اخبار و رویدادها, بازی, راهنمایی و آموزش

چالش یک میلیون دلاری فورتنایت

چالش فورتنایت

فورتنایت و اپیک گیمز در طی یک همکاری با یوتیوبر معروف یعنی MrBeast تصمیم گرفته‌اند که در رقابتی در روز ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) مبلغ یک میلیون دلار را به یکی از بازیکنان خود جایزه دهند! بازیکنان شرکت کننده با انجام دادن تعدادی از چالش‌ها در روز ذکر شده، می‌توانند برای خود امتیاز جمع کنند و در نهایت کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده‌ی این جایزه‌ی باورنکردنی خواهد شد. نقشه اختصاصی این چالش به همراه اسکین MrBeast از سه و چهار روز قبل از شروع این رقابت‌ها، جهت تمرین کردن گیمر‌ها، در بازی موجود می‌شوند.

این رقابت کی آغاز می‌شود؟

در روز ۲۲ آذر، جزیره و نقشه‌ی ساخته شده توسط تیم Atlas Creative که مختص این رقابت خواهد بود، در بازی موجود می‌شود. در ادامه نیز همانطور که گفتیم در تاریخ ۲۶ آذر ساعت 8:30 شب، این چالش برای جمع‌آوری امتیازات و رسیدن به یک میلیون دلار شروع خواهد شد. در این مسابقه الهام گرفته شده از MrBeast، باید از خطرات مختلف نجات پیدا کنید، سکه جمع کنید و با انجام دادن چالش‌های مختلف قبل از تمام شدن زمان مچ، امتیاز جمع کنید.

این رقابت سه ساعت طول خواهد کشید و باید آن را در بخش Fortnite Competitive پیدا کنید. از زمان شروع، شما هر چقدر که بخواهید می‌توانید مچ شروع کنید و به تکمیل چالش‌های روبروی خود بپردازید، در نهایت بهترین مچ شما به عنوان امتیاز نهاییتان انتخاب می‌شود. کسی که در این مدت بهترین رکورد را زده باشد برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ خواهد شد.

البته برای آن که میان افراد برنده باشید حتما نباید بیشترین امتیاز را جمع کنید! کسانی که بین ۱۰۰ هزار بازیکن اول نیز قرار بگیرند، یک چتر نجات به اسم Beast Brella Umbrella جایزه می‌گیرند. از آنجایی که نقشه‌ی این رقابت از امروز موجود است، شما می‌توانید تا تاریخ شروع ، برای پیروزی تمرین کنید. برای دسترسی به این جزیره قبل از شروع چالش، می‌توانید به منوی Discover بروید و یا از کد آن یعنی ۸۵۶۵-۶۹۰۷-۷۹۹۰ استفاده کنید. حواستان باشد که اکانت اپیک گیمز شما، حتما تایید هویت دو مرحله‌ای را داشته باشد.

چالش یک میلیون دلاری فورتنایت

جوایز دیگری موجود هستند؟

برخی از مراحل این چالش درست همزمان با آنلاین شدن نقشه‌ی آن، موجود می‌شوند. با تکمیل کردن آن‌ها می‌توانید اسپری MrBeast Gaming Spray و صفحه‌ی لودینگ MrBeast Survival Games Loading Screen را به صورت رایگان بدست آورید. هر دوی این مراحل شما را ملزم به جمع کردن مقداری امتیاز مشخص در این جزیره‌ی طراحی شده برای مستر بیست می‌کنند.

چالش یک میلیون دلاری فورتنایت

دیگر آیتم‌های MrBeast

به غیر از آیتم‌های رایگان ذکر شده، چندین آیتم با تم مستر بیست نیز به صورت پولی در فروشگاه بازی موجود می‌شوند. این آیتم‌ها شامل اسکین‌های شبیه به خود MrBeast و لوازم دیگر با تم او مانند Pickaxe خواهند بود. ما تمام آن‌ها را در ادامه برای شما گفته‌ایم:

  • MrBeast Smasher Pickaxe
  • Beast Backdrop Wrap
چالش یک میلیون دلاری فورتنایت

یک پکیج دیگه نیز با یک اسکین متفاوت و جالب‌تر از مستر بیست به نام MRBEAST6000 موجود خواهد بود. محتویات این پکیج  به شکل زیر است:

  • Prize Package Back Bling
  • Beast Claw Pickaxe
  • Wrapped and Revved Glider
چالش یک میلیون دلاری فورتنایت

در انتها نیز یک ایموت که در تصویر زیر می‌بینید برای خریداری موجود خواهد بود.

چالش یک میلیون دلاری فورتنایت

آیا ایرانیان می‌توانند در این چالش شرکت کنند؟

به دلایلی که همه‌ی ما از آن‌ها اطلاع داریم، بازیکنان ایرانی نمی‌توانند برای جایزه‌ی بزرگ این رقابت تلاش کنند. با این وجود همچنان امکان رقابت برای بدست آوردن دیگر جوایز بازی مانند همان چتر نجاتی که ذکر کردیم، وجود دارد و شما می‌توانید حداقل برای قرار دادن نامتان در لیست بهترین بازیکنان این چالش جهانی تلاش کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *