اخبار و رویدادها, بازی, پوستر بازی, راهنمای بازی, یادداشت

چگونه شانس خود را برای دریافت کد بتای محدود بازی FIFA 23 بالا ببریم

Beta بازی FIFA 23

شرکت مشهور و معروف EA Sports قصد دارد تا با قرار دادن نسخه بتای محدود بازی FIFA 23 در اختیار بازیکنان کنسول، تجربه نسخه جدید فیفا را به این خریداران هدیه دهد تا هنگام عرضه رسمی خود بازی در تاریخ 30 سپتامبر، با ویژگی‌های جدید و تغییرات این نسخه ارتباط برقرار کرده باشند. معمولا توسعه دهندگان بازی همیشه از این روش استفاده می‌کنند تا با دراختیار قرار دادن کد مخصوص به برخی از بازیکنان، بازخوردهای آنان در رابطه با نکات قوت و ضعف بازی خود را دریافت کنند و از آن‌ها برای توسعه هرچه بهتر پروژه، بهره بگیرند.

نحوه دریافت کد دسترسی به بتای محدود FIFA 23

برای افزایش شانس خود جهت دریافت کد دسترسی به بتای محدود بازی FIFA 23 باید در قسمت اعلان‌های مربوط به ایمیل‌های دریافتی از شرکت EA ثبت نام کرده باشید که به شرح زیر است:

  • به بخش Email Preferences در حساب کاربری EA خود بروید.
  • ایمیل خود را در بخش Primary Email ثبت و تایید کنید.
  • زیر بخش Manage your email preferences تیک مربوطه را ثبت کنید
  • گزینه Update را انتخاب کنید.

بتای محدود FIFA 23 همانطور که از نامش پیداست، برای همه در دسترس نخواهد بود. اما اگر شانس با شما یار باشد، ایمیلی حاوی کد دسترسی به بتای محدود بازی FIFA‌ دریافت خواهید کرد که تنها شما قادر به استفاده از آن هستید و قابلیت به اشتراک گذاری آن را ندارید.

زمان شروع و پایان بتای محدود بازی FIFA 23

بتای محدود بازی FIFA 23 در تاریخ 11 آگوست (۲۰ مرداد) 2022 در دسترس دارندگان کد مخصوص قرار خواهد گرفت و تا 1 سپتامبر ( ۱۰ شهریور) 2022 فعال خواهد بود.

پلتفرم‌های مقصد بتای FIFA 23

Beta بازی FIFA 23

بازیکنانی که دارای کنسول‌های Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PlayStation 4 و PlayStation 5 هستند، می‌توانند با استفاده از کد ویژه‌ای که برای آن‌ها ارسال می‌شود، به تجربه نسخه Beta بازی FIFA 23 بپردازند. با اعلام اسامی پلتفرم‌ها، طبیعتا کاربران رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و گوگل استادیا قادر به بازی کردن این بتا نخواهند بود. همچین برای تجربه این بتا نیازمند اشتراک فعال در PlayStation Plus یا Xbox Live Gold هستید.

کشورهای مجاز برای تجربه نسخه بتای محدود FIFA 23

بتای محدود فیفا 23 تنها برای بازیکنان در مناطق بریتانیا و ایالات متحده آمریکا (یا بازیکنانی که در موقعیت جغرافیایی حساب کاربری آن‌ها، یکی از این دو منطقه ثبت شده باشد) در دسترس خواهد بود. البته باید گفت به واسطه علاقه شرکت EA به دریافت هرچه بیش‌تر بازخورد از بازیکنان، ممکن است در این سیاست تغییراتی ایجاد شود که فعلا نمی‌توان در این مورد نظری داد.

بخش‌های قابل بازی در بتای محدود بازی FIFA 23

  • Kick-off
  • Online Seasons
  • Online Friendlies
  • Practice Arena

همچین باید گفت که ممکن برخی بازیکنان علاوه بر این موارد، به بخش‌های FUT, Career Mode, Volta Football و Pro Clubs هم دسترسی داشته باشند.

انتقال دستاوردها و پیشروی‌های بتای محدود بازی FIFA 23 به نسخه اصلی

باید بگوییم که دستاوردها و پیشرفت‌های کسب شده در نسخه Beta، به نسخه اصلی بازی منتقل نخواهد شد.

نحوه گزارش باگ و ارسال بازخورد به EA Sports

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، شرکت EA Sports صریحا به دنبال دریافت بازخورد و گزارشات مربوط به بازی FIFA 23 است تا هنگام عرضه نسخه اصلی آن بتواند به بهترین نحو ممکن این بازی را توسعه دهد. اگر خواستار گزارش باگ یا حتی ارسال بازخورد خود بودید، می‌توانید از فرم‌های مخصوص بتای محدود FIFA 23 در بخش پرسش و پاسخ این بازی استفاده کنید. لازم به ذکر است که قابلیت ارسال بازخورد و گزارش باگ و دیگر مشکلات، تنها برای بازیکنانی که نسخه Beta بازی FIFA 23 را تجربه می‌کنند، در دسترس خواهد بود. حالا که اطلاعات مربوط به بتای محدود بازی FIFA 23 را خواندید، به نظر شما نسخه جدید فیفا می‌تواند پیشرفت چشمگیری را در بخش‌های گرافیک، گیم پلی و آیتم‌های درون بازی به بازیکنان ارائه دهد؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *