بازی, راهنمای بازی, راهنمای مراحل بازی, راهنمایی و آموزش

چگونه ظاهر لباس‌های خود را در بازی Hogwarts Legacy عوض کنیم؟

چگونه ظاهر لباس‌های خود را در بازی Hogwarts Legacy عوض کنیم؟

Hogwarts Legacy به شما اجازه می‌دهد چهره و ظاهر بسیاری از جنبه‌های شخصیتتان را عوض کنید. به عنوان مثال پس گذشت مقطعی از داستان بازی، بازیکنان می‌توانند چهره‌ای که در ابتدا طراحی کرده بودند را به صورت کامل از ابرو‌ها گرفته تا رنگ چشم، عوض کنند. در این بین اما بسیاری از هواداران سبک نقش آفرینی می‌خواهند که اگر لباس و یا زرهی قدرتمند پیدا کردند، ظاهر آن را با توجه به سلیقه‌ی خود تغییر دهند. اگر شما نیز از این افراد هستید اصلا نگران نباشید زیرا قابلیت Transmog یا همان تغییر ظاهر لباس‌ها با نگه‌داشتن قدرت‌هایشان در Hogwarts Legacy وجود دارد. در ادامه ما نحوه‌ی انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

سیستم Transmog در بازی Hogwarts Legacy

Transmogrification مکانیکی است که در اکثر اوقات در بازی‌های نقش آفرینی چند‌نفره‌ی بزرگ (MMORPG) دیده می‌شود. به عنوان مثال در عنوان World of Warcraft بازیکنان می‌توانند چهره‌ی زره و اسلحه‌ی خود را با توجه به آیتم‌هایی که قبلا بدست آورده‌اند تغییر دهند. این بدان معنی است که شما جهت تغییر ظاهر یک لباسی از آن خوشتان نمی‌آید، اول باید زرهی که از لحاظ ظاهر می‌پسندید را پیدا کنید.

این قاعده در سیستم Transmog در بازی Hogwarts Legacy نیز وجود دارد و هر آیتمی که از قبل جمع کرده‌اید، از عوامل تزئینی گرفته تا زره‌های جنگی، همه بخشی از کلکسیون Transmog شما می‌شوند. این المان به بازیکن اجازه می‌دهد با نگه داشتن قدرت‌ها و ویژگی‌های یک آیتم، تنها ظاهر آن‌ را تغییر دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مکانیک سری به مقاله‌ی ما در مورد تغییر ظاهر زره در God of War Ragnarok بزنید.

چگونه ظاهر لباس‌های خود را در بازی Hogwarts Legacy عوض کنیم؟

تغییر دادن چهره‌ی لوازم

برای استفاده از Transmog در بازی Hogwarts Legacy به سادگی به بخش Gear در منو بروید. سپس نشان موس یا کنترلر را به سمت آیتمی که Equip دارید و می‌خواهید چهره‌ی آن را تغییر دهید ببرید. در نهایت دکمه‌ی مربوط به انجام این کار را فشار دهید (F برای کامپیوتر شخصی، X برای کنسول‌های ایکس باکس و مربع برای پلی‌استیشن). این کار شما را به صفحه‌ی تغییر هدایت می‌کند که در آنجا دو ردیف خواهید دید.

  • Collections مربوط به موارد تزئینی مانند Dark Art Pack هستند که اگر نسخه‌ی دیلاکس ادیشن را پیش خرید کرده بودید، می‌توانستید از آن‌ها استفاده کنید.
  • ردیف دیگری دیزاین‌های پایه‌ی تمام آیتم‌هایی است که تا به کنون در دنیای بازی پیدا کرده‌اید.

تمام تغییراتی که ترجیح می‌دهید را انجام دهید تا کاراکترتان جذاب شود. در نهایت، این المان به شما اجازه می‌دهد تمام آیتم‌های سطح پایینی را که تا به الان بخاطر شیک بودنشان نگه داشته بودید، با خیال راحت بفروشید و یا Scrap کنید. دیزاین و طراحی آن‌ها حتی در صورت انجام چنین کاری در کلکسیون Transmog شما می‌ماند و با استفاده از راهنمایی ما می‌توانید در هر لحظه که خواستید از طراحیشان استفاده کنید.

چگونه ظاهر لباس‌های خود را در بازی Hogwarts Legacy عوض کنیم؟
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *