اخبار و رویدادها, بازی, کنسول

بازی Gran Turismo 7 انحصاری کنسول PS5 خواهد بود

بازی Gran Turismo 7

با ورود به نسل نهم کنسول‌ها، بازی‌هایی برای هر دو نسل هشتم و نهم عرضه خواهند شد. اما بازی Gran Turismo 7 این‌گونه نخواهد بود و تنها برای کنسول نسل نهمی سونی عرضه می‌شود. با تیلنو همراه باشید.

سونی به تازگی پیش‌نمایشی از بازی‌های جدید و پیش‌رو را منتشر کرده که شامل چند بخش اطلاعاتی جالب است. یکی از این اطلاعات جالب توجه، انحصاری بودن بازی Gran Turismo 7 برای PS5 به شمار می‌رود و این‌که هیچ اشاره‌ای به انتشار این بازی برای PS4 نشده است. هم‌چنین موارد دیگر به انقضای مهلت انحصاری بودن چند عنوان دیگر اشاره می‌کنند. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید.

بازی Gran Turismo 7، ماه ژوئن برای PS5 معرفی شد اما هیچ اشاره‌ای به نسخه PS4 این بازی نشده است. تمام بازی‌های میان نسلی که برای هر دو کنسول سونی عرضه می‌شوند، در این پیش‌نمایش برچسب PlayStation Exclusive و یادداشتی در مورد این عناوین در PS4، دارند. بر خلاف این موضوع، بازی Gran Turismo 7 به طور مشخص و معناداری با انحصاری PS5 برچسب گذاری شده است.

این پیش‌نمایش هم‌چنین مدت زمان انحصاری بودن چند عنوان را برای پلی استیشن 5 مشخص کرد. بازی‌های Deathloop و Ghostwire: Tokyo، به مدت 12 ماه برای این کنسول انحصاری خواهند بود، در حالی‌که عنوان Project Athia به مدت 24 ماه از زمان عرضه، برای روی پلتفرم دیگری عرضه نخواهد شد.

دیگر عناوین به طور کامل انحصاری خواهند بود، البته بازی Horizon: Forbidden West، برای هر دو کنسول PS4 و PS5 در سال آینده عرضه می‌شود. عناوین Ratchet and Clank: Rift Apart و Destruction Allstars در سال 2021 خواهند آمد اما تنها بر روی PS5 قابل تجربه‌اند. بازی‌های Resident Evil Village ،Black Ops Cold War و NBA 2K21 تنها عناوینی محسوب می‌شوند که انحصاری پلی استیشن نیستند و در این پیش‌نمایش حضور دارند.

با موفقیت عرضه بازی‌های انحصاری سونی هم‌چون Death Stranding و Horizon: Zero Dawn بر روی رایانه‌های شخصی، سونی قصد دارد بازی های انحصاری بیشتری را برای رایانه‌های شخصی منتشر کند. متن کامل این خبر را می‌توانید در بلاگ تیلنو مشاهده بفرمایید.

بازی Gran Turismo 7

در آخر، در این پیش‌نمایش به این موضوع نیز اشاره شده که بازی Gran Turismo 7 به طوراصلی برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته شده است. ماه گذشته، سونی پیش‌نمایشی با عنوان New Worlds to Explore منتشر کرد که می‌گفت این بازی در اوایل سال 2021 خواهد آمد. از این، توسط تبلیغات نشان داده شده برای برخی بازیکنان در کانادا، نسخه پشتی‌بان تهیه شده است. همان‌طور که توسط ResetEra، نشان داده شد، اکنون پیش‌نمایش اصلاح شده و به عبارتی ساده‌تر بازی Gran Turismo 7 در حال توسعه برای پلی استیشن است. تمام مواردی که به عرضه زودتر اشاره داشتند، حذف شده‌اند. البته هنوز هیچ‌چیزی توسط سونی تایید نشده است.

نظر شما در مورد بازی‌های میان نسلی و انجصاری سونی چیست؟ لطفا نطرات خود را با ما در تیلنو به اشتراک بگذارید.

منبع: Playstationlifestyle.net

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *