اخبار و رویدادها, بازی, یادداشت

تمام آنچه که از بازی Assassin’s Creed Mirage می‌دانیم

تمام آنچه که از بازی Assassin’s Creed Mirage می‌دانیم

حدود 8 ماه قبل بود که اطلاعات کمی از بازی اساسینز کرید بعدی لو رفت که به بازی کوچک‌تر و متمرکز روی مکانیزم‌های مخفی کاری اشاره داشت. این درحالی بود که اطلاعات لو رفته حاکی از آن است که این بازی نسبتا کوچک‌ترِ جدید، تنها عنوان در سری فرقه قاتلین نیست که در دست توسعه قرار دارد، بلکه Assassin’s Creed بزرگی که یوبیسافت درحال ساخت آن است (با نام مستعار Infinity)، یک عنوان بسیار جاه‌طلبانه و آنلاین است که فاصله زیادی تا انتشار دارد. بعد از ماه فوریه، بازهم به تازگی لیک‌های جدیدی صورت گرفت که اطاعاتی مبنی بر عنوان جدید Assassin’s Creed جدید با نام اختصاصی Assassin’s Creed Mirage به چشم می‌خورد. مدتی نگذشت که شرکت Ubisoft این مسئله را تایید کرد و رسما از اساسینز کرید بعدی، پرده برداشت که در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

اکانت رسمی توییتر یوبیسافت با انتشار تصویری، از بازی جدید سری اساسینز کرید با نام Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد. باید ذکر کرد که تنها چند روز تا رویداد رسمی یوبیسافت یعنی Ubisoft Forward (در تاریخ 10 سپتامبر یا 19 شهریور 1401) فاصله داریم و رونمایی مفصلی از بازی Mirage در انتظار طرفداران است. با وجود اینکه برخی اطاعات که در شایعه هستند، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که داستان بازی Assassin’s Creed Mirage در شهر بغداد روایت می‌شود و حول محور شخصیت بَسیم (یا به نوعی لوکی) متمرکز است که در انتهای وقایع بازی والهالا شاهد او بودیم.

برخی اطلاعات دیگر هم همگی بر «بازگشت به ریشه‌ها» تأکید دارند که در این صورت مکانیزم‌های نقش آفرینی چه در مبحث مراحل و چه انتخاب دیالوگ‌ها وجود نخواهد داشت و عناصر مخفی‌کاری و داستانی پرمحتوایی را تجربه خواهیم کرد. چه بسا که تصویر منتشر شده از این عنوان هم ظاهری بسیار مشابه با بازی‌های قدیمی و محبوب سری Assassin’s Creed دارد.

با این‌حال برای اطلاعات دقیق و بیش‌تر از بازی جدید اساسینز کرید، باید تا برگزاری رویداد یوبیسافت فوروارد منتظر ماند. البته ممکن است که از اطلاعاتی هم از بازی Assassin’s Creed Infinity منتشر شود، اما با توجه به اینکه خود یوبیسافت هم رسما از Mirage به عنوان عنوان بعدی در سری فرقه قاتلین رونمایی کرد، تنها مورد قطعی، اطلاعات و رونمایی گسترده‌تر از بازی Assassins Creed Mirage خواهد بود. با توجه به مباحثی که مطرح شد، شما چه انتظاراتی از بازی بعدی اساسینز کرید دارید؟

این مقاله به روز رسانی می‌شود.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *