بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2

خرید بازی Marvels Spider Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در چند سال اخیر است و یکی از کاندیدهای بازی سال در ۲۰۲۳ به حساب می‌آید. شاید در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که اینسامنیاک (شرکت سازنده) بعد از گذشته تنها سه سال از آخرین نسخه این سری یعنی Miles Morales، بتواند اثری در حد و اندازه رقابت برای بزرگ‌ترین جایزه‌ی سال تولید کند، اما این شرکت با شکستن تمام تفکرات منفی، کار خود را انجام داد. اسپایدرمن ۲ در تمامی جهات بیشترین پیشرفت ممکن را داشته و حتی سیستم مبارزات بی نقص خود در سال ۲۰۱۸ را هم بهتر کرده است. داستان بازی نیز با وجود آن که تقریبا همان فرمول همیشگی عناوین ابر قهرمانی با تعداد زیادی از شخصیت‌های بد را دنبال می‌کند، اما موفق شده با اضافه کردن برخی تغییرات منحصر به فرد، کار خود برای سرگرم کردن مخاطب را کامل کند. البته که این صحبت‌ها فقط از طرف ما نیست و Marvel’s Spider-Man 2 با دریافت نمره‌ی متاکریتیک ۹۰ از منتقدان و ۹.۱ از بازیکنان، نظر تمامی گیمرها را جلب کرده. اگر با توجه به قیمت‌های سرسام آور این روزها برای خرید این عنوان مطمئن نیستید، در ادامه ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را از طریق کانال‌ ما در آپارات مشاهده کنید.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 بر خلاف نسخه‌ی اول در سال ۲۰۱۸ این بار کنترل دو مرد عنکبوتی را اختیار شما می‌گذارد و البته به همین دلیل، اندازه‌ی نقشه‌ را دو برابر می‌کند. مایلز و پیتر هرکدام مراحل فرعی مختص به خود را دارند که می‌توانند شما را برای ساعت‌ها، بدون آن که متوجه شوید سرگرم کنند و از انجام ماموریت‌های اصلی دور نگه دارند. پیشرفت چشم‌گیر سیستم Traversal یا همان گشت گذار با اضافه شدن المان‌هایی مانند Slingshot، Web Wings و… نیز به این اتفاق کمک بسیاری می‌کنند. بازیکن ممکن است در راه رفتن به سمت ماموریت خود ناگهان وارد راهی فرعی شود و برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، مرحله‌ی موجود در آنجا را قبل از بازگشت به مسیر انجام دهد. همه‌ی این موارد در حالی است که نرم‌تر شدن مبارزات بازی به لطف انیمیشن‌ها و کمبو‌های جدید باعث می‌شود شما هرگز از درگیری با چند خلافکار در سطح شهر نیویورک خسته نشوید.

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2:

تماشا در یوتیوب:

وقتی در مورد یک بازی در حد و اندازه‌ی اسپایدرمن ۲ که توسط استودیوی دلسوزی مانند اینسامنیاک ساخته شده صحبت می‌کنیم، واقعا نمیتوان نکات منفی زیادی برای صحبت پیدا کرد. اما حتما باید اشاره کنیم که این عنوان مشکلات مختص به خودش را دارد که در بعضی اوقات باعث لطمه خوردن به تجربه‌ی بازیکن می‌شوند. علاوه بر یک سری باگ که در ویدیوی ما مشاهده خواهید کرد، من در پلی‌تروی خود نیز در چندین مقطع مجبور به باز کردن یک سیو قدیمی جهت رد شدن از یک بخش که بخاطر باگ قابل انجام نبود، شدم. البته که به لطف سیستم ذخیره‌سازی اتوماتیک بازی Marvel’s Spider-Man 2 این مشکلات آنقدر به چشم نمی‌آیند اما بحرحال شما را کمی از جو مبارزات ابر قهرمانانه خارج می‌کنند. از زمان عرضه تا به کنون نیز آپدیت‌های مختلفی برای رفع مشکلاتی واضح عرضه شده‌اند.

اگر قصد دارید تروفی پلاتینوم این بازی را دریافت کنید، سری به مقاله‌ی راهنمای تروفی بازی Marvel’s Spider-Man 2 بزنید. همچنین فراموش نکنید ما در سایت خود تمامی محصول‌های مربوط به اسپایدرمن ۲، از دیسک بازی گرفته تا باندل اختصاصی PS5 آن، را موجود داریم و شما می‌توانید از طریق این لینک برای خریدشان اقدام کنید. نظرات خود را در مورد ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2 حتما با ما اشتراک بزارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *