اخبار و رویدادها, کنسول

مایکروسافت برنامه ‌های زیادی برای Xbox Game Pass دارد

ایکس باکس

ایکس باکس گیم پس، سرویس محبوب مایکروسافت با پیشنهادات خیره‌کننده و مقرون به صرفه‌، طرفداران زیادی در سرتاسر جهان کسب کرده، اما این پیشنهادات برای مایکروسافت درآمدزایی و سود‌دهی دارد؟ با تیلنو همراه باشید تا جواب این سوال را بدهیم.

پیشنهادات فوق‌العاده ایکس باکس گیم پس، افراد زیادی را به این فکر فرو برده که چطور مایکروسافت با این سرویس درآمد‌زایی می‌کند؟ آرون گرین‌برگ مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس، در مصاحبه‌ای با What’s Good Game اعلام کرد:

مردم نیازی نیست درباره مایکروسافت نگران باشند. اونا حالشون خوبه.

گرین‌برگ در ادامه تایید کرد که گیم پس، درحال حاضر سوددهی خاصی برای مایکروسافت ندارد و مایکروسافت تازه برنامه‌های خود را برای این سرویس آغاز کرده است. او در ادامه افزود:

“مردم شاید به این فکر کنند که گیم پس برنامه‌ای کوتاه مدت است و خیلی زود به نتیجه می‌رسد، اما گیم پس برنامه‌ای بلند مدته و اگر همه چیز طبق نقشه پیش برود سوددهی فراوانی برای ما خواهد داشت.”

Aaron Greenberg XBox GamePass

گرین‌برگ همچنین درباره نگرانی‌های مردم از اینکه مایکروسافت با گیم پس در حال ضرردهی است گفت:

“مایکروسافت حالش خوبه. ما برنامه‌هایی که داریم رو به سرانجام می‌رسونیم. فکر می‌کنم ما موفق می‌شویم.”

با گیم پس، مایکروسافت برای سوددهی خیلی ‌زیاد در بلند مدت برنامه‌ریزی کرده و سوددهی کم در کوتاه مدت اهمیت چندانی ندارد.

“این یه طرز فکر متفاوته، اگر فقط برای سود برنامه‌ریزی کنی و قصدت فقط کسب درآمد بیشتر از هرکدوم از طرفداران و مشتری‌ها باشه، به هیچ سود و نتیجه‌ای نمی‌رسی. اگر قصد ارائه تجربه بهتر و باکیفیت‌تر به مخاطب رو داشته باشی، طرفدارایی می‌سازی که تا ابد همراهیت می‌کنن.”

با توجه به گفته‌های گرین‌برگ، مایکروسافت قصد بر غنی‌سازی هرچه بیشتر و بهتر گیم پس دارد، این کار با اضافه کردن XCloud بدون هیچ هزینه اضافی به گیم پس ادامه داده شده است.

“وقتی مردم احساس کنند، تمرکز بیشتر بر روی کیفیت است تا درآمدزایی، علاوه‌ بر استفاده شخصی خودشان، به دیگران هم پیشنهاد خواهند داد. روش بازاریابی دهان به دهان، پرقدرت‌ترین و بهترین روش، برای بازاریابی است. با آگهی‌های مختلف، ما نمی‌توانیم افراد و طرفدارانی که نیاز داریم را به اندازه کافی جذب کنیم؛ اما اگر شما به یکی از نزدیک‌ترین دوستانتان پیشنهاد دهید چطور؟ ما می‌خواهیم گیم پس را بهتر و با ارزش‌تر کنیم، این اتفاق باعث می‌شود شما خودتان نا‌خودآگاه برای ایکس باکس و گیم پس بازاریابی کنید. گیم پس، برنامه‌ای برای سوددهی فراوان نیست، اما در بلند‌مدت برای همه مناسب و راضی کننده است.”

برای اضافه کردن هرچه بیشتر مخاطبان به گیم پس، مایکروسافت هزینه اشتراک را فقط به ۱ دلار کاهش داده بود، این اقدام باعث شد تا مخاطبان گیم پس، به بیشتر از ۱۰ میلیون نفر برسند.

نظر شما درباره گیم پس، سرویس محبوب مایکروسافت چیست؟ تا به حال از این سرویس یا سرویس‌های مشابه، استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با تیلنو در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *