بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

Teenage Mutant Ninja Turtles Shredder's Revenge

سری بازی لاک پشت‌های نینجا یکی از خاطره‌انگیز‌ترین و نوستالژیک‌ترین بازی‌ها برای گیمرها و به خصوص گیمرهای ایرانی، به شمار می‌رود. ما در این ویدیو به سراغ جدیدترین بازی دنیای لاک پشت‌های نینجا یعنی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge رفتیم و علاوه بر تجربه‌ی آن به بررسی این بازی نیز پرداختیم. از نسخه‌های قدیمی این بازی که توسط کونامی ساخته می‌شدند تا جدیدترین نسخه‌ی آن که توسط Tribute Games ساخته شده است، این سری به علت سبک Beat ’em و قابلیت تجربه‌ی آن به صورت چند نفره، بین گیمرها محبوب بوده است. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge که هم اکنون به صورت رایگان در سرویس گیم پس موجود می‌باشد، علاوه بر داشتن همان سبک و سیاق قدیمی این بازی‌ها، المان‌های جدیدی را نیز به آن اضافه می‌کند تا تبدیل به یکی بهترین عناوین Beat ’em چند سال اخیر شود. با تیلنو و این ویدیو همراه باشید.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge:

تماشا در یوتوب:

بازی انتقام شریدر همانطور که گفتیم، توانسته با داشتن ویژگی‌ها و المان‌های خاطره‌انگیز بازی‌های سبک Beat ’em علاوه بر به دست آوردن دل مخاطبین، نمره‌ی خوب ۸۶ را از منتقدین نیز دریافت کند. دشمن‌های متنوع، پیکسل آرت جذاب، Collectible‌های دوست داشتنی و… همه از عواملی هستند که این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های موجود در سرویس گیم پس می‌کنند. البته باید بگیم که این بازی به قدری سرگرم کننده هست که آن را بدون گیم پس نیز خریداری کنید.

اگر به دنبال بازی‌ای هستید که در کنار دوستان خود سرگرم آن شوید و ساعت‌ها از آن دل نکنید این بازی بهترین انتخاب ممکن برای شما است. شما می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین با ۶ نفر به صورت همزمان بازی کنید و با چالش‌ها و دشمنان دنیای بازی مواجه شوید. اگر هنوز از خرید این بازی مطمئن نیستید، ویدیوی ما را تماشا کنید تا تصمیم خود را ساده‌تر بگیرید. در نهایت باید بگیم که این بازی یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده در چند ماه اخیر است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *