اخبار و رویدادها, کنسول

برنامه Share Factory Studio در فروشگاه کنسول PS5 قرار گرفته است

برنامه Share Factory Studio

برنامه Share Factory Studio چند هفته قبل از انتشار کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه Playstation بخش کنسول PS5 ظاهر شده است. با تیلنو همراه باشید.

برنامه Share Factory Studio را می‌توانید در این لینک که در فروشگاه Playstation قرار دارد مشاهده کنید. در توضیحات گفته شده که این برنامه اکنون از 4K و HDR به منظور ویرایش حرفه‌ای ویدیو‌ها از کنسول PS5 پشتیبانی می‌کند.

PS5 Share Factory Studio app
توضیحاتی درباره برنامه Share Factory Studio در کنسول PS5:

میراث خود را بسازید!

  • برنامه Share Factory Studio به شما این اجازه را می‌دهد که بهترین لحظات از تجربه بازی خود را ثبت و آن را به بهترین شکل ممکن با ویژگی‌های جدیدش در کنسول PS5 ویرایش کنید و برای دیگران به اشتراک بگذارید.
  • Share Factory Studio هم اکنون در کنسول PS5 از 4K و HDR پشتیبانی می‌کند و این قابلیت را به شما می‌دهد که به حرفه‌ای‌ترین شکل محتوای خود را ویرایش کنید. مانند اضافه کردن جلوه‌های صوتی و تصویری، متن، تغییر حالات دوربین و…
  • این برنامه سرویس‌های YouTube و Twitter را در خود برای اشتراک محتوای ادیت شده، دارد.
  • می‌توانید از Photo Editor برای شخصی سازی و اشتراک عکس‌های خود با استفاده از برخی میم‌های (Memes) جذاب استفاده کنید.
  • در بخش بروز شده Toolbox شما این اجازه را دارید تا فیلم‌ها، تصاویر، موسیقی‌ها و بعضی جلوه‌های صوتی خود را به یک درایو USB انتقال دهید.
PS5 Share Factory Studio

چیزی تا عرضه کنسول پلی استیشن 5 نمانده و این کنسول در تاریخ 22 آبان 1399 در مناطق: آمریکای شمالی، ژاپن، مکزیک، کره‌ی جنوبی، نیوزیلند و استرالیا، و در تاریخ 29 آبان 1399 در بقیه‌ی مناطق و در دو نسخه (دیسکی با قیمت 499 دلار و دیجیتالی با قیمت 399 دلار) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید آخرین اخبار کنسول PS5 را در بلاگ تیلنو مطالعه کنید.

به نظر شما برنامه Share Factory Studio تا چقدر کار آمد، کامل و دارای ویژگی‌های جذاب ویرایشی است؟ آیا شما تا به حال از آن استفاده کرده‌اید؟ نطرتان را با کاربران و تیم تیلنو در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *