بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای حالت DMZ در بازی Warzone 2.0 برای مبتدیان

راهنمای حالت DMZ در بازی Warzone 2.0 برای مبتدیان

عنوان مورد انتظار Warzone 2 همراه با مد DMZ در دسترس علاقه مندان قرار گرفته. DMZ یک حالت ماموریت محور در محیط سندباکس است، که نسبت به بتل رویال Warzone 2 بسیار متفاوت خواهد بود. راه‎‌های زیادی برای به اتمام رساندن ماموریت‎‌ها در محیط PvPvE بازی وجود دارند، که البته راه‎‌های آسانی نخواهند بود. در این مقاله به معرفی کلی و نکات ابتدایی DMZ می‎پردازیم تا شما بهترین عملکرد خود را در این مد داشته باشید.

بررسی مختصر حالت DMZ

DMZ یک حالت سه نفره به صورت PvPvE (بازیکن در برابر بازیکن در برابر هوش مصنوعی) است، که در آن می‎‌توانید سبک بازی خود را انتخاب و به جمع آوری آیتم‎‌ها و سلاح‎‌های با ارزش مشغول شوید. اگر موفق به خارج کردن آیتم‎‌ها از محیط بازی شوید، آن‌‎ها را برای همیشه نگه خواهید داشت، اما ریسک از دست دادن آن‌‎ها نیز وجود دارد. می‌توان گفت که این مد، کم و بیش شبیه عنوان Escape From Tarkov است.

نکات کلی DMZ برای بازیکنان تازه‌وارد

سلاح‌ها در DMZ متفاوت عمل می‌کنند

راهنمای حالت DMZ در بازی Warzone 2.0 برای مبتدیان

قبل از وارد شدن به حالت DMZ در بازی Warzone 2.0، دانستن نحوه کار Loadoutها بسیار مهم است. به صورت کلی یک سری از سلاح‎‌ها را از حالت Contraband به دست می‎‌آورید، و یک سری دیگر از سلاح‎‌ها را که در بخش Gunsmith شخصی سازی می‌‎کنید، با نام Weapon Blueprints به میدان جنگ می‌برید. Blueprintsها در واقع تنها مواردی هستند که آن‌‎ها از دست نمی‌‎دهید، اما اگر نتوانید Blueprintsها را از محیط بازی خارج کنید به مدت دو ساعت قادر به استفاده از آن‎‌ها نخواهید بود.

سلاحی که انتخاب می‌‎کنید وابسته به ماموریت شما در DMZ است، اگر هدف شما فقط به دست آوردن منابعی همچون پول و آیتم‌‎های کم ارزش‎‌تر است، نبردن سلاح‌‎های با ارزش خود به DMZ منطقی خواهد بود. برای این موارد پیشنهاد ما این است که با دست خالی به میدان نبرد بروید و سلاح اولین دشمنی که از پای درآوردید را به دست بگیرید، و یا حتی به جست و جوی ساختمان‌‎ها بپردازید.

ملزومات اولیه و آیتم‌های رایگان

قبل از شروع هر Match مطمئن شوید که تجهیزات Lethal، Tactical و Field Upgrade را انتخاب کرده‌‎اید. در آغاز بازی می‎‌توانید این تجهیزات را انتخاب کنید و نگران از دست دادن آن‌‎ها نیز نباشید. پیشنهاد ما برای بخش Field Upgrade برای در دست داشتن تعداد زیادی تیر Munitions Box است، البته همیشه با گشت و گذار در نقشه بازی تجهیزات مناسبی پیدا خواهید کرد. داخل بازی نیز دنبال Vestهایی داخل ساختمان‌‎ها بگردید که به شما اجازه حمل مهمات بیشتری می‌‎دهند.

سلاح‌هایی که به راحتی آزاد می‌شوند

یک نکته مهم که طرفداران باید بدانند این است که آزاد کردن سلاح‌‎ها در DMZ بسیار راحت‎ است. Modern Warfare 2 و Warzone 2 دارای سیستمی هستند که برای آزاد کردن برخی سلاح‎‌ها، باید با آن‌‎هایی بازی کنید که شاید با سلیقه شما سازگار نباشند، اما با DMZ به راحتی می‎‌توانید این سیستم را دور بزنید. هر دفعه که وارد بازی می‎‌شوید و سلاح جدیدی پیدا می‌‎کنید مطمئن شوید که آن سلاح را خارج می‌‎کنید، با این کار آن سلاح در تمام حالت‎‌های بازی (مولتی پلیر و بتل رویال) در دسترس شما قرار می‎‌گیرد.

ماموریت‌های Faction را به سرعت آغاز کنید

راهنمای حالت DMZ در بازی Warzone 2.0 برای مبتدیان

قبل از شروع هر Match، شما می‎‌توانید سه ماموریت Faction را انتخاب و در طول بازی آن را به اتمام برسانید، این ماموریت‎‌ها شامل به دست آوردن یک آیتم خاص، جمع آوری اطلاعات و از بین بردن یک دشمن می‎‌شوند. این ماموریت‎‌ها تا حدودی بازی را سخت می‎‌کنند اما با به اتمام رساندن آن‎‌ها جوایز ارزنده‌‎ای از جمله Boostهای XP و… به دست می‌‎آورید.

ویژگی‌های Assimilation و Communication در حالت DMZ

اگر یکی از هم‎ تیمی‎‌های شما توسط دشمن کشته شود یا صرفا نیاز به پشتیبانی داشته باشید، می‌‎توانید از ویژگی‎‌های جدید Assimilation در Warzone 2.0 استفاده کنید. با فشردن دکمه بالا در D-Pad به یک Communication Wheel دسترسی پیدا می‎‌کنید، که با استفاده از آن می‌توانید به دیگر بازیکنان، برای پیوستن به تیم شما در بازی، دعوت‌نامه بفرستید و اگر آن‌ها علاقه‌مند باشند، با قبول کردن این دعوت در همان مچ، بلافاصله به تیم شما می‌پیوندند.

از پای در آوردن برخی دشمنان چالش برانگیز خواهد بود

کشتن اکثر دشمنان کار راحتی است، اما مبارزه با دشمنان زره‌‎ای و باقی دشمنان خطرناک، چالش برانگیز خواهد بود. پس اطمینان حاصل کنید که مهمات کافی و Armor Plate همراه خود دارید و از عقب نشینی نیز هراسی نداشته باشید.

وسایل نقلیه را می‌‎توان سوخت گیری و تعمیر کرد

برخلاف نسخه اول Warzone در Warzone 2.0، وسایل نقلیه سوخت نامحدود ندارند، و باید حواستان به نمایشگر سوخت خودرو باشد. می‎‌توانید سوخت خودرو خود را با Gas Can و یا در پمپ بنزین تامین کنید.

برای ماندن در بازی تحت فشار نباشید

بازی در تیم‌‎های سه نفره دنبال می‌‎شود و شاید احساس کنید که سرنوشت شما با سه بازیکن دیگر گره خورده، اما اینطور نیست و شما هر موقع بخواهید می‌‎توانید از بازی بدون تیم خود، خارج شوید. باید توجه داشته باشید درست به مانند Escape From Tarkov، حالت DMZ در بازی Warzone 2.0 نیز در مورد تعداد کیل و یا توانایی شما نیست. این مد بیشتر به منابعی که در هر مچ پیدا می‌کنید بستگی دارد و شما گاهی بهتر است بعد به دست آوردن یک آیتم ارزش‌مند، بدون درگیری با دیگران، فقط از بازی خارج شوید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “راهنمای حالت DMZ در بازی Warzone 2.0 برای مبتدیان

  1. omid گفت:

    سلام وقت بخیر
    من بازی کال اف دیوتی را آنلاین بازی می کردم در ایکس باکس ،اما به دلیل محدویت اینترنت که بوجود آمد از شهریور ماه تا ۱۵ آذر که آپدیت کردم نتونستم بازی کنم مدام میزد اینترنت مشکل دارد الان که آپدیت کردم ۲ روز تونستم بازی کنم اما دوباره آپدیت دورن برنامه زد دیگه آپدیت نمیشه و باز میزنه اینترنت مشکل داره و دانلود نمیشه الان ۳ روز به همین صورت هست.
    کسی می تونه من راهنماییم کنه باید چکار کنم ؟
    کس از دوستان مشکل من داشته ؟
    لطفا راهنمایی کنید ایمیل من هم هست omid957@YAHOO.com

    1. بهراد گفت:

      سلام به شما دوست عزیز ما در مقاله‌ی رفع مشکل وصل شدن به بازی کال آف دیوتی تمام راه حل‌های حال حاضر این مسئله رو گفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *