بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش, یادداشت

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23

جدیدترین نسخه از محبوب‌ترین بازی ورزشی دنیا، یعنی فیفا ۲۳ منتشر شده و در حالی که اکثر بازیکنان این بازی بلافاصله به سراغ بخش آلتیمیت تیم می‌روند، تعدادی زیادی از آن‌ها نیز به دنبال بخش Career می‌روند. به همین دلیل نیز ما تصمیم گرفتیم، بهترین بازیکنان جوان بخش کریر، در هر پست را برای شما جمع‌آوری کنیم. البته که یکی از لذت بخش‌ترین نکات کریر مود، پیدا کردن جواهر‌های جوان و ناشناخته شده و دیدن درخششان در تیم به حساب می‌آید، اما اگر برای انجام این کار به مقداری کمک نیاز دارید حتما مقاله‌ی ما را بخوانید. در این مقاله نیز در مورد تمام ویژگی‌های جدید بخش کریر مطالعه کنید.

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23

بهترین دروازبانان جوان

درست به مانند پارسال، صدر جدول بهترین دروازبان جوان بازی، به دروازبان اول تیم پاریس سینت ژرمن، یعنی جیانلوییجی دوناروما رسیده است. اما بیایید با حقیقت مواجه شویم، هیچکس در ابتدای کریر خود دوست ندارد که چیزی حدود ۱۳۸ میلیون، برای یک دروازبان خرج کند. ارزان‌ترین گزینه‌های این لیست که مستقیما می‌توانند بین تیرهای دروازه شما نیز قرار بگیرند، گاوین بازونو (Gavin Bazunu) دروازبان تیم ساوتهمپتون (Southhampton) و کوین میر دروازبان تیم اتلتیکو ناسیونال (Atletico Nacional) هستند. بازونو با قیمت ۵ میلیون پوند و حقوق ۸۵۰۰ پوندی پیشنهاد شما را می‌پذیرد و کوین میر با قیمت ۳ میلیون پوند و حقوق ۱۲۰۰۰ پوندی وارد تیم شما می‌شود. بقیه بازیکنان این لیست به شکل زیر هستند:

نام بازیکن باشگاه سن ریتینگ پتانسیل
جیانلوییجی دوناروما (Donnarumma) پی اس جی (PSG) ۲۳ ۸۸ ۹۲
گرگور کوبل (Kobel) دورتموند (Dortmund) ۲۴ ۸۳ ۸۸
دیوگو کوستا (Diogo Costa) پورتو (FC Porto) ۲۲ ۷۹ ۸۶
آرون رمسدیل (Ramsdale) آرسنال (Arsenal) ۲۴ ۸۲ ۸۶
گاوین بازونو (Bazunu) ساوتهمپتون (Southampton) ۲۰ ۷۰ ۸۵
جاستین بیژلو (Bijlow) فاینورد (Feyenoord) ۲۴ ۷۹ ۸۵
لوییس ماکسیمیانو (Maximiano) لاتزیو (Lazio) ۲۳ ۷۹ ۸۵
آلبین لافونت (Lafont) نانت (Nantes) ۲۳ ۸۰ ۸۵
گیورگی مامارداشویلی (Mamardashvili) والنسیا (Valencia) ۲۱ ۷۸ ۸۴
کوین میر (Kevin Mier) اتیلتیکو ناسیونال (Atletico Nacional) ۲۲ ۷۲ ۸۴

بهترین مدافعان جوان و استعداد های فیفا 23

اگر قصد دارید کریر خود در بازی فیفا ۲۳ را با تیمی شروع کنید که دفاع آن برای سال‌ها بیمه باشد، بهتر است به سراغ تیم آث میلان بروید که فیکایو توموری و تئو هرناندز دارد. هر دوی این بازیکنان تنها ۲۴ سال سن دارند و با پتانسیلی بالای ۹۰ بهترین گزینه به حساب می‌آیند. متاسفانه درست به مانند دنیای واقعی هیچکدام از بازیکنان جوان و مدافع این لیست ارزان نیستند اما اگر می‌خواهید با یکی از باشگاه ثروتمند بازی کار را آغاز کنید، می‌توانید به سراغ یوسکو گواردیول (Josko Gvardiol) بازیکن لایپزیش بروید که او نیز ۷۰ میلیون قیمت دارد. بقیه‌ی افراد این لیست به شکل زیر هستند:

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23
نام بازیکن باشگاه سن ریتینگ پتانسیل
آلساندرو باستونی (Bastoni) اینتر میلان (Inter Milan) ۲۳ ۸۴ ۹۰
فیکایو توموری (Tomori) آث میلان (AC Milan) ۲۴ ۸۴ ۹۰
تئو هرناندز (Hernandez) آث میلان (AC Milan) ۲۴ ۸۵ ۹۰
ترنت الکساندر آرنولد (Alexander Arnold) لیورپول (Liverpool) ۲۳ ۸۷ ۹۰
رونالد آرائوخو (Araujo) بارسلونا (Barcelona) ۲۳ ۸۳ ۸۹
یوسکو گواردیول (Gvardiol) آر بی لایپزیش (RB Leipzig) ۲۰ ۸۱ ۸۹
ژولز کونده (Kounde) بارسلونا (Barcelona) ۲۳ ۸۴ ۸۹
ادر میلیتائو (Militao) رئال مادرید (Real Madrid) ۲۴ ۸۴ ۸۹
ماتیاس دلیخت (de Ligt) بایرن مونیخ (FC Bayern) ۲۲ ۸۵ ۸۹
آلفونسو دیویس (Davies) بایرن مونیخ (FC Bayern) ۲۱ ۸۴ ۸۹

بهترین هافبک‌های جوان و آینده دار فیفا 23

لیست هافبک‌های جوان با پتانسیل بالای فیفا ۲۳ به طرز خنده‌داری پر بار است، به طوری که چهار بازیکن با پتانسیل ۸۹ از لیست ۱۰ هافبک جوان برتر جا مانده‌اند که این افراد عبارتند از : بوکایو ساکا (Saka) و مارتین اودگارد (Odegaard) که هردو بازیکن آرسنال (Arsenal) هستند، رایان گراونبرخ (Gravenberch) بازیکن بایرن مونیخ و اورلین شوامنی (Tchouameni) بازیکن رئال مادرید (Real Madrid). از لیست ۱۰ هافبک جوان برتر اما، به شما پیشنهاد می‌شود که حتما به سراغ بازیکن خوش تکنیک تیم لاس پالماس یعنی آلبرتو مولیرو (Moleiro) بروید که با قیمت ارزان ۱۳ میلیون پوند و حقوق نه چندان زیاد ۱۱۰۰۰ پند در دسترس است. بقیه افراد این لیست به شکل زیر هستند:

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23
نام بازیکن باشگاه  سن  ریتینگ پتانسیل
پدری (Pedri) بارسلونا (Barcelona) ۱۹ ۸۵ ۹۳
فلورین ویرتز (Wirtz) بایر لورکوزن (Bayer Leverkusen) ۱۹ ۸۲ ۹۱
جود بلینگهام (Bellingham) دورتموند (Dortmund) ۱۹ ۸۴ ۹۱
کای هاورتز (Havertz) چلسی (Chelsea) ۲۳ ۸۴ ۹۱
آلبرتو مولیرو (Moleiro) لاس پالماس (UD Las Palmas) ۱۸ ۷۵ ۹۰
جمال موسیالا (Musiala) بایرن مونیخ (FC Bayern) ۱۹ ۸۱ ۹۰
ساندرو تونالی (Tonali) آث میلان (AC Milan) ۲۲ ۸۴ ۹۰
فدریکو والورده (Valverde) رئال مادرید (Real Madrid) ۲۳ ۸۴ ۹۰
ویتینیا (Vitinha) پی اس جی (PSG) ۲۲ ۷۹ ۸۹
ادواردو کاماوینگا (Camavinga) رئال مادرید (Real Madrid) ۱۹ ۷۹ ۸۹

بهترین وینگر‌های جوان و بازیکنان آینده دار فیفا 23

بازی فیفا ۲۳ بهترین فرصت برای انتخاب تیم رئال مادرید را به کسانی که در بازی خود متکی بر وینگر‌های چپ و راست هستند، می‌دهد. در رئال مادرید شما نه تنها بهترین بازیکن بازی یعنی کریم بنزما (Benzema) را در اختیار دارید بلکه در کنار او دو وینگر جوان و برزیلی یعنی رودریگو (Rodrygo) و وینیسیوس جونیور (Vinicius Junior) را نیز در تیم خود می‌بینید. اما اگر فکر می‌کنید انتخاب رئال مادرید بازی را بیش از حد آسان می‌کند، می‌توانید با انتخاب تیمی ضعیف‌تر به سراغ نوسا (Nusa) بازیکن کلوب بروخه بلژیک بروید و او را با قیمت ارزان ۱.۵ میلیون پوند و حقوق ۲۰۰۰ هزار پوندی در اختیار بگیرید. بقیه‌ی بازیکنان این لیست عبارتند از:

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23
نام بازیکن باشگاه سن ریتینگ پتانسیل
وینیسیوس جونیور (Vinicius Jr) رئال مادرید (Real Madrid) ۲۱ ۸۶ ۹۲
فیل فودن (Foden) منچستر سیتی (Manchester City) ۲۲ ۸۵ ۹۲
آنسو فاتی (Fati) بارسلونا (Barcelona) ۱۹ ۷۹ ۹۰
رافائل لیائو (Leao) آث میلان (AC Milan) ۲۳ ۸۴ ۹۰
آنتونیو نوسا (Nusa) کلوب بروخه (Club Brugge) ۱۷ ۶۸ ۸۸
فدریکو کیزا (Chiesa) یوونتوس (Juventus) ۲۴ ۸۴ ۹۰
آنتونی (Antony) منچستر یونایتد (Manchester United) ۲۲ ۸۲ ۸۸
خویچا کواراتسخلیا (Kvaratskhelia) ناپولی (Napoli) ۲۱ ۷۶ ۸۸
رایان چرکی (Cherki) المپیک لیون (OL) ۱۸ ۷۳ ۸۸
رودریگو (Rodrygo) رئال مادرید (Real Madrid) ۲۱ ۸۸ ۸۸

بهترین مهاجمان جوان برای بخش کریر فیفا 23

البته که در صدر لیست بهترین مهاجمان جوان، دو ستاره‌ی درخشان این روزهای دنیای فوتبال یعنی ارلینگ هالند (Haaland) بازیکن منچستر سیتی (Manchester City) و کیلیان امباپه (Mbappe) بازیکن پاریس سینت ژرمن قرار می‌گیرند. گزینه‌های دیگر و ارزان قیمت شما در این لیست نیز پدیده بلژیکی باشگاه آث میلان یعنی شارلز دی کتلاره (De Ketelaere) و یوسوفا موکوکو (Youssoufa Moukoko) بازیکن دورتموند هستند. بقیه‌ی بازیکنان این لیست عبارتند از:

بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23
نام بازیکن باشگاه سن ریتینگ پتانسیل
کیلیان امباپه (Mbappe) پی اس جی (PSG) ۲۳ ۹۱ ۹۵
ارلینگ هالند (Haaland) منچستر سیتی (Manchester City) ۲۱ ۸۸ ۹۴
جیمی تارت (Tartt) ای اف سی ریچموند (AFC Richmond) ۲۴ ۸۴ ۹۱
دوشان ولاهوویچ (Vlahovic) یوونتوس (Juventus) ۲۲ ۸۴ ۹۱
ژائو فلیکس (Jao Felix) اتلتیکو مادرید (Atletico Madrid) ۲۲ ۸۴ ۹۰
لائوتارو مارتینز (Lautaro Martinez) اینتر میلان (Inter Milan) ۲۴ ۸۶ ۹۰
داروین نونیز (Nunez) لیورپول (Liverpool) ۲۳ ۸۲ ۸۹
کریستوفر انکونکو ( Nkunku) آر بی لایپزیش (RB Leipzig) ۲۴ ۸۶ ۸۹
ویکتور اوسیمن (Osimehn) ناپولی (Napoli) ۲۳ ۸۳ ۸۹
شارلز دی کتلاره (De Ketelaere) آث میلان (AC Millan) ۲۱ ۷۸ ۸۸

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین بازیکنان جوان بازی فیفا ۲۳ را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز بازیکنان دیگری را می‌شناسید حتما در کامنت‌ها با ما به اشتراک بسازید. به ویدیوی ما درباره‌ی معرفی جدیدترین ویژگی‌های بازی فیفا ۲۳ نیز سری بزنید.

جام جهانی 2022 قطر قرار است پس از انتظاری چهار ساله و طولانی، در اواخر ماه آبان برگزار شود تا ابرقدرت‌های دنیای فوتبال برای کسب جام طلایی قهرمانی به رقابت بپردازند. حال و همان جوری که ما انتظار داشتیم، بازی FIFA 23 شامل یک حالت مخصوص جام جهانی است که می‌توانید در طی آن، همه 32 تیم موجود را مشاهده کنید. نکته جالب توجه این است که قاعدتا تیم ملی کشور ما هم در بین این 32 تیم دیده می‌شود و قادر به انتخاب آن هستیم.

جواب دو سال مطرح شده کاملا مثبت است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. شرکت EA Sports در ادامه جاه‌طلبی خود در امر لایسنس کردن تیم‌ها قدم‌ها خوبی برداشته و قرار است روند رو به رشد خود را ادامه دهد. مهم‌ترین تیم لایسنس شده‌ای که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، بازگشت یوونتوس است. این ابرقدرت ایتالیایی قرار است پس از چندین سال که با نام Piemonte Calcio در فیفا حضور داشت، با یک لایسنس کامل به مجموعه بازگردد و باری دیگر با نام رسمی خود یعنی تیم یوونتوس، در فیفا 23 حاضر شود. به طور کلی، این بازی بیش از 19,000 بازیکن، 700 تیم، 100 استادیوم و 30 لیگ لایسنس شده و قانونی خواهد داشت.

همان جوری که پیش از این هم اشاره کردیم، از سال بعد خبری از مجموعه FIFA نیست و شرکت EA قصد دارد شبیه‌ساز فوتبال خود را با نام EA FC منتشر کند. بنا بر همین موضوع، به نظر می‌رسد که آن‌ها ایده‌های جدید و بزرگ خود را برای بازی سال بعد نگه داشته‌اند و فیفا 23 را تنها با یک سری بهبودها و تغییرات جزئی منتشر می‌کنند. اما با این حال، EA Sports بیکار ننشسته و قصد دارد در نسخه جدید فیفا، حالت Training Centre را اضافه کند. این بخش جدید که حالت آموزشی دارد، بازیکنان تازه‌وارد مجموعه را با مکانیک‌ها آشنا کرده و سعی می‌کند آن‌ها را به یک سطح معقول از مهارت برساند. بدین ترتیب، می‌توانید راحت‌تر وارد بخش‌های مختلف مانند Career Mode و FUT شوید و با هوش مصنوعی و گیمرهای واقعی رقابت کنید. به طور کلی، اگر جزو تازه‌واردها یا کم تجربه‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم که اول از همه به سراغ Training Centre بروید و به تکمیل آموزش‌های آن بپردازید.

جام جهانی 2022 قطر قرار است پس از انتظاری چهار ساله و طولانی، در اواخر ماه آبان برگزار شود تا ابرقدرت‌های دنیای فوتبال برای کسب جام طلایی قهرمانی به رقابت بپردازند. حال و همان جوری که ما انتظار داشتیم، بازی FIFA 23 شامل یک حالت مخصوص جام جهانی است که می‌توانید در طی آن، همه 32 تیم موجود را مشاهده کنید. نکته جالب توجه این است که قاعدتا تیم ملی کشور ما هم در بین این 32 تیم دیده می‌شود و قادر به انتخاب آن هستیم. اما موضوع فقط در مورد جام جهانی مردان نیست و شرکت EA Sports، جام جهانی بانوان که قرار است در تابستان سال بعدی در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود را هم در نظر دارد. به عبارتی دیگر، شما با یک حالت Women’s World Cup هم در بازی روبرو می‌شوید که در طی آن، می‌توانید کنترل تیم ملی بانوان کشورهای مختلف را به دست بگیرید و به مسابقه دادن بپردازید. با توجه به گفته سازندگان، اطلاعات جدیدی درباره حالت‌های جام جهانی به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

جواب دو سال مطرح شده کاملا مثبت است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. شرکت EA Sports در ادامه جاه‌طلبی خود در امر لایسنس کردن تیم‌ها قدم‌ها خوبی برداشته و قرار است روند رو به رشد خود را ادامه دهد. مهم‌ترین تیم لایسنس شده‌ای که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، بازگشت یوونتوس است. این ابرقدرت ایتالیایی قرار است پس از چندین سال که با نام Piemonte Calcio در فیفا حضور داشت، با یک لایسنس کامل به مجموعه بازگردد و باری دیگر با نام رسمی خود یعنی تیم یوونتوس، در فیفا 23 حاضر شود. به طور کلی، این بازی بیش از 19,000 بازیکن، 700 تیم، 100 استادیوم و 30 لیگ لایسنس شده و قانونی خواهد داشت. اما با گذر از بحث تیم‌های لایسنس شده باید بدانید که فوتبال باشگاهی بانوان هم در بازی FIFA 23 حضور پیدا خواهد کرد. البته با توجه به حضور سم کر با پیراهن تیم چلسی روی کاور بازی، این موضوع زیاد دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. فیفا 23 شامل سوپر لیگ بانوان (Women’s Super Cup) و لیگ دسته یک فرانسه (French Division 1 Akerma) می‌شود و می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. حال فناوری Hypermotion جدید که شرکت EA مانور زیادی روی آن می‌دهد، قرار است فوتبال بانوان را بهتر از هر زمان دیگری به تصویر بکشد.

بخش Volta که در طی چند سال اخیر محبوبیت خوبی نزد طرفداران پیدا کرده، قرار است با قدرت هر چه تمام‌تر به کار خود ادامه دهد. این در حالی است که نگرانی‌هایی مبنی بر حذف این بخش محبوب وجود داشت و بسیاری اعتقاد داشتند که چرخه سه ساله بخش مورد بحث، به پایان رسیده و شاید مانند حالت Journey (که پس از سه سال از مجموعه حذف شد) به دست فراموشی سپرده شود. اما Volta به سرنوشت Journey و ماجراجویی‌های شخصیت الکس هانتر (Alex Hunter) دچار نشد و قرار است در بازی FIFA 23 نیز ظاهر شود. با توجه به همین موضوع بخش Volta برای چهارمین سال متوالی راه خود را به یک نسخه از فیفا پیدا می‌کند و قرار است شامل یک سری پیشرفت‌ها و تغییرات جزئی هم باشد. برای مثال، در شماره جدید قابلیت شخصی‌سازی آواتار اصلی گسترده‌تر شده و زین پس، می‌توانید کاراکتر خود را با جزئیات بیش‌تری تعریف کنید. اضافه شدن آهنگ‌ها و Soundtrackهای جدید هم اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، بخش FIFA Ultimate Team یا به اختصار FUT، محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین حالت مجموعه فیفا است. بازیکنان متعددی در سراسر دنیا نسخه جدید مجموعه مورد بحث را صرفا به خاطر آلتیمیت تیم می‌گیرند و ساعت‌های زیادی را به تجربه آن اختصاص می‌دهد. حال آن طور که ما متوجه شدیم، بخش FUT در بازی FIFA 23 شامل ویژگی‌های جدید خواهد بود. مهم‌ترین تغییری که باید به آن اشاره کنیم، تحول در سیستم Chemistry است. Chemistry مکانیکی است که شیمی و هماهنگی بازیکنان حاضر در ترکیب را تعریف می‌کند و باید برای بهبود آن، ویژگی‌های مشترکی (مانند ملیت، باشگاه یا لیگی که در آن بازی می‌کنند) بین اعضای ترکیب وجود داشته باشد. حال با توجه به اطلاعات منتشر شده، سیستم Chemistry دست خوش تغییرات زیادی شده و از این به بعد معیارهای متفاوتی برای ساخت یک تیم هماهنگ در نظر گرفته خواهد شد. علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، Icon Cardها و FUT Heroهای جدیدی هم به لیست کارت‌های بخش آلتیمیت تیم اضافه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به ترکیب خود اضافه کنید. به طور کلی بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین حالت فرنچایز FIFA در حال بزرگ‌تر و بهتر شدن است و همه ما منتظر جزئیات بیش‌تری در این باره خواهیم بود.

بخش Career Mode در نسخه‌های اخیر فیفا میزان تغییرات زیادی شده و در بازی جدید، قرار است این روند رو به رشد را ادامه دهد. زین پس شما می‌توانید شخصیت خود به عنوان یک بازیکن را بسازید و به مسابقه دادن بپردازید. البته این در شرایطی است که حالت معمول Career Mode (که در طی آن کنترل یک سرمربی را در اختیار می‌گیرید) هم شامل بهبودهای چشم‌گیری خواهد بود.

بله، بازی FIFA 23 برای اولین بار در تاریخ مجموعه به طور کامل از قابلیت کراس پلی (Cross-Play) پشتیبانی خواهد کرد. بدین ترتیب، شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوستان خود در کنسول‌های دیگر به تجربه بازی بپردازید. FIFA 23 این امکان را به شما می‌دهد که در حالت‌های یک علیه یک دوستانه و بخش‌های مختلف فیفا آلتیمیت تیم، با گیمرهای پلتفرم‌های دیگر بازی کنید. پشتیبانی از قابلیت Cross-Play باعث می‌شود که کم‌تر در صف انتظار بمانید و خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از قبل، وارد بخش‌های آنلاین مختلف شده و به مسابقه دادن بپردازید.

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، بازی FIFA 23 میزبان ویژگی‌ها و تغییرات متعددی خواهد شد تا بتواند به واسطه آن‌ها، تجربه گیمرها از یک شبیه‌ساز فوتبال را ارتقا دهد. حال به نظر می‌رسد فناوری Hypermotion در ارتقا گیم‌پلی و جزئیات، پیشرفت کرده و تاثیرات زیادی روی نتیجه نهایی خواهد گذاشت. شرکت EA Sports برای این کار از 22 بازیکن حرفه‌ای مختلف استفاده کرده است. سازندگان بازیکنان مذکور را در دو تیم 11 نفره قرار داده‌اند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. نتیجه این بازی 11 علیه 11، میلیون‌ها اطلاعات و انیمیشن‌های جدید است که به واقعیت فوق‌العاده نزدیک هستند. در واقع سازندگان با موشن کپچر بازیکن‌های حرفه‌ای نهایت تلاش خود را برای ارتقا سطح انیمیشن‌ها و فیزیک بازیکن‌ها به کار گرفته‌اند. علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، هوش مصنوعی یادگیری ماشینی یا Machine Learning AI هم در نوع خود پیشرفت کرده است. به گفته خود سازندگان این هوش مصنوعی از 9.2 میلیون داده مختلف استفاده می‌کند و به صورت همزمان، انیمیشن‌های جدیدی می‌نویسد. این موضوع باعث می‌شود که فیزیک توپ، حرکت بدن بازیکنان و حتی اندام مختلف آن‌ها به صورت طبیعی‌تری جلوه کند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 23

  1. علس گفت:

    این بازیکنایی که گفتی ۱۰۰ میلیون بالا پولشونه کاش ارزون رو میگفتین

    1. بهراد گفت:

      خیلی سخت بازیکنای جوان و خوب ارزون قیمت می‌شه پیدا کرد، ولی حتما در چند روز آینده یه لیست ارزون رو هم آماده می‌کنیم.

  2. امیر گفت:

    انزو فرناندز کونو گلگر جمیس مادیسون هروی الیوت گاوی اینا همه جووننو خیلی خوب رشد میکنن من دارم میرم کریرو فقطم با بازیکنای جوون کار میکنم خیلیای دیگه هستن که اگه بخوام بگم دو سه تا دفتر میشه

    1. بهراد گفت:

      آره قطعا بازیکنای بهتری هم هستند ولی اینا بر اساس آمار رسمی خود فیفا انتخاب شدند. یعنی اورال شروع و اورال انتهاشون مد نظر قرار داده شده. ولی انصافا هاروی الیوت و کلا لیورپول ارزش ندارن :))

  3. رضا گفت:

    سلام یه سوال؟؟
    اگه پلیر خودمون رو در کریر مود بسازیم تیم ملی رو هم بزنیم وارد جام جهانی میشیم تو همون کریر با بازیکن خودمون؟؟
    لطفاً جواب بدید ❤️❤️❤️

    1. بهراد گفت:

      سلام. بله می‌تونید در کریر بازیکن خودتون رو انتخاب کنید و وارد جام جهانی بشید. ولی به این صورت نیست که از همون اول بتونید جام جهانی رو بازی کنید. باید مقطعی از فصل فوتبال باشگاهی (مثل دنیای واقعی) بگذره تا جام جهانی شروع شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *