بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Rocket League

بدون شک یکی از نو ترین و بهترین ایده‌های دنیای بازی‌های ویدیویی در چند سال اخیر، ترکیب ماشین‌ها با یک توپ فوتبال، توسط بازی Rocket League بوده. این بازی که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Psyonix ساخته و منتشر شده در ابتدا با استقبال چندانی مواجه نشد. اما بعد از رایگان شدن آن برای دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس، بسیاری مجذوب این بازی و گیم پلی جذاب و متفاوتش شدند. شما در این بازی درست به مانند بازی FIFA یا PES به فوتبال بازی کردن مشغول می‌شوید با این تفاوت که به جای بازیکنان، شما در نقش یک ماشین به توپ ضربه می‌زنید. وجود تعداد بالای ماشین‌ها و داشتن گزینه‌های فراوان برای شخصی سازی هر کدام از آن‌ها باعث می‌شود تا راکت لیگ تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های چند نفره نیز بشود. در حال حاضر و پس از گذشت ۷ سال از انتشار، این بازی به صورت رایگان برای تمامی مخاطبان موجود است و شما می‌توانید بر خلاف گذشته که ایرانیان نمی‌توانستند آن را آنلاین بازی کنند، به تجربه‌ی آن به صورت آنلاین نیز بپردازید. در این ویدیو اما ما به سراغ بخش چند نفره و آفلاین راکت لیگ رفته‌ایم.

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Rocket League:

تماشا در یوتوب:

شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین و چند نفره همراه با دوستان خود تجربه کنید. راکت لیگ این امکان را به شما می‌دهد تا اگر خواستید در قالب دو تیم متفاوت و رقیب در برابر دوستان بازی کنید و یا در قالب یک تیم و در برابر تیمی از متشکل از هوش مصنوعی با دوستان خود به تجربه‌ی بازی بپردازید. علاوه بر حالت آفلاین، حالت آنلاین نیز همانطور که گفتیم، برای ایرانیان موجود است و شما حتی می‌توانید با یک دستگاه و وصل کردن دو دسته با تیمی آنلاین به رقابت بپردازید. راکت لیگ در طی هفت سال عمری که کرده هرگز از چشم بازیکنان نیوفتاده و هم اکنون نیز یکی از بازی‌های اصلی پلتفرم‌های استریم کردن و یکی از عناوین اصلی رقابت‌های حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی یعنی Esports نیز به حساب می‌آید و درست به مانند بازی‌هایی همچون وارزون، بازیکنان حرفه‌ای و معروف زیادی دارد.

راکت لیگ همواره با پیشرفت همراه بوده و نزد بازیکنان محبوبیت خود را از دست نداده. اما در روز انتشار نیز از مخاطبان و منتقدان نمره‌ی خوب ۸۵ را دریافت کرده.با تیلنو و این ویدیو همراه باشید تا ببینید چرا این بازی یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای تجربه‌ای در کنار خانواده و به صورت چند نفره است.

شما می‌توانید بر خلاف گذشته که ایرانیان نمی‌توانستند Rocket league را آنلاین بازی کنند، به تجربه‌ی آن به صورت آنلاین نیز بپردازید.

راکت لیگ همواره با پیشرفت همراه بوده و نزد بازیکنان محبوبیت خود را از دست نداده. اما در روز انتشار نیز از مخاطبان و منتقدان نمره‌ی خوب ۸۵ را دریافت کرده.

شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین و چند نفره همراه با دوستان خود تجربه کنید. راکت لیگ این امکان را به شما می‌دهد تا اگر خواستید در قالب دو تیم متفاوت و رقیب در برابر دوستان بازی کنید و یا در قالب یک تیم و در برابر تیمی از متشکل از هوش مصنوعی با دوستان خود به تجربه‌ی بازی بپردازید.

شما در این بازی درست به مانند بازی FIFA یا PES به فوتبال بازی کردن مشغول می‌شوید با این تفاوت که به جای بازیکنان، شما در نقش یک ماشین به توپ ضربه می‌زنید.

این بازی به صورت رایگان برای تمامی مخاطبان موجود است

شما می‌توانید بر خلاف گذشته که ایرانیان نمی‌توانستند Rocket league را آنلاین بازی کنند، به تجربه‌ی آن به صورت آنلاین نیز بپردازید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *