اخبار و رویدادها, راهنمایی و آموزش

حالت‌های گرافیکی بازی God of War Ragnarok

حالت‌های گرافیکی بازی God of War Ragnarok

کمتر از یک هفته تا عرضه بازی مورد انتظار God Of War Ragnarok فاصله داریم و استودیو Santa Monica از این فرصت استفاده کرده تا طرفداران را از حالت‌‎های گرافیکی در کنسول‎‌های PS5، PS4 و PS4 Pro آگاه کند، تا از هر کنسولی که استفاده می‎‌کنید روان‎ترین و بهترین تجربه را از بازی داشته باشید. بازی در مجموع دارای 6 حالت گرافیکی در کنسول PS5، دو حالت در PS4 Pro و 1 حالت در کنسول PS4 معمولی است.

تنظمیات گرافیکی نسخه PS5

بازی در کنسول PS5 شامل دو گزینه گرافیکی است که هرکدام از این دو 2 بخش نیز دارای سه حالت خواهند بود. برخی ویژگی‎‌های گرافیکی مانند نرخ فریم بالا (HFR)، نرخ تازه سازی متغیر (VRR) و رزولوشن 4K منحصر به کنسول نسل نهم سونی هستند.

بخش اول گرافیکی، عملکرد محور(Favor Performance) نام دارد که با انتخاب این گزینه بازی با وضوح تصویر  1440 تا 2160 و به صورت 60 فریم اجرا می‎‌شود. اگر  در نظر داشته باشید تا گزینه HFR را فعال کنید وضوح تصویر بازی به 1440 محدود شده اما از طرفی فریم ریت بیشتری خواهید گرفت. در صورتی که از نمایشگری استفاده می‎کنید که از VRR پشتیبانی می‎کند و به کابل HDMI 2.1 نیز دسترسی دارید می‎توانید بازی را با بالاترین وضوح تصویر و فریم ریت تجربه کنید.

بخش دوم تنظیمات گرافیکی بازی به کیفیت محور (Favor Quality) معروف است. با انتخاب این گزینه بازی با رزولوشن 4K واقعی و به صورت 30 فریم اجرا می‎‌شود. با فعال کردن حالت HFR وضوح تصویر بازی به 1800p کاهش می‌‎یابد تا بازی به نرخ فریم 40 برسد. و در صورتی که نمایشگر شما از VRR پشتیبانی کند نرخ فریم به بیش از 40 فریم بر ثانیه خواهد رسید.

تنظمیات گرافیکی نسخه PS4 Pro

بازی در کنسول PS4 Pro دارای دو گزینه گرافیکی خواهد بود. گزینه عملکرد محور که بازی را با وضوح تصویر  1080p تا 1656p و با نرخ فریم بیش از 30 فریم بر ثانیه اجرا می‎‌کند و گزینه کیفیت محور که وضوح تصویر را بین 1440p تا 1656p قرار می‌‎دهد که البته نرخ فریم بر روی 30 فریم بر ثانیه ثابت خواهد ماند.

تنظمیات گرافیکی نسخه PS4

بازی در کنسول استاندارد نسل هشتمی سونی با وضوح تصویر 1080p و به صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

حالت‌های گرافیکی بازی God of War Ragnarok

عنوان مورد انتظار God Of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر مصادف با 18 آبان به صورت انحصاری در دسترس دارندگان کنسول‎‌های پلی استیشن قرار خواهد گرفت، همچنین بازی موفق شد در وبسایت متاکریتیک نمره فوق العاده 94 را کسب کند که خبر از یک شاهکار می‌‎دهد. اگر می‌خواهید تمام اطلاعات منتشر شده از این بازی تا به کنون را مشاهده کنید سری به این مقاله بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *