بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

نکته و ترفند بازی Mortal Shell برای مبتدیان

بازی‌هایی که مانند سری دارک سولز و بلادبورن که درجه سختی بالایی دارن و به جای سلاح‌های گرم در آن‌ها از شمشیر، تبر و… استفاده می‌شود، چند سالی است که با عنوان “بازی‌های سولزبورنی” شناخته می‌شوند. به غیر شرکت فرام سافتور گاهی اوقات کمپانی‌های کوچک‌تر دست به ساختن چنین بازی‌هایی می‌زنند و در برخی از موارد موفق نیز می‌شوند. ما در این ویدیو به سراغ یکی از همین بازی‌های سولزبورنی از شرکتی کوچک رفتیم و بازی Mortal Shell را تجربه کردیم. این بازی درست به مانند ساخته‌های فرام سافتور سختی زیادی دارد و هرکسی از پس به اتمام رسیدن آن بر نمی‌آید. در این ویدیو اما ما به آموزش نکات اولیه این بازی پرداختیم تا بازیکنان که به تازگی وارد چنین دنیای چنین بازی‌هایی می‌شوند را چند قدم جلو ببریم. در آموزش ما نکات و ترفندی برای سولزبورن باز‌های قهار نیز وجود دارد و اگر شما نیز از این دسته بازیکنان هستید می‌توانید با تماشای این ویدیو نکات جدیدی را قبل از شروع بازی به ذهن خود بسپارید. مورتال شل اگرچه به اندازه ساخته‌های فرام سافتور خوب نیست، اما قطعا و بدون شک ارزش تجربه کردن را دارد.

تماشای ویدیوی لتس پلی و بررسی بازی Mortal Shell:

تماشا در یوتوب:

این بازی که هم اکنون نسخه‌ی نسل نهمی آن به صورت رایگان در گیم پس موجود است، می‌تواند تشنگی شما را برای بازی‌های سولزبورنی با باس فایت‌ها و گیم‌پلی فوق‌العاده‌اش برطرف کند و در این میان تجربه‌ای جدید نیز برای شما داشته باشد. قابلیت Harden که ما آن را در ویدیو کامل توضیح دادیم، بزرگ‌ترین تفاوت مورتال شل با ساخته‌های شرکت فرام سافتور به حساب می‌آید و یک تجربه‌ی متفاوت را به شما هدیه می‌دهد. این عنوان که ساخته شرکت مستقل Cold Symmetry است در سایت متاکریتیک نمره ۷۶ را از منتقدان دریافت کرده و در نزد طرفداران این سبک بازی نیز محبوب بوده. اگر شما به سرویس گیم پس دسترسی ندارید می‌توانید این عنوان را با قیمت ۳۰ دلار خریداری  کنید. البته باید بگیم که تخفیف‌های بسیاری هم شامل حال این بازی می‌شوند.

اگر از طرفداران این سبک بازی هستید حتما باید مورتال شل را تجربه کنید چرا که این بازی با وجود تشابه زیاد به ساخته‌های فرام سافتور، توانسته با افزودن چند المان یک گیم‌پلی جدید را در این سبک ایجاد کند. اگر هم از بازیکنانی هستید که تازه می‌خواهند وارد دنیای بازی‌های سولزبورنی بشوند، این اثر بهترین انتخاب ممکن برای شما است زیرا سختی آن در مقایسه با دارک سولز و بلادبورن کمتر است. با تیلنو و این ویدیو همراه باشید تا با آموزش و آماده این بازی فوق‌العاده را تجربه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *