اخبار و رویدادها, بازی, رویدادهای گیمی, کنسول

پلی استیشن و NFT

پلی استیشن در مراسم Evo در یک نظر سنجی از بازیکنان در مورد NFT‌ هایی که ممکن است به جمع آوری آن‌ها علاقه داشته باشند، پرسیده.

برای کسانی که در مورد مراسم Evo نمی‌دانند، باید بگوییم که در این مراسم، بزرگ‌ترین مسابقات قهرمانی بازی‌های فایتینگ برگزار می‌شوند و بازی‌های مختلفی سالانه در این تورنومنت شرکت می‌کنند. در مراسم امسال اما، مرکز توجهات به سمت نظر سنجی‌ای بود که پلی استیشن برای افراد حاضر در سالن مراسم فرستاده بود. نظر سنجی‌ای که از آن‌ها می‌پرسید، کدام ان اف تی ها برای خریداری جذاب‌ترند.

این نظر سنجی که وجود آن توسط خبرنگاران IGN نیز تایید شده بود، گزینه‌هایش شامل عواملی همچون: ان اف تی از آیتم‌های پلی استیشنی، ان اف تی از کارکتر محبوب بازی و… می‌شدند. البته که یک نظر سنجی هیچ‌گاه به این معنا نیست که اتفاقی قرار است به صورت حتمی بی‌افتد ولی سوالی که مطرح می‌شود این نیست که آیا کسی واقعا به NFT علاقه‌مند است، بلکه سوال اصلی این است که چه نوع NFT قرار است در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. شاید بسیاری فکر کنند که این قضیه ارتباطی با سرویس وفاداری جدید پلی استیشن یعنی PlayStation Stars داشته باشد اما یک آنالیزور به اسم دنیل احمد تایید کرده است که این دو اتفاق ارتباطی با هم ندارند.

تصویری از این نظر سنجی

پلی استیشن و NFT

سرویس PlayStation Stars ماه گذشته معرفی شد و از همان روز اول سوال‌های زیادی را به وجود آورد. زیرا که در توضیحات این سرویس نوشته شده بود که به بازیکنان “جایزه‌های دیجیتالی” تعلق می‌گیرند که البته بعدا معلوم شد که منظور از این آیتم‌های دیجیتالی عواملی همچون اکشن فیگور‌های دیجیتالی و … بوده و ارتباطی با NFT نداشته است. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با سرویس PlayStation Stars مقاله‌ی ما را در این باره بخوانید.

با توجه به این که این نظر سنجی در مراسم Evo انجام شده، ممکن است که فقط به این مراسم نیز محدود باشد و پا فراتر از این اتفاق نگذارد. به خصوص که سال گذشته، پلی استیشن حق مالکیت این مراسم را خریداری کرده بود.

بحرحال ما باید صبر کنیم تا ببینیم این مسئله بزرگ‌تر می‌شود یا خیر. با توجه به این که اکثر افراد در جامعه‌ی گیمینگ دل خوشی از NFT‌ها ندارند، امیدواریم که این اتفاق نیوفتد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *