بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Sniper Elite 5

هر موقع حرف از بازی‌های تک تیراندازی و اسنایپری به میان می‌آید نام دو سری بازی در ذهن گیمرها قرار می‌گیرد. یکی از این دو سری بازی، سری Sniper Elite است که جدیدترین نسخه از آن یعنی Sniper Elite 5 اخیرا و در تاریخ ۵ خرداد منتشر شده است. این سری بازی که همیشه توانسته دل مخاطبان را به دست بیارد و آن‌ها را راضی نگه دارد، در پنجمین نسخه‌ی آن طور که باید و شاید عمل نکرده و مقداری ناامیدی برای هواداران خود به وجود آورده است. Sniper Elite 5 اما با وجود تمام مشکلات، در حال حاضر به صورت رایگان در سرویس گیم‌پس موجود است و با ۸۵ گیگ حجم، یک تجربه نسبتا خوب را به مخاطب خود هدیه می‌دهد. با ما در این ویدیو لتس پلی و بررسی همراه باشید تا ببینیم که اسنایپر الیت ۵ ارزش تجربه کردن را دارد یا نه.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی Sniper Elite 5:

تماشا در یوتوب:

بازی Sniper Elite 5 با وجود مشکلات روز اولی، در حال حاضر باگ‌های اذیت کننده‌ای ندارد و اکثر مشکلاتش با آپدیت‌های منتشر شده، رفع شده‌اند. بالا رفتن اکشن بازی بجای مخفی کاری آن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی از زبان گیمرها و مخاطبان بوده است. به اعتقاد بسیاری نیز، کوتاه بودن بازی که تمام کردن آن به تنها ۹ ساعت زمان نیاز دارد، باعث می‌شود تا اسنایپر الیت ۵ بیشتر از هرچیزی شبیه به یک بسته الحاقی برای اسنایپر الیت ۴ باشد. ضعیف بودن انیمیشن‌های شخصیت‌های بازی نیز یکی دیگر از انتقادات وارده بر این بازی است. با وجود تمام این ایرادات اما، گیم‌پلی جذاب و گرافیک نسبتا خوب بازی باعث شده‌اند تا این اثر از مخاطبان نمره ۶ و از منتقدان نمره ۸۰ را در متاکریتیک دریافت کند.

لازم به ذکر است که مرحله کشتن هیتلر نیز درست به مانند تمامی بازی‌های Sniper Elite در این بازی نیز وجود دارد و یک تجربه‌ی جالب را به ارمغان میاورد. در نهایت باید گفت بازی اسنایپر الیت ۵ قطعا در حد و اندازه‌های نام این سری ظاهر نشده اما همچنان یک اثر خوب و دوست داشتنی است. ویدیو ما را تماشا کنید تا تصمیمتان را برای دانلود و یا خرید این بازی راحت‌تر بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *