اخبار و رویدادها, راهنمای خرید بازی, راهنمای خرید بازی PS5

آپدیت روز اولی بازی Marvel’s Spider-Man 2

آپدیت روز اولی بازی Marvel's Spider-Man 2

از زمانی که بازی‌ها به صورت کامل منتشر می‌شدند و شما نیازی به آپدیت کردن آن‌ها نداشتید، خیلی گذشته است. حتی عناوین فوق‌العاده‌ای همچون اسپایدرمن ۲ نیز حالا برای بهتر شدن تجربه باید حتما آپدیت روز اولی خود را تجربه کنند. در این مطلب به تمامی نکات لازم در مورد آپدیت روز اولی بازی Marvel’s Spider-Man 2 می‌پردازیم و علاوه بر حجم آن، به شما می‌گوییم آیا لازم است آن را قبل از شروع تجربه‌ی خود داشته باشید، یا خیر.

صحبت‌های سازندگان بازی Marvel’s Spider-Man 2

اسپایدرمن ۲ در اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهرماه) به اصطلاح گلد شد و مراحل ساخت آن به پایان رسید. از آن زمان تا تاریخ عرضه اصلی این اثر، اینسامنیاک در حال کار بر “پیشرفت‌های قابل ملاحظه” بوده و به همین دلیل این شرکت در فضای مجازی به هواداران پیشنهاد کرده قبل از شروع کار خود، آپدیت روز اولی بازی Marvel’s Spider-Man 2 با حجم ۱.۸۳۱ گیگابایت را دانلود کنند. این آپدیت که ورژن بازی را به 1.001.002 تغییر می‌دهد، به گفته‌ی بسیاری، نبودش به تجربه‌ی شما آسیبی نمی‌زند و بودنش فقط باعث بهبود آن می‌شود. در نتیجه اگر دوست ندارید که حجم اینترنت خود را برای این آپدیت مصرف کنید، اصلا نگران نباشید زیرا اسپایدرمن ۲ باگ بزرگی ندارد و از طرفی دیگر شما را اجبار به اتصال به اینترنت نمی‌کند.

البته که قابل ذکر است، کسانی که این بازی را به صورت دیجیتالی می‌خرند، نیازی به آپدیت کردن نخواهند داشت زیرا ورژن 1.001.002 خود به صورت اتوماتیک در حجم دانلودتان قرار می‌گیرد.

آپدیت روز اولی بازی Marvel's Spider-Man 2

این به روز رسانی چه تغییراتی ایجاد می‌کند؟

همانطور که گفتیم، نباید انتظار تغییر بزرگی از این آپدیت داشته باشید زیرا که اسپایدرمن ۲ تقریبا بدون نقص عرضه شده است. با توجه به نوشته‌های خود اینسامنیاک، این به روز رسانی برخی از مشکلات بازی را به خصوص در صحنه‌های ابتدایی،حل می‌کند. به غیر از این، “بهبودهای کلی دیگر” هم اتفاق می‌افتند که نبودشان باز هم آسیبی به تجربه‌ی شما نخواهند رساند.

اگر علاوه بر حجم آپدیت روز اولی این اثر می‌خواهید حجم اصلی آن را نیز بدانید، سری به مقاله‌ی “بازی Marvel’s Spider-Man 2 چند گیگابایت است؟” بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *