بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش, یادداشت

قوی ترین کاراکترهای مجموعه بازی های مورتال کمبت (بخش دوم)

به بخش دوم معرفی قوی‌ترین کاراکترهای مجموعه بازی‌های مورتال کمبت رسیدیم. کاراکترهایی که کم‌تر کسی توان مقابله با آن‌ها را دارد و برخی از آن‌ها برای رعایت عدالت قابل بازی نیستند. با تیلنو همراه باشید.

آخرین نسخه از بازی‌های مورتال کمبت توانست نظر طرفداران این مجموعه را به خود جلب کرده و تقریبا همه را از خود راضی کند. شما می‌توانید برای خرید بازی Mortal Kombat 11 با بهترین قیمت به وب‌سایت فروشگاهی تیلنو مراجعه نمایید.

مجموعه بازی Mortal Kombat را می‌توان پادشاه ژانر مبارزه‌ای دانست. مجموعه‌ای که به خشونت بی‌حد و مرزش شناخته می‌شود و با Fatalityها و Brutalityهای خود نشان می‌دهد که در این زمینه رقیبی ندارد. مورتال کمبت، قدمت زیادی نیز در عرصه بازی‌های ویدیویی دارد. از همان ابتدا کاراکترهای زیادی در این بازی حضور داشتند و تا کنون بازیگران بسیاری در نقش این کاراکترها به هنرنمایی پرداخته‌اند. اتفاقا بخش زیادی از محبوبیت این مجموعه بازی به خاطر کاراکترهای متنوع و جذابش است. حالا سوالی که ذهن خیلی از ماها را در مورد این کاراکترها به خودش مشغول می‌کند، قوی‌ترین آن‌ها است. در ادامه به معرفی قدرتمندترین کاراکترهای بازی‌های مورتال کمبت می‌پردازیم.

۵- شخصیت Kotal Kahn

مورتال کمبت

کوتال کان یکی از کاراکترهای بسیار قدرتمند مورتال کمبت به شمار می‌رود که بسیاری اعتقاد دارند استفاده از او یک تقلب محسوب می‌شود. او از لحاظ فیزیکی هم قدرت بسیاری دارد و قادر است استخوان دشمنان را در هم بشکند. کوتال کان، سلاح مخوف و مرگباری به نام Macuahuitl دارد که با آن تبدیل به خطری بسیار بزرگ برای دشمنانش می‌شود.

یکی از توانایی‌های جالب او، توان استفاده از قدرت خورشید و نورش محسوب می‌شود که هم با این کار به دشمنانش آسیب می‌زند و هم کمی از سلامتی خود را بازیابی می‌کند. با وارد شدن به حالت Blood God، او پرتوهای بسیاری از خورشید را به دست می‌آورد. جای تعجب ندارد که او در داستان‌های مورتال کمبت یک خدا انگاشته می‌شود.

۴- شخصیت شائو کان در بازی‌های مورتال کمبت

Strongest Mortal Kombat series Characters Part 2

به سختی می‌توان کاراکتری ترسناک‌تر و بی‌رحم‌تر از شائو کان را در بازی‌های Mortal Kombat یافت. این کاراکتر به عنوان باس آخر و نهایی بازی‌های مورتال کمبت ۲ و ۳ حضور داشت. شائو کان هم دقیقا مانند کوتال کان از قدرت‌ها و توانایی جسمی فرا انسانی بهره می‌برد. همین ویژگی‌ها او را به کابوسی برای حریفان تبدیل کرده است.

او با استفاده از نیزه‌های نوری، توپ‌های انفجاری و مهم‌تر از همه Wrath Hammer خود، می‌تواند حریفان را با ضربه‌های سهمگین خود نابود کند. او تمدن‌های بسیاری را نابود کرده و با بهره‌گیری از پورتال‌های ترکیبی میلیاردها روح را ربوده است.

۳- شخصیت Onaga

مورتال کمبت

اوناگا به قدری قدرتمند و مخوف است که شائو کان از رو در رویی با او نیز هراس دارد. همین مسئله به خوبی توانایی‌ها و قدرت‌های اوناگا را نشان می‌دهد. او به اندازه‎‌‌ای بزرگ است که پس از جهش و فرود آمدن روی زمین، موج‌های مرگباری را به سوی رقبا می‌فرستد و حتی قادر است موج‌های کوچکی ایجاد و دشمنانش را به عقب براند.

او هم‌چنین یک اژدها هم محسوب می‌شود، بدین صورت که شعله‌های آتش ایجاد کرده و گلوله‌هایی آتشین درست می‌کند. زمانی که اوناگا، Kamidogue را در اختیار دارد عملا غیر قابل توقف می‌شود و حتی قدرت‌های شنگ سونگ، کوان چی و Raiden هم جلودار او نیستند. سازندگان مورتال کمبت برای حفظ عدالت و برابری در رقابت‌ها، از اوناگا فقط در نسخه Mortal Kombat: Armageddon به عنوان یک کاراکتر قابل کنترل استفاده کردند.

۲- کاراکتر Liu Kang در بازی‌های مورتال کمبت

Strongest Mortal Kombat series Characters Part 2

وقتی صحبت از انسان‌های فانی می‌شود، کسی قدرتمندتر از لیو کانگ وجود ندارد. او ۶ بار قهرمان بزرگ موتال کمبت شده و حتی کاراکترهای قدرتمندی مانند شنگ سونگ و شائو کان را شکست داده است. او قدرت‌های بسیاری دارد و علی‌رغم این‌که دارای توانایی ساخت گلوله‌های آتشین و استفاده از قدرت‌های ماورایی است، اما بیشتر به سرعت باورنکردنی، چابکی مهارت‌های آکروباتیک و هنرهای رزمی خود تکیه می‌کند. شاید بعضی اوقات همان سبک‌های قدیمی بهترین جواب را بدهند.

۱- شخصیت Raiden

مورتال کمبت

خب به قدرتمندترین شخصیت بازی‌های مورتال کمبت یعنی Raiden رسیدیم. در اصل او ایزد رعد و برق محسوب می‌شود و به طرز شگفت‌انگیزی قدرتمند است. او هر موقع که بخواهد می‌تواند از برق استفاده کند و با همین قابلیت برای دشمنانش دردسرهای زیادی درست می‌کند.

او از این طریق قادر است هم خود را بهبود دهد و هم دیگران را زنده کند. او با احضار صاعقه و شلیک برق از دستان خود، می‌تواند دشمنان خود را فلج کند و حتی توانایی قتل عام کردن همه دشمنانش را هم دارد. Raiden به طرزی باورنکردنی سریع است. او توانایی ایجاد کردن تله را نیز دارد و با دستکاری افراد و اشیا، قادر به کنترل محیط پیرامون و حتی آب و هوا است. او یکی از خدایان بزرگ مورتال کمبت به شمار می‌رود و توانایی‌ها و قدرت‌های او نیز معرف لقب ایزدی Raiden محسوب می‌شوند.

یکی از بازی‌هایی که از ویژگی کراس پلی (Crossplay) پشتیبانی می‌کند، بازی Mortal kombat 11 است. برای آشنایی با این ویژگی و راهنمای کراس پلی بازی Mortal Kombat 11 به بلاگ تیلنو مراجعه کنید.

به نظر شما کدام کاراکتر دیگری از بازی‌های مورتال کمبت می‌توانست در فهرست ما جای بگیرد؟ کدام نسخه از این مجموعه بازی‌ها بهترین کاراکترها را داشت؟ لطفا نظرات خود را با تیلنو به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamerant.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *