بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

بررسی پلی استیشن پلاس جدید

پس از انتقادات فراوان از پلی استیشن و سونی به علت نداشتن اشتراکی مشابه با گیم‌پس، این کمپانی بلاخره از اشتراک جدید خود جهت رقابت با گیم پس رونمایی کرد. این اشتراک که در دل سیستم پلی استیشن پلاس قبلی قرار گرفته، از سه سطح مختلف تشکیل شده و درست به مانند گیم‌پس بازی‌های رایگان زیادی در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد که ما در این ویدیو به بررسی کامل بازی‌ها و ویژگی‌های آن پرداختیم.

تماشای ویدیوی بررسی سیستم جدید پلی استیشن پلاس:

تماشا در یوتوب:

همانطور که گفتیم این سیستم جدید از سه سطح مختلف تشکیل شده که سطح اول آن که Essential نام دارد، همان پلاس قبلی است و به غیر از دسترسی به سه بازی رایگان ماهانه و قابلیت آنلاین بازی کردن چیز اضافه‌ای ندارد و با قیمت اشتراک ماهانه‌ی ده دلار و قیمت اشتراک سالانه‌ی ۶۰ دلار در دسترس است. سطح دوم با نام Extra، علاوه بر ویژگی‌های پلاس عادی یا همان Essential، دسترسی شما را به کاتالوگی از بازی‌های مختلف مانند Control و NBA 2K22 و برخی از عناوین اختصاصی پلی‌استیشن به صورت رایگان مهیا می‌کند و قیمت ماهانه‌ی ۱۵ دلار و سالانه ۱۰۰ دلار را از شما دریافت می‌کند. سطح بعدی و آخر با نام Premium، که بهترین لول از این اشتراک جدید است نیز، علاوه بر بازی‌های رایگان دسترسی شما به بازی‌های نوستالژیک PS2 به حالت عادی و به بازی‌های PS3 به صورت کلاد گیمینگ را فراهم می‌سازد.

علاوه بر این، سیستم پریمیوم به شما ویژگی جالبی به اسم Game Trial را می‌دهد که با آن شما می‌توانید برای مدتی محدود بازی‌ای که در مورد خرید آن مطمئن نیستید را تجربه کنید و در صورت رضایت بازی را خریداری کنید. سطح پریمیوم با قیمت ماهیانه‌ی ۱۸ دلار و سالانه‌ی ۱۲۰ دلار در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر تمامی ویژگی‌های فوق هر سطح از این سیستم اشتراکی جدید، در طول هر ماه تخفیف‌های مختص به خود را برای بازی‌های مختلف دریافت می‌کنند. به عنوان مثال اگر بازی‌ای با تخفیف برای کاربران عادی ۴۰دلار شده باشد، برای کاربران سیستم پریمیوم قیمت آن تا ۱۰دلار نیز پایین آمده است. ویدیوی ما را تماشا کنید تا ببینید این سیستم توانایی رقابت با گیم‌پس را دارد یا خیر.

نظر شما درباره سرویس جدید پلی استیشن پلاس چیست؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *