بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای باز کردن اسلحه‌ی M13B در Warzone 2.0

راهنمای باز کردن اسلحه‌ی M13B در Warzone 2.0

اولین فصل بازی‌های Warzone 2.0 و Modern Warfare 2 آغاز شده، و با خود اسلحه‌‌های جدید همراه با اسکین‌های جذاب آورده است. در حالی که دو سلاح جدید این فصل از طریق بازی کردن و بالا بردن لول بتل پس آزاد می‌شوند، اسلحه‌ی سوم یعنی M13B که یک Assault Rifle به حساب می‌آید، ماجرایش کمی فرق می‌کند. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا این مسلسل جذاب را به سادگی باز کنید.

راه‌های باز کردن M13B

شما برای آزاد کردن این سلاح، دو راه در پیش روی خود دارید. روش اول، بدست آوردن آن در بخش DMZ و با شکست دادن یکی از باس‌های بازی است که ما در ادامه راهنمایی کامل این چالش را برای شما قرار داده‌ایم. روش دوم اما خریدن این تفنگ، از طریق یک باندل درون بازی است که برای شما ۱۰ دلار هزینه دارد. در توضیحات وبلاگ اکتیویژن، این سلاح به عنوان یک Assault Rifle با Fire Rate بالا و ریکویل پایین معرفی شده است.

راهنمای چالش DMZ

راهنمای باز کردن اسلحه‌ی M13B در Warzone 2.0

چالش: با شکست دادن Chemist در منطقه‌ی Radiation Zone، اسلحه‌ی او را برداشته و از مچ خارج شوید.

باسی که این سلاح را در اختیار دارد یعنی Chemist، در مناطقی به اسم Radiation Zone پدیدار می‌شود. این مناطق در هر مچ، به صورت رندوم در دنیای بازی قرار می‌گیرند و نمی‌توانیم مکان دقیق آن‌ها را برای شما بگوییم، اما بدانید که این مناطق در نقشه‌ی بازی با یک دایره‌ی زرد رنگ معلوم می‌شوند. شما برای این که بتوانید این باس را شکست دهید، باید بلافاصله به این Radiation Zone‌ها بروید زیرا در هر مچ، فقط یک نفر می‌تواند این تفنگ را آزاد کند.

رفتن به این مناطق، باعث می‌شود شما مانند زمانی که خارج از دایره‌ی بازی هستید، آرام آرام ضربه بخورید و در نهایت حتی بمیرید، برای جلوگیری از این اتفاق شما می‌توانید یکی از دشمنان منطقه که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، را بکشید و ماسک شیمیایی او را بردارید.

بعد از بدست آوردن ماسک شیمیایی خود به مرکز منطقه بروید تا Chemist را که لباسی زرد بر تن کرده پیدا کنید. سپس او را بکشید و تفنگ مد نظر یعنی M13B را بدست آورید. در حین درگیری با این باس، مراقب دیگر دشمنان اطرافش باشید و سعی کنید بلافاصله بعد از بدست آوردن سلاح از منطقه خارج شوید، زیرا هنگام و بعد از درگیری با Chemist دشمنانی Armor‌دار به منطقه می‌آیند و شرایط را برای شما سخت می‌کنند. بعد از فرار از Radiation Zone به سمت یکی از Exfill‌های بازی بروید و از مچ خارج شوید، البته اگر بخواهید می‌توانید ریسک کنید و در بازی بمانید اما بسیاری دیگر از بازیکنان ممکن است برای بدست آوردن تفنگ به شکار شما بیایند.

اگر با گروهی از دوستان خود بازی می‌کنید، حواستان باشد که از بین افراد تیم، فقط یک نفری که تفنگ را در کوله‌پشتی خود دارد، آن را باز می‌کند. همچنین باید بدانید که در مد DMZ شما می‌توانید بدون هم تیمی‌های خود از بازی خارج شوید. برای آشنایی با تمام ویژگی‌های جدید بازی Warzone 2.0 مانند مد DMZ به این مقاله‌ی ما سر بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *