بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

رمز تمام گاوصندوق‌ های بازی The Last of Us Part 1

رمز تمام گاوصندوق‌ های بازی The Last of Us Part 1

نسخه‌ی بازسازی شده و ریمیک بازی محبوب The Last of Us 1 چند روز پیش برای کنسول نسل نهمی سونی یعنی PS5 منتشر شد. این در حالی است که این اثر بر اساس گفته‌های شرکت ناتی داگ به زودی برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. در این مقاله اما ما به گاوصندوق‌های موجود در این بازی پرداختیم که شما معمولا برای پیدا کردن کد باز کردن آن‌ها باید برای چند دقیقه دنیای بازی را جست و جو کنید. ما برای اینکه شما بتوانید راحت تر بازی را تجربه کنید، تمام این کدها و مکان پیدا کردنشان را برای شما نوشته‌ایم. گاوصندوق‌های دنیای بازی لست اف اس زمانی معروف شدند که مشخص شد در نسخه‌ی دوم این سری یعنی The Last of Us Part 2 شما می‌توانید با برخی از مکانیزم‌های واقع‌گرایانه مانند گوش دادن به صدای کلیک خوردن رقم صحیح در آن‌ها، این گاوصندوق‌ها را باز کنید. این مکانیزم‌ها حالا و پس از ریمیک و بازسازی انجام شده در بازی The Last of Us Part 1 نیز دیده می‌شوند.

در بازی The Last of Us Part 1 تنها چهار گاوصندوق وجود دارند که کدهای آن‌ها و مکان پیدا کردنشان به شرح زیر است:

قسمت سوم (Chapter 3)

رمز گاوصندوق مغازه‌ی کتابفروشی

در چپتر سوم الی و جوئل به همراه تس به یک خط مترو می‌روند. در سمت چپ و پایین این منطقه یک مغازه با نام Minute Pack دیده می‌شود. در این مغازه و پشت پیشخوان، یک کشو وجود دارد که کد گاوصندوق این بخش در آن جا وجود دارد.

بعد از پیدا کردن کد، در موازات همان مغازه و چندین قدم بالاتر، یک کتابفروشی وجود دارد که گاوصندوق ما، در این مغازه دیده می‌شود. کد این گاو صندوق 78-43-3 است.

قسمت چهارم (Chapter 4)

رمز گاوصندوق شهر بیل

در همان ابتدای بخش چهارم بازی و پس از ورود به شهر بیل، جوئل به الی برای رفتن به خیابان اصلی و بازکردن در قفل شده، کمک می‌کند. پس از باز شدن در و ورود به خیابان اصلی، در سمت راست شما و در کنار یک ماشین گاوصندوق این قسمت قرار گرفته.

کد این گاوصندوق نیز در انتهای مسیر مستقیم خیابان اصلی و برروی مقداری سیم خاردار که بالای آن‌ها نوشته شده You will be shot قرار دارد. کد این گاوصندوق 21-17-5 است.

قسمت پنجم (Chapter 5)

رمز گاوصندوق هتل

هنگامی که وارد هتل آب گرفته شده می‌شوید، پشت میز پیشخوان و در سمت راست یک اتاق که گاوصندوق در آن قرار گرفته دیده‌ می‌شود.

برای به دست آوردن کد این گاوصندوق باید از نردبان این بخش برای رسیدن به طبقه دوم استفاده کنید. نردبان را در کنار بالکن بزارید و سپس وارد طبقه دوم شوید. سپس در بالکن به سمت راست بروید و از پله‌های شکسته شده استفاده کنید. سپس به دنبال یک چمدان باز شده بگردید و کد را از آن جا بردارید. کد این گاوصندوق 56-10-22 است.

قسمت ششم (Chapter 6)

گاوصندوق حومه‌ی شهر (Suburbs)

در  سمت چپ وانت بستنی فروشی این بخش و در انتهای راه، یک خانه‌ی سفید که برروی آن صلیبی قرمز کشیده شده، دیده می‌شود. وارد این خانه شوید، به آخرین طبقه بروید و در اتاق زیرشیروانی کد گاوصندوق را پیدا کنید.

در نهایت نیز به اتاق خواب همان طبقه بروید و گاوصندوق را پیدا کنید. کد این گاوصندوق 36-21-8 است.

در این مقاله تمام چهار گاوصندوق‌ نسخه ریمیک بازی The Last of Us را برای شما پیدا کردیم و کد آن‌ها را برای شما قرار دادیم. در نظر بگیرید که در نسخه اصلی بازی شما برای باز کردن این گاوصندوق‌ها حتما باید نوشته‌هایی که حاوی کد‌ها هستند را پیدا کنید. اگر هم به دنبال کدهای گاوصندوق‌های بازی The Last of Us 2 هستید، سری به این مقاله‌ی ما بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *