اشکال احتمالی بازی Cyberpunk 2077 در سیستم شخصی سازی
- تیم فروشگاه سرگرمی تیلنو
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
میدانیم که بازی Cyberpunk 2077 دارای یکی از بهترین و گسنردهترین سیستمهای سفارشی و شخصیسازی در بازیهای نقش آفرینی است اما احتمالا این سیستم یک عیب و مشکل بزرگی داشته باشد. در ادامه با تیلنو همراه باشید.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی Cyberpunk 2077، سیستم گستردهای در شخصی سازی دارد که استودیو CD Project Red امیدوار است این سیستم از تمام سیستمهای شخصی سازی که در سایر بازیهای نقش آفرینی استفاده شدهاند، یک سر و گردن بالاتر باشد. بازیکنان این بازی میتوانند تمام جزییات کاراکترشان را از ظاهر تا جزییات بسیار چشمگیر را شخصی سازی کنند که این ویژگی فوقالعاده شگفتانگیز و جالب خواهد بود.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
این بازی به بازیکنان خود اجازه میدهد که دندانها و حتی بلندی ناخنهای کاراکتر خود را شخصی سازی و درست کنند. به هر حال این سطح از جزییات یک مشکل جدی را برای بازی Cyberpunk 2077 ایجاد میکند که بازیکنان باید هنگام انتشار این بازی باید مراقب آن باشند.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
اشکال سیستم شخصی سازی بازی Cyberpunk 2077
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی Cyberpunk 2077، یک بازی نقش آفرینی اول شخص است. این بازی ار سیستم شخصی سازی خیلی دقیق و پر جزییاتی بهره میبرد که این قابلیت سوال بزرگی را که CD Projekt Red روی آن تمرکز کرده، ایجاد میکند. با اینکه بازیکنان چیزهای بسیاری را مورد کاراکتر V میتوانند شخصی سازی کنند، سوال اینجاست که چگونه بسیاری از این موارد واقعا به یک بازی اول شخص مرتبط خواهند بود.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
دقیقا مشخص نیست که بازیکنان در بازی چند بار خواهند توانست دندانهای خود را ببینند. برای مثال بیشتر گفتگوهای بازی در نمای اول شخص صورت میگیرد، درست برخلاف اکثر بازیهای نقش آفرینی اول شخص مانند Fallout 4 که در حین گفتگو به نمای سوم شخص دوربین تغییر میکرد. حتی به درستی مشخص نیست که بازیکنان چطوری و چه موقع فرصت دیدن بلندی ناخنها و قسمتهای دیگر بدنشان را خواهند داشت. به نظر میرسد که بازی Cyberpunk 2077، از مسیر درست و اولویتهای اصیل شخصی سازی و انتخاب منحرف شده است. توانایی شخصی سازی شخصیت داخل بازی تنها بخشی از بازی است که CD Projekt Red بیش از حد روی آن تمرکز کرده است. گرچه بسیاری از المانهای شخصی سازی که در اختیار بازیکنان است به سختی و خیلی کم دیده میشوند و میتوان گفت که برخی این از این موارد واقعا بیهوده و اضافی محسوب میشوند.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
نکتهای مثبت و منحصر به فرد
[/vc_column_text][vc_single_image image=”21425″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]
البته در این انتخابها و این سیستم طراحی یک روزنهی امید و چشم اندازی روشن هم وجود دارد. شخصی سازی گستردهای که در بازی Cyberpunk 2077 به کاربران داده میشود، به احتمال خیلی بالا نیز به کاراکترهای غیر قابل (NPC) کنترل نیز داده میشوند. این موضوع به این معناست تنوع ظاهر افراد داخل شهر Night City خیلی زیاد خواهد بود. با اینکه تعدادی از شخصیتها مانند جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) که با بازی کیانور ریوز (Keanu Reeves) در بازی حضور دارد، از روی ظاهر و شمایل بازیگرانشان طراحی شدهاند، این شخصیت سازی پیشرفته و گسترده این بازی است که به CD Project Red این اجازه را میدهد که برای بازی و بستههای الحاقی گوناگون، NPCهای متمایز و بسیار متنوع درست کند.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
این سطح از شخصی سازی کاراکتر در بازی Cyberpunk 2077 همچنین میتواند کمک خیلی خوبی برای جامعه Modding بازی باشد. اگر جامعه مدینگ بازی اسکایریم به سازندگان درسی داده باشد، آن درس این است که قابلیت دسترسی به مدینگ، به عمر یک بازی جهان باز خیلی کمک میکند و میتواند بازی را به برای مدت طولانی جذاب نگه دارد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که ببش از آن چه که فکر میکردیم بازی سایبر پانک 2077 به اسکایریم شباهت دارد که میتوانید مقالهی مربوط به این شباهتها را در تیلنو مطالعه کنید.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
این احتمال هم وجود دارد که این سطح از جزییات شخصی سازی کاراکترهای بازی Cyberpunk 2077، بیشتر جنبهی تبلیغی و بیانیهای از سوی سازندگان بازی خواهد بود تا این که ابزاری برای ساخت چهرهها و اندامهای متفاوت باشد. نکتهای که استودیو CD Projekt Red برای آن خیلی مشتاق به نظر میرسد این است که سایبرپانک 2077 بسیاری از گستردهترین و پیشرفتهترین المانهای شخصیسازی شخصیتها را امکان پذیر میکند.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
تعداد کمی از بازیکنان هستند که این سطح از شخصیسازی را یک شکست در نظر بگیرند و بیتفاوت و بی هیچ شوقی از کنار آن بگذرند، حتی اگر بسیاری از این المانها در بازی قابل مشاهده نباشند. بازی Cyberpunk 2077 چالشهای بسیاری پیش رو دارد. انتظاراتی که در طول توسعه طولانی این بازی بسیار بالا رفتهاند. خواه ناخواه انتظارات از این بازی و سازنده محبوب آن خیلی بالا رفته است، حالا باید دید که این انتظارات به جا و با جواب خوبی همراه میشوند یا خیر.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 10 دسامبر (بیستم آذر ماه) برای پلتفرمهای Xbox One ،PS4 ،Stadia و رایانههای شخصی منتشر شود و برای کنسولهای نسل نهمی PS5 و Xbox Series X/s بروز رسانی رایگان دریافت میکند، البته اگر با تاخیری دیگر همراه نشود.
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]
شما میتوانید در بلاگ تیلنو هر آن چه را که نیاز است قبل از خرید بازی Cyberpunk 2077 بدانید، مطالعه کنید. برای خرید PS5 و خرید ایکس باکس سری ایکس همین حالا میتوانید وارد فروشگاه تیلنو شوید
نظر شما در رابطه با این سیستم شخصی سازی فوقالعاده و بی سابقه چیست؟ آیا به نظر شما هم بسیاری از این موارد اضافه و بی استفاده خواهند بود؟ نظرات خود را با ما در تیلنو به اشتراک بگذارید.
منبع: Gamerant[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
درباره نویسنده

پلی استیشن
ایکس باکس
نینتندو
نینتندو سوییچ ۲
کنسولهای قابل حمل
Lenovo
استیم دک
کلاسیک
بازی PS5
بازی Xbox Series X
بازی PS4
بازی Xbox One
بازی Nintendo Switch
بازی نینتندو سوییچ ۲
لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS4
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی Xbox
کیف حمل کنسول xbox one
لوازم جانبی Nintendo Switch
کیف حمل کنسول
گیفت کارت استیم
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت نینتندو

پوشیدنی ها
لیوان

قطعات کامپیوتر
کیس گیمینگ
موس گیمینگ
کیبورد گیمینگ
فن و خنک کننده
موس پد گیمینگ
لوازم جانبی کامپیوتر
پاور
