آنباکس, بررسی ویدیویی, راهنمای خرید بازی, نقد و بررسی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ Ejected Edition بازی Among Us

خرید بازی PS5

بهترین خاطرات دوران تلخ اپیدمی کرونا، برای تمامی افراد جهان، در بازی Among Us و سفینه‌ی آن اتفاق افتاد. درست است که در آن زمان، Call of Duty Warzone نیز گیمرها را مشغول کرده بود، اما عنوان “در میان ما” به علت ساده‌تر بودن و البته موجود بودن در دستگاه‌های موبایل، توانست مخاطبان بسیار زیادی را به خود مشغول کند. قبل از این اتفاقات شاید حتی خوش‌بین‌ترین عضو تیم سازنده نیز فکر نمی‌کرد که بازی مستقلی که ساخته بودند، به چنین محبوبیتی برسد. بعد از این موفقیت‌ها و دریافت جوایز مختلف از مراسماتی مانند گیم‌آواردز اما، پول زیادی در دستان سازندگان قرار گرفت و آن‌ها هم تصمیم گرفتند که با استفاده از این پول، به بهتر کردن ساخته‌ی خود بپردازند. یکی از قدم‌هایی که در این مسیر برداشته شد، طراحی نسخه‌های کالکتوری مختلف بود که هر کدام آیتم‌هایی بسیار جالب و متفاوت از سنت‌های همیشگی صنعت ویدیو گیم، داشتند. تیلنو نیز به سراغ یکی همین ورژن‌های کلکسیونی رفته و در ویدیویی به آنباکس Among Us Ejected Edition پرداخته.

تماشای آنباکسینگ Ejected Edition بازی Among Us در آپارات ما:

همانطور که گفتیم نسخه‌های کلکسیونی بازی Among Us بر خلاف چیزی که انتظار می‌رود بسیار متفاوت و دوست داشتنی هستند. به عنوان مثال در همین Ejected Edition که ما به آنباکس آن پرداختیم، یک پتو مشاهده می‌شود که از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است. یا در دیگر ورژن این اثر یعنی Imposter Edition شما یک عروسک یا به اصطلاح Plushie می‌بینید که معمولا در کالکتورز ادیشن‌های دیگر بازی‌ها قابل مشاهده نیست. این موارد شاید برای افراد عادی بسیار عالی و جذاب باشد اما به احتمال زیاد گیمرهای بسیار زیادی در هر نسخه‌ی کلکسیونی به دنبال یک سری آیتم ثابت هستند. در این مورد نیز باید بگوییم که Innersloth شما را ناامید نمی‌کند و ما در جعبه‌ی این نسخه شاهد یک استیل بوک و البته تعدادی دیگر از آیتم‌های کلاسیک مانند استیکر، پوستر و… هستیم.

تماشا در یوتیوب:

مطابق معمول باید به جمله‌ی کلیشه‌ای “هیچ چیز بی نقص نیست” برسیم. با وجود تمام نکات مثبتی که اعلام کردیم، نسخه‌ی Ejected Edition بازی Among Us ایراداتی دارد که آن قدر بزرگ و قابل توجه نیستند اما گفتنشان نیز خالی از لطف نیست. بزرگ‌ترین ایراد بدون شک همان موردی است که در پاراگراف اول نیز اشاره کردیم. آیتم‌های درون این جعبه با وجود آن که خاص هستند اما هرگز برای یک گیمر که به دنبال آیتم‌هایی اغلب دکوری مانند پتک تور در God of War Ragnarok: Jotnar Edition هست، جذاب و جالب نخواهند بود. از طرفی دیگر استیل بوک ذکر شده هم طراحی آن قدر چشم‌گیری ندارد. با تمامی این موارد اما باید بگیم که قیمت نسخه‌ی کالکتورز ادیشن Among Us در قیاس با اکثر بازی‌ها، بسیار پایین است و ایراداتی که ما گفتیم با توجه به این مسئله، اصلا مهم نیستند.

برای خرید نسخه‌ها و ادیشن‌های مختلف بازی Among Us سری به بخش فروشگاه ما از طریق لینک قرار داده شده بزنید. اگر به دنبال ادیشنی خاص نیز بودید، با ما تماس بگیرید تا در صورت امکان آن را به صورت سفارشی موجود کنیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *