اخبار و رویدادها, تریلر بازی, رویدادهای گیمی, گیم پلی بازی

رویداد Xbox Games Showcase به اتمام رسید + تریلرهای منتشر شده

بازی‌ های کنسول Xbox Series X

پس از مدت‌ها انتظار، مایکروسافت طی رویداد Xbox Games Showcase ، از بازی‌ های کنسول Xbox Series X رونمایی کرد. همراه تیلنو باشید با مرور خلاصه‌ای از مهم‌ترین اتفاقات این رویداد.

شرکت مایکروسافت از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۰ (۲ مرداد ۱۳۹۹) طی یک رویداد زنده آنلاین به نام Xbox Games Showcase، تعدادی از مهم‌ترین بازی‌های در حال توسعه‌ی خود برای نسل نهم کنسول‌ها و کنسول ایکس باکس سری ایکس را برای طرفدارانش به نمایش خواهد گذاشت. در طی این رویداد از انواع آثار در دست ساخت برای این کنسول رونمایی شد که شامل آثار بزرگ و کوچک مختلفی می‌شدند. در ادامه مهم‌ترین لحظات این رویداد را بررسی خواهیم کرد.

مطابق انتظار مراسم نمایش بازی‌های کنسول نسل نهمی مایکروسافت، بدون تاخیر و راس ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شد. پیش از آغاز مراسم اصلی، یک پیشنمایش با اجرای جف کیلی پخش شد که در آن به مورد خاصی اشاره نشد.

شروعی طوفانی رویداد Xbox Games Showcase با بازی Halo Infinite

یکی از معدود بازی‌هایی که حضورش از پیش در این مراسم تایید شده بود، بازی Halo Infinite بود. مایکروسافت برای اولین بار گیم پلی این بازی را در غالب یک تریلر حماسی به نمایش درآورد. اطلاعات کامل بازی Halo Infinite در مطلبی مجزا به صورت کامل در تیلنو شرح داده شد. در بخش زیر نیز می‌توانید تریلر گیم پلی منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

نمایش بعدی مربوط بود به تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 که پیش از این خبر خاصی از توسعه‌ی این بازی منتشر نشده بود. بازی State of Decay 3 با یک تریلر سینماتیک جذاب معرفی شد. در این تریلر شاهد تلاش شخصیت اصلی برای زنده ماندن در جهانی آخرالزمانی بودیم. این بازی بر روی کنسول‌های اکس باکس وان و اکس باکس سری ایکسٰ، کامپیوترهای شخصی و البته سرویس اکس باکس گیم‌پس، در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر سینماتیک منتشر شده از این بازی را در بخش زیر تماشا کنید.

نکته‌ی بسیار مهمی که در این‌ مراسم‌ به آن اشاره شد این ‌بود که به گفته‌ی فیل اسپنسر (Phil Spencer)، تمام بازی‌هایی که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند، روی سرویس گیم پس ‌ایکس باکس عرضه خواهند شد. این گفته‌ی اسپنسر به این معناست که با خرید سرویس Game Pass ایکس باکس، گیمرها قادر خواهند بود به جدیدترین بازی‌های کنسول Xbox Series X نیز دسترسی داشته باشند.

بازگشت قدرت‌مند Forza Motorsport

در بخش بعدی یکی از نقاط قوت مایکروسافت در طول چند سال گذشته حضور داشت و با نمتیش یک تریلر، نسخه‌ی ریبوت بازی Forza Motorsport معرفی شد. گرافیک این باری فوق‌العاده به نظر می‌رسید و رقیب سرسرختی برای Gran Turismo در پی اس 5 خواهد بود. این بازی با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. به علاوه تمام اتومبیل‌های موجود در این بازی، توسط فناوری موشن کپچر طراحی و ساخته شده‌اند و به نظر می‌رسد استودیو Turn 10 در حال ساخت اثری بسیار جذاب است.

در بخش زیر می‌توانید تریلر نمایش داده شده از نسخه‌ی ریبوت بازی Forza Motorsport را تماشا کنید.

بازی Tell Me Why ساخته‌ی جدید استودیوی Dontnod Entertainment است که از لحاظ جلوه‌های گرافیکی و گیم‌پلی، شباهت بسیار زیادی به ساخته‌ی قبلی این استودیو یعنی بازی Life is Strange دارد و داستان یک خواهر و برادر دوقلو با نام‌های آلیسون و تایلر را روایت می‌کند. قسمت (Episode) اول این اثر در تاریخ ۲۷ آگوست برای پی‌سی، اکس‌باکس وان و اکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

در نمایش بعدی این رویداد مشخص شد که در آینده، برای بازی The Outer Worlds، یک DLC مجزا به نام Peril on the Gorgon منتشر خواهد شد. تریلر این بسته الحاقی را می‌توانید در بخش زیر تماشا کنید.

در قسمت بعدی رویداد Xbox Games Showcase ، بازی Grounded، ساخته‌ی جدید استودیو Obsidian Entertainment با تریلری جذاب معرفی شد. بازی بر روی حالت چند نفره تمرکز دارد و داستان چند کودک را روایت می‌کند که تبدیل به انسان‌های کوچک شده‌اند و باید برای بقا در باغچه‌ای پر از حشرات تلاش کنند. بازی در تاریخ ۲۸ جولای برای هر دو پلتفرم اکس باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تریلر زیبای این بازی از بخش زیر در دسترس است.

نا‌امیدی طرفداران Hellblade

تو بخش مهم بعدی، صحبتی از سازندگان بازی Hellblade تو استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) به نمایس درآمد که آن‌ها در این بخش کوتاه اعلام کردند وقایع نسخه‌ی دوم بازی یعنی Senua’s Saga: Hellblade II در ایسلند جریان دارد. متاسفانه برخلاف انتظارات طرفداران، در این رویداد، گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته نشد و سازندگان به ارائه‌ی توضیحات کوتاهی بسنده کردند.

یکی از بخش‌های جذاب رویداد مایکروسافت، نمایش تریلری از نسخه‌ی بهینه شده‌ی بازی محبوب Ori and the Will of the Wisps برای کنسول ایکس باکس سری ایکس بود. سازندگان این بازی در مون استودیوز (Moon Studios) اشاره داشتند این بازی روی کنسول نسل نهمی مایکروسافت، با نرخ فریم ۱۲۰ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر این اثر جذاب را از بخش زیر تماشا کنید.

در یکی از بخش‌های شاد و مفرح این رویداد، بازی Psychonauts 2 اثر جدید استودیوی دابل فاین (Double Fine) با همکاری هنرمند معروف هالیوودی، جک بلک (Jack Black) معرفی شد. بازی در سبک پلتفرمر و فانتزی است و از لحاظ گرافیکی، اثری بسیار خوش‌ رنگ و رو به نظر می‌رسد. این بازی در تعطیلات سال ۲۰۲۰  میلادی برای اکس باکس وان، سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلر زیبای این بازی را تماشا کنید.

در طی این رویداد اخبار زیادی از بازی Destiny 2 در ارتباط با کنسول نسل نهمی مایکروسافت منتشر شد. در ابتدا اعلام شد نسخه‌ی بهینه سازی شده‌ی این اثر بو روی Xbox Series X منتشر خواهد شد. همچنین استودیوی بانجی در بخش دیگری از این نمایش اعلام کرد در ماه سپتامبر سال میلادی جاری، بازی دستینی 2 به مراه بسته‌ها‌ی الحاقی Forsaken و Shadowkeep به سرویس گیم پس ایکس باکس خواهند رفت. در بخش بعدی اعلام‌ شد دی ال سی جدید بازی دستینی 2 تحت عنوان Beyond Light به کنسول‌های ایکس باکس خواهد آمد.
شما می‌تونید این بازی رو به همراه تمام Expansionها بر روی ایکس کلود و بر روی تمامی کنسول‌ها و حتی گوشی‌های موبایل نیز تجربه کنید. این بسته الحاقی در ماه سپتامبر میلادی عرضه خواهد شد. پس از انتشار این اخبار، تریلر کوتاهی از این بازی منتشر شد که در زیر قابل دسترس است.

در یک غافلگیری، در حالی که کم کم به لحظات پایانی مراسم مایکروسافت نزدیک می‌شدیم، نسخه دوم بازی محبوب S.t.a.l.k.e.r 2 معرفی شد. این بازی برای Xbox Series X و ویندوز انحصاری زمانی است.مجموعه‌ی S.t.a.l.k.e.r که مدتی در سکوت به سر می‌برد، حال قرار است با همان سبک وحشت مخصوص به خود و با پایبندی به ریشه‌های اصیل خود، بار دیگر علاقه‌مندان به این سبک را به خود جذب کند. تماشای تریلر این بازی را از دست ندهید.

تو یکی از نمایش‌های جذاب امشب، تریلری جدید و بسیار زیبا از بازی Medium اثر جدید استودیو Blue Bear در سبک وحشت، منتشر شد. با توجه به تریلر منتشر شده، بازی در دو جهان موازی جریان دارد که از دید سوم شخص روایت می‌شود. بازی در تعطیلات ۲۰۲۰ برای اکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد و در سرویس گیم‌پس نیز وجود خواهد داشت. تریلر هولناک و خلاقانه‌ی این بازی را در زیر مشاهده کنید.

تو قسمت بعد، بخش داستانی بازی Crossfire X با تریلری جذاب به مخاطبان معرفی شد. ساخته‌ی جدیدی استودیو خوشنام رمدی (Remedy) در سال ۲۰۲۰ بر روی کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد. بخش داستانی این باری برخلاف بخش چند‌نفره‌ی آن رایگان نخواهد بود و برای آن نیاز به سرویس گلد خواهید داشت.

در انتهای مراسم مایکروسافت، به احتمال زیاد بسیاری از طرفداران قدیمی مایکرو به وجد آمدند زیرا در این قسمت، با نمایشی کوتاه نسخه‌ی جدید و ریبوت بازی Fable به نمایش درآمد. متاسفانه  اطلاعات خاصی از این بازی محبوب در این رویداد به اشتراک گذاسته نشد. ولی با این وجود ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری Fable می‌تواند افراد زیادی را به سمت کنسول جدید مایکروسافت بکشاند. شما نی‌توانید تریلر این بازی را در بخش زیر تماشا کنید.

این بود مهم‌ترین اتفاقات رویداد Xbox Games Showcase که در آن بازی‌های مختلف جدید و قدیمی‌ای به نمایش درآمدند. نظرات خود را درباره‌ی لاین‌آپ کنسول نسل نهمی مایکروسافت را با ما در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “رویداد Xbox Games Showcase به اتمام رسید + تریلرهای منتشر شده

  1. Hooman AR گفت:

    اصلا اون چیزی که انتظار داشتم نبود. ایکس باکس فقط حرف میزنه بدون عمل. بازم دمتون گرم پوشش دادین

    1. محمد قربانیان گفت:

      ممنون که همراهی می‌کنید. درست می‌فرمایید جدیدا سونی و مایکروسافت ضعیف کار کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *