بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Superliminal

چند وقتی هست که بازی‌های فکری‌ای که در دنیایی با داستانی عجیب و غریب اتفاق می‌افتند، مانند بازی پورتال، توسط کمپانی‌های بزرگ دنیای ویدیو گیم، فراموش شده‌اند. در این بین اما هر از چندگاهی کمپانی‌های کوچک‌تر، مستقل و به اصطلاح ایندی، دست به ساخت چنین بازی‌های می‌زنند. در این ویدیو ما به سراغ یکی از همین بازی‌‌های یعنی بازی Superliminal رفتیم. این اثر که توسط شرکت Pillow Castle ساخته و منتشر شده، درست به مانند بازی‌هایی همچون پورتال، دنیای عجیب خود را با پازل‌هایی که بستگی به پرسپکتیو و دید شما دارند، ساخته. شما در این بازی مجبور می‌شوید برای رفتن به مراحل بالاتر علاوه بر استفاده از قدرت فکر خود، به قدرت چشمان خود نیز روی بیاورید. این بازی هم اکنون در سرویس گیم پس به صورت رایگان موجود است و در حالت عادی نیز فقط ۲۰ دلار قیمت دارد که این ۲۰ دلار همواره با تخفیف‌های فراوان به ۱۰ دلار و یا پایین‌تر نیز می‌رسد. با تیلنو و لتس پلی این بازی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده، همراه باشید.

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Superliminal:

تماشا در یوتوب:

داستان این بازی از این قرار است که شما یکی از داوطلبان شرکت در آزمایشی هستید که برای پیدا کردن آرامش در انسان‌ها به خواب آن‌ها رجوع می‌کند که البته درست مثل هر بازی دیگری در این سبک این مسئله آن طور که باید پیش نمی‌رود و هر چقدر که جلوتر می‌روید می‌فهمید که مسئله‌ی این آزمایش فراتر از آن چیزی است که در ظاهر نشان می‌دهد. این اثر به علت داشتن گیم پلی جذاب و فکری مخاطبان زیادی را خود جذب کرده و علاوه بر آن در سایت متاکریتیک نیز نمره ۸۰ را دریافت کرده که برای یک بازی مستقل فوق‌العاده است.

این بازی برای تمام پلتفرم‌ها یعنی Nintendo Switch، PlayStation 4، Xbox One، macOS، Microsoft Windows و Linux موجود است و برای کنسول‌های نسل نهمی نیز از طریق Backward Compatibility موجود است. با تیلنو همراه باشید تا ببینید این بازی مانند عناوین معروفی همچون پورتال ارزش خرید دارد یا نه.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *