بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Skul The Hero Slayer

بازی Skul The Hero Slayer برای PS4

در سال‌های اخیر و با انتشار عناوین محبوبی همچون Hades، سبک روگ لایک توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. یکی از بهترین اثر‌ها در این سبک، بازی Skul The Hero Slayer به حساب می‌آید که توسط یک شرکت مستقل یا به اصطلاح Indie به نام SouthPaw ساخته شده و توانسته دل مخاطبان را بدست آورد. این بازی روگ لایک با گرافیک پیکسل آرتی علاوه بر داشتن المان‌های از ژانر روگ لایک، از سبک و ژانر پلتفرمر نیز المان‌هایی را در خود جا داده است. ما در این ویدیو این بازی که هم اکنون به صورت رایگان در گیم پس موجود است را تجربه کردیم و مقداری نیز آن را بررسی کردیم. با این ویدو همراه تیلنو باشید.

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Skul The Hero Slayer:

تماشا در یوتوب:

این بازی بامزه و دوست داشتنی نه تنها نظر مثبت مخاطبان را جلب کرده، بلکه توانسته منتقدان را نیز راضی کند و نمره ۸۰ را از آن‌ها در سایت متاکریتیک دریافت کند. علاوه بر گیم‌پلی جذاب، عواملی مانند تغییر کردن دنیای بازی با هر بار مردن و ریسپاون شدن، تغییر دشمن‌ها و باس‌ها و وجود آیتم‌های جدید در هر بار بازی کردن، باعث می‌شوند تا این اثر هیچگاه تازگی خود را از دست ندهد. شما می‌توانید ساعت‌ها غرق این بازی شوید و تلاش کنید باس سختی که نمی‌توانید آن را شکست دهید را، با آیتم‌های جدید دوباره به چالش بکشید.

شما در این بازی در نقش یک اسکلت به نام Skul بازی می‌کنید که می‌خواهد به کمک انسان‌ها دوستان خود در قلعه‌ی Demon King را از دست کسی که آن‌ها را زندانی کرده نجات دهد. اسکال علاوه بر توانایی‌هایش در جنگیدن می‌تواند با گذاشتن جمجمه‌ی اسکلت‌های دیگر قدرت‌ آن‌ها را نیز بدست بیاورد. ویدیو ما را تماشا کنید تا ببینید این بازی ارزش نه دلاری که برای آن خرج می‌کنید را دارد یا نه.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *