بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat از گذشته تا کنون بین گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و همیشه اثر خوبی برای کل کل کردن میان آن‌ها برای سنجیدن توانایی‌هایشان در برابر یکدیگر بوده است. جدیدترین نسخه از این بازی یعنی Mortal Kombat 11 که بهترین ورژن این سری بازی از لحاظ گرافیکی نیز می‌باشد، از این قاعده مستثنی نیست و هیجان تقابل شما با دوستتان را بیشتر از همیشه در شما ایجاد می‌کند. ما در این ویدیو دو گیمر که یکی از آن‌ها تجربه‌ی زیادی در این بازی ندارد را در برابر یکی که تجربه‌ی بالایی دارد، در برابر هم قرار دادیم تا علاوه بر سرگرم کننده بودن ویدیو، جنبه‌ی آموزشی هم به آن بدهیم. با این ویدیو با تیلنو همراه باشید

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Mortal Kombat 11:

تماشا در یوتوب:

جدا از بحث کل کل و جدال میان گیمرها در سری بازی Mortal Kombat، می‌توان گفت که این سری یکی از سخت‌ترین بازی‌ها برای یادگیری و استاد شدن است. از اولین نسخه تا به الان، شناختن شخصیت مورد علاقه و یاد گرفتن حرکات و کمبوهای او، یکی از لذت بخش ترین تجربه‌ها برای گیمرها بوده است. بازی Mortal Kombat 11 نیز علاوه بر داشتن یک سری کمبوهای آشنا و قدیمی، حرکات و شخصیت‌های متعددی را برای نو نگه داشتن بازی اضافه کرده تا علاوه بر جذب مخاطبان جدید، مخاطبان قدیمی را نیز دوباره جذب خود کند.

یازدهمین نسخه از سری Mortal Kombat مخاطبان خود را ناامید نکرده و توانسته رضایت آن‌ها را بدست آورد. علاوه بر بازیکنان، منتقدان نیز از این عنوان راضی بوده‌اند و نمره‌ی 82 را به آن داده‌اند. البته باید ذکر کنیم که تعداد زیاد خرید‌های درون برنامه‌ای باعث شده انتقادات فراوانی روانه‌ی این بازی شوند. ویدیوی ما را نگاه کنید تا ببینید این بازی ارزش تجربه را دارد یا نه.

نظر شما درباره بازی Mortal Kombat 11 چیست؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *