اخبار و رویدادها, بازی, پی سی, کنسول

مسدود شدن ۴۸ هزار بازیکن متقلب در دو بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone

بازی Call of Duty: Vanguard

پس از عرضه درایور سطح کرنل توسط شرکت Activision، حساب بیش از ۴۸ هزار بازیکن متقلب در دو بازی Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone مسدود شده است. وجود هکرها و چیترها در چند سال اخیر، همیشه مشکل بزرگی برای جامعه کالاف دیوتی به شما می‌رود.

در طی چند سال اخیر افزایش تعداد هکرها و چیترهایی که رقابت سالم و جذاب میان بازیکنان را به حاشیه می‌برند، به یک معضل بزرگ در بازی‌های آنلاین تبدیل شده است. مجموعه Call of Duty هم از این قاعده مستثنا نیست و تعداد چیترهای موجود، به خصوص پس از عرضه بازی رایگان Call of Duty: Warzone حسابی بازیکنان را اذیت کرده است. اما خب Activision هم در طی این چند وقت بیکار نمانده و تا جای ممکن تعداد این چیترها را به حداقل رسانده؛ به گونه‌ای که به گفته خود آن‌ها پس از عرضه وارزون در سال ۲۰۲۰، حساب بیش از نیم میلیون بازیکن متقلب مسدود شده است. حالا در ادامه این حرکت مثبت، آن‌ها هفته پیش درایور سطح کرنل سیستم ضدتقلب را به صورت جهانی منتشر کرده‌اند. البته این درایور فعلا فقط برای بازی Call of Duty: Warzone منتشر شده و با توجه به اطلاعات، در چند هفته آینده برای بازی Call of Duty: Vanguard هم در دسترس قرار می‌گیرد. البته این درایور در به روز رسانی جدید وارزون با نام Pacific به صورت خودکار روی سیستم شما نصب می‌شود و اگر آن را نداشته باشید، قادر به تجربه بازی نخواهید بود.

به گفته خود شرکت Activision، این برنامه روی سیستم شما اجرا می‌شود و سپس همه نرم‌افزارهای موجود مربوط تقلب کردن را شناسایی کرده و گزارش می‌دهد. دلیل عرضه این برنامه به صورت جداگانه، این است که نرم‌افزارهای تقلب درست شده توسط بازیکنان به شدت پیچیده هستند و نمی‌توان آن‌ها را با نرم‌افزاری Anti-Cheat معمولی که روی خود بازی‌ها قرار می‌گیرند، شناسایی کرد. البته نیازی نیست نگران CPU و حافظه اشغال شده پی سی خود باشید؛ چرا که به محض خروج از بازی Call of Duty: Warzone سیستم ضدتقلب به طور خودکار بسته می‌شود.

بازی Call of Duty: Vanguard

حال با توجه به گفته‌های خود سازندگان این درایور جدید فعلا جواب داده و در طی چند روز اخیر حساب بیش از ۴۸,۰۰۰ بازیکن متقلب در کالhف دیوتی وارزون را مسدود کرده است. انتظار می‌رود که با در دسترس قرار گرفتن این برنامه برای بازی Call of Duty: Vanguard تعداد چیترها در جدیدترین نسخه سری به حداقل برسد. البته تاثیر این دسته از نرم‌افزارهای ضدتقلب پس از چند وقت حس می‌شود؛ پس باید صبر کرد و واکنش بازیکنان نسبت به این موضوع را دید.

در پایان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه مطالب بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Call Of Duty: Vanguard مراجعه کنید. همچنین تهیه این بازی از طریق صفحات بازی Call of Duty: Vanguard برای XBox، بازی Call of Duty: Vanguard برای PS5 و بازی Call of Duty: Vanguard برای PS4 امکان‌پذیر است.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما در چند روز اخیر مشکل چیترها در دو بازی Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone کاهش یافته است؟ نظرات خود را با تیم تیلنو در میان بگذارید.

منبع: VGC

اینستاگرام تیلنو

خیر. برای تجربه این بازی رو هر دو نسل از کنسول‌های خانگی باید یکی از نسخه‌های Cross-gen Bundle و Ultimate Edition را خریداری کنید.

این بازی داستان چهار شخصیت مختلف از چهار جبهه جنگ جهانی را روایت می‌کند که در کنار هم به جنگ با متحدین می‌پردازند.

این بازی علاوه بر بخش داستانی، دارای بخش چند‌نفره و زامبی است.

کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *