اخبار و رویدادها, بازی

بازی Ghost of Tsushima با آزادی عمل بالا

آزادی عمل در بازی - بازی Ghost of Tsushima

آزادی عمل و انتخاب های شما در بازی Ghost of Tsushima می‌تواند منجر به شمشیر کشیدن به روی همراهانتان بشود. با تیلنو همراه باشید.

در نسخه ماه مارچ مجله  OPM اطلاعات جدیدی از گیمپلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است. اطلاعات منتشر شده تاکید به خصوصی بر روی عنصر آزادی عمل در گیمپلی بازی و نقش انتخاب های گیمر در روند رقم خوردن داستان دارند. با اینکه در نگاه اول ممکن است بازی Ghost of Tsushima یک بازی سینمایی کامل به نظر برسد که اتفاقات بر حسب روندی از پیش تعیین شده و بدون تغییر رقم می‌خورند اما واقعیت این است که انتخاب های گیمر نقش بزرگی در تعامل با سایر کاراکتر ها بازی و حواشی دنیای بازی دارند. به واقع وفادارای جین، کاراکتر اصلی بازی، به راه و روش سامورایی ها و شیوه های انتخابی او برای از سر راه برداشتن مغولان و آزادی جزیره از دست آنها، رابطه جین با سایر کاراکتر های بازی را شکل می‌دهند.

 

گیم پلی بازی Ghost Of Tsushima

اینکه جین از چه روش هایی برای کشتن دشمنانش استفاده می‌کند علاوه بر تغییر دیدگاه کاراکترهای بازی نسبت به او در درخت مهارت های انتخابی جین هم ثاتیر دارد. به طور کلی دو روش مخفی کاری و تکیه به مهارت های نینجا گونه در کنار روش نبرد های مستقیم و رعایت اخلاقیات سامورایی ها، سیستم مبارزاتی جین را تشکیل می‌دهند. از سر راه برداشتن دشمنان و نفوذ به قلعه های اشغالی با استفاده از روش مخفی کاری و تجهیزات جین مثل بمب دودزا، تیر آتیشن و قلاب، روش راحت و روان تر است که از طرفی با کد اخلاقی سامورایی ها در تضاد است. روش مبارزه مستقیم و پر هیاهو بیشتر با کد اخلاقی سامورایی ها خوانایی دارد اما از طرفی مواجه هم زمان با چند دشمن چالش های خاص خودش را دارد. انتخاب روش های مقابله با دشمنان باعث تغییراتی در رابطه جین با همراهان او می‌شود. این تغییرات می‌تواند منجر به داشتن رابطه نزدیک تر یا شمیشر کشیدن به روی یکدیگر شود. به طور کلی به نظر می‌رسید عنصر آزادی عمل نقش پر رنگی در گیم پلی بازی Ghost of Tsushima خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *