بازی, راهنمای بازی, راهنمای مراحل بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای سیستم Respec در بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

راهنمای سیستم Respec در بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

در بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، سلامتی و Stamina دوتا از Statهای اصلی بازی هستند که Link برای زنده ماندن نیازشان دارد. خوشبختانه برای ارتقا هردو آن‌ها مشکلی نخواهید داشت، زیرا با روشی که در ادامه مطلب آن را توضیح می‌‎دهیم، می‎‌توانید سلامتی و Stamina خود را Respec کنید. تغییر Build یا همان Respec به شما اجازه می‌دهد، قدرت‌های (Stats) شخصیت خود را عوض کنید و انواع گیم‌پلی‌هایی که بازی در خود جای داده را امتحان کنید پس در ادامه همراه ما بمانید.

چگونه از قابلیت Respec در Legend of Zelda: Tears of the Kingdom  استفاده کنیم؟

برای ارتقا سلامتی و Stamina باید چهار Lights of Blessing را به یکی از Goddess Statueها اهدا کنید، درواقع برای هر ارتقا باید چهار Shrine را تکمیل کنید. اما برای Respec  کردن Statها، باید از  Horned Statue در Emergency Shelter در Lookout Landing یا همان هاب اصلی بازی استفاده کنید. در Emergency Shelter، یک NPC را خواهید دید که به شما می‎‌گوید صداهای عجیبی از بخش‌‎هایی از اتاق می‎‌آیند، صحبت کردن با او مرحله فرعی Who Goes There را فعال می‎‌کند.

 از حفره‎‌ای که می‎بینید عبور کنید تا به مسیر Royal Hidden Passage برسید. سپس چند سنگ را خواهید دید که مسیر را مسدود کرده‌‎اند، آن‌ها را نابود کنید و مسیر خود را در سمت راست ادامه دهید تا Horned Statue را ببینید.

راهنمای سیستم Respec در بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

این مجسمه از شما درخواست Essence ( یک ارتقا سلامتی یا Stamina ) می‎‌کند و در ازای هرکدام صد Rupee هدیه می‎‌دهد. می‎‌توانید به این مجسمه ارتقاهای بیشتری دهید، یا گزینه I want one back را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌‎توانید یکی از ارتقاهای Stamina یا سلامتی را Respec کنید، البته هربار استفاده از آن بیست Rupee (در حقیقت ۱۲۰ روپی که ۱۰۰تای آن به نزد شما برمی‌گردد) هزینه خواهد داشت. البته که این هزینه در برابر کارهایی که باید در سری عناوین سولزبورن برای تغییر Build انجام دهید بسیار خوب است.

آیا دلیلی برای Respec کردن وجود دارد؟

برای در امان بودن از مرگ‌‎های بیهوده در بازی، باید تعداد قلب‎‌های زیادی دراختیار داشته باشید. حملات دشمنان قوی‎‌تر نیز حتی با زره‎‌های قدرتمند و Boostهای دفاعی، مقدار زیادی از سلامتی شما کم می‎‌کنند. از طرفی دیگر، برای دویدن، پرواز کردن، Charge Attackها و در انتهای بازی Special Actionها، نیاز به Stamina دارید. پس داشتن دو دایره کامل Stamina کمک زیادی به شما خواهد کرد.

اگر به تازگی عنوان تحسین شده The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را آغاز کرده‌‎اید، فراموش نکنید که سری به مطلب راهنمای بازی برای مبتدی‎‌ها بزنید، تا تجربه لذت بخش‌‎تری در دنیای چشم نواز Hyrule داشته باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *