این سرزمین نبردی بسیار جذاب با این ایزد خواهد داشت.

اگر شخصیت دیگری از بازی God of War Ragnarok در ‌ذهن شما وجود دارد که ما به او نپرداخته‌ایم، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *