بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

اولین برخورد یک گیمر معمولی با بازی Elden Ring

بازی Elden Ring

بازی‌های شرکت FromSoftware همواره به درجه‌ی سختی زیاد و طاقت فرسای خود شناخته می‌شوند و بسیاری از مخاطبان آن‌ها نیز به همین دلیل به این بازی‌ها علاقه‌ی فراوانی دارند. آخرین ساخته‌ی این شرکت یعنی بازی Elden Ring نیز از این قاعده مستثنی نیست و از سختی زیادی برخوردار است. بزرگ‌ترین تفاوت الدن رینگ با ساخته‌های قبلی شرکت فرام سافتور اما، قابل بازی بودن آن توسط بازیکنان جدید است. این به معنی سادگی یا ضعیف بودن این بازی نیست، بلکه به این معنی است که مکانیک‌های موجود در بازی به بازیکنانی که تا حالا با سختی‌های بازی‌های این شرکت مواجه نشده‌اند، کمک می‌کنند تا راحت‌تر به این چالش عادت کنند. ما در این ویدیو یکی از کسانی که تا به حال سمت ساخته‌های فرام سافتور نرفته بود را با کسی که بازی الدن رینگ را تمام کرده است، کنار هم گذاشتیم تا اولین برخورد یک گیمر معمولی با سختی این بازی‌ها را ببینیم، با تیلنو و این ویدیو همراه باشید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اولین برخورد یک گیمر معمولی با بازی Elden Ring را مشاهده کنید:

تماشا در یوتوب:

اگر شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که تا حالا سمت شرکت فرام سافتور نرفته‌اند، باید بدانید که الدن رینگ بهترین فرصت شما برای تجربه‌ی این دنیای جذاب و دوست داشتنی است. الدن رینگ درست به مانند سری Dark Souls و بازی Bloodborne نمرات بالایی را از منتقدان دریافت کرده (۹۶) و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ شناخته می‌شود. همانطور که قبلا هم گفتیم، دنیای الدن رینگ بسیار نسبت به بازیکنان جدید و بی تجربه مهربان است و به شما فرصت آشنا شدن با این سبک بازی‌ها را می‌دهد. اگر هنوز نسبت به این بازی دو دل هستید، ویدیوی ما را تماشا کنید تا ببینید که یک گیمر معمولی چه حسی در اولین مواجهه با این اثر دارد.

نظر شما درباره بازی Elden Ring چیست؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بله. در این بازی می‌توانید شخصیت خود را از بین کلاس‌های مختلف از جمله Warrior ،Enchanted Knight ،Prophet ،Champion و Bloody Wolf انتخاب کنید.

بله. این بازی دارای المان‌های چند نفره بوده و بازیکنان می‌توانند به صورت Co-op مراحل را پشت سر بگذارند.

با وجود گیم‌پلی مشابه و تیم سازنده یکسان، بازی Elden Ring جزو مجموعه دارک سولز نیست و IP جدیدی محسوب می‌شود.

این بازی در تاریخ 6 اسفند برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *