آنباکس, بررسی ویدیویی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ Jotnar Edition بازی God of War: Ragnarok

خرید کالکتور بازی God Of War Ragnarok

وقتی بحث نسخه‌ی کالکتورز ادیشن و یا آرشیوی یک بازی بزرگ و AAA می‌شود، استودیو سانتا مانیکا اگر بهترین نباشد، قطعا در بین ۵تای اول قرار می‌گیرد. از God of War 2018 با مجسمه‌ی آتریوس همراه کریتوس گرفته، تا عنوان متوسط The Order 1886، شرکت مذکور همواره بهترین نسخه‌های محدود را تولید کرده است. God of War Ragnarok Jotnar Edition نیز از این قاعده مستثنی نیست، و با وجود آن که کیفیت سال ۲۰۱۸ را ندارد، اما باز هم در مقایسه با رقبای ایکس باکسی، یک آیتم آرشیوی غیر قابل باور به حساب می‌آید. در بسته بندی کالکتورز ادیشن آخرین ماجراجویی کریتوس، آیتم‌های فراوانی پیدا می‌شود که البته بولدترین و مهم‌ترین آن‌ها پتک تور است. این پتک که در مقایسه با ورژن خود در دنیای سینمایی مارول، طراحی به شدت جذاب‌تری دارد، آیتمی فوق‌العاده برای استفاده به عنوان دکور به حساب می‌آید و کیفیت پلاستیکی آن چه خوب چه بد، از خرابیش توسط خاک و عواملی از این دسته جلوگیری می‌کند. البته لازم به ذکر است که آیتم‌های فراوان دیگری مانند یک استیل بوک، چندین استیکر، تاس‌های دانجنز اند دراگونز و… هم در جعبه حضور دارند که برخی از آن‌ها مختص به نسخه‌ی یوتنار ادیشن هستند و در کالکتورز، پیدا نمی‌شوند. ما در ویدیوی خود هر دو نسخه یعنی Jotnar و Collector’s را آنباکس کردیم تا شما جای دیگری نروید، یا اگر قصد خرید آن‌ها را دارید، به سادگی با تماشای محتوای ما، تصمیم نهایی را بگیرید.

تماشای ویدیوی آنباکسینگ Jotnar Edition بازی God of War: Ragnarok در آپارات تیلنو:

ما در ویدیوی خود علاوه بر آنباکسینگ یک بررسی کوچک نیز داشته‌ایم اما گفتن برخی از نکات این دو نسخه‌ی آرشیوی در مقاله، خالی از لطف نیست. شاید بزرگ‌ترین نکته‌ی مثبتی که شاید آنقدر هم به چشم نیاید، بسته بندی این دو است که خودشان یک آیتم کالکتوری به حساب می‌آیند. هنگامی که شما جعبه اصلی را باز کنید، با یک جعبه‌ی دیگر که طراحی منحصر به فردی دارد و شبیه نقاشی‌های غول‌های کشته شده‌ی داستان God of War Ragnarok است مواجه می‌شوید. جعبه‌ی ذکر شده علاوه بر زیبایی فراوان، با دو آهن‌ربا باز و بسته می‌شود که حس بسیار خوبی به بازیکن می‌دهد. کیفیت آیتم‌های داخل آن نیز بسیار خوب است اما از سال ۲۰۱۸ قطعا پسرفت داشته.

تماشا در یوتیوب:

همانطور که در چندین نقطه در نکات مثبت Jotnar ادیشن نیز اشاره کردیم، بزرگ‌ترین ضعف این دو نسخه‌ی آرشیوی کیفیت نه چندان خوب آن‌ها است. در این میان جنس پلاستیکی و نه چندان مرغوب پتک تور به شدت تو ذوق می‌زند و باعث می‌شود کمی از هیجان شما کاسته شود. البته که در مقایسه با بسیار از عناوین AAA دیگر، کیفیت God of War Ragnarok Jotnar Edition و Collector’s Edition بسیار بهتر است و اگر زیاد حساس نباشید می‌تواند شما را نیز راضی نگه دارد. دلیل اصلی‌ای که ما این مورد را به عنوان یک ایراد می‌بینیم، آن است که کالکتور خدای جنگ سال ۲۰۱۸ کیفیتی بسیار خوب داشت و اگر از منتقدان این عرصه بپرسید آن‌ها هم می‌گویند که مجسمه آتریوس و کریتوس به تنهایی و خارج از جعبه بسیار ارزش فراوانی دارد.

در نهایت باید بگوییم که اگر قصد خرید یکی از این دو نسخه دارید و با خود فکر می‌کنید که آیا ارزش دارد مقداری پول بیشتر برای یوتنار ادیشن بدهید، به هیچ وجه ویدیوی ما را از دست ندید. ما در حال حاضر هم Jotnar Edition و هم Collector’s Edition را در فروشگاه برای فروش موجود داریم، پس سری به فروشگاهمان نیز بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *