اخبار و رویدادها, بازی

بازی Metro Exodus به صورت رایگان در نسل نهم

Metro Exodus

استودیو 4A Games اعلام کرد که دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی Metro Exodus می‌توانند به صورت رایگان بازی را در پلتفرم‌های نسل نهمی تجربه کنند؛ علاوه‌ بر آن به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی نسخه بعدی این سری نیز باشیم. همراه تیلنو باشید.

سری مترو جزو محبوب‌ترین بازی‌های آخرالزمانی به شمار می‌رود. این مجموعه با الهام از کتابی به همین نام ساخته شده و در سرتاسر جهان، تعداد زیادی طرفدار دارد. آخرین نسخه از این سری به نام بازی Metro Exodus برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و PC عرضه شد. نسخه‌ای که به لطف اتمسفر و گیم پلی جذاب خود، تا حدودی توانست مخاطبان خود را راضی نگه دارد. حال با توجه به آغاز نسل نهم، استودیو 4A Games اعلام کرد که دارندگان نسخه نسل هشتمی، می‌توانند به صورت رایگان بازی Metro Exodus را در پلتفرم‌های نسل نهمی خود تجربه کنند. با توجه به اطلاعات منتشر شده Metro Exodus با بهبود‌های قابل توجهی برروی PS5، ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد. رزولوشن بالاتر، نرخ فریم سریع‌تر، لودینگ‌های کوتاه‌تر و استفاده از قابلیت ری تریسینگ، تعدادی از تغییرات مثبت Metro Exodus بر روی پلتفرم‌های نسل نهمی است. اگر می‌خواهید با سایر بازی‌هایی که به طور رایگان برای کنسول نسل نهمی سونی می‌شوند بیش‌تر آشنا شوید، می‌توانید به مقاله‌ی بروزرسانی‌ رایگان بازی ‌ها برای کنسول پلی استیشن 5 مراجعه کنید.

Metro Exodus

علاوه‌بر این، تیم سازنده نسخه جدید سری مترو برای نسل نهم را نیز تایید کردند. نسخه‌ای که به گفته سازندگان دارای داستان غنی و گیم پلی جذابی خواهد بود. نسخه جدید مترو قرار است تغییرات زیادی به وجود بیاورد و حتی شاهد اضافه شدن بخش چند‌نفره نیز خواهیم بود. اقتباس از رمان‌های مترو، رمان‌هایی که دنیای آخرالزمانی مخصوص به خود را نمایش می‌دهد، دنیایی که مردم بعد از آخرالزمان مجبور به پناه بردن در مترو‌های شهر شده‌اند، دنیایی پر از موجودات عجیب و غریب و… می‌تواند به شدت جذاب و هیجان‌انگیز باشد. سری مترو نیز تا حد زیادی جذابیت رمان‌های این مجموعه را در قالب بازی‌های ویدیویی به مخاطب القا می‌کنند و در به ارمغان آوردن تجربه‌ای لذت بخش، تا حد زیادی سربلند می‌شود.

راستی، با توجه به پایان نسل هشتم اگر قصد خرید کنسول‌های نسل نهمی را دارید، با مراجعه به صفحه خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس، می‌توانید کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و با مراجعه به صفحه خرید PS5، کنسول نسل نهمی سونی را از فروشگاه تیلنو تهیه فرمایید.

نظر شما درباره این سری بازی چیست؟ کدام نسخه‌های سری مترو را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با تیم تیلنو به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamerant

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *