بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut

از زمان معرفی بازی Death Stranding جدیدترین ساخته کارگردان افسانه‌ای دنیای گیم یعنی هیدئو کوجیما، جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی برای این اثر ایجاد شدند. پس از منتشر شدن این بازی در تاریخ هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹، گیمرها به دو دسته تقسیم شدند. گروهی که عاشق بازی بودند و گروهی که آن را یک تجربه‌ی حوصله سربر و به گفته‌ی خودشان “شبیه ساز پیاده‌روی” قلمداد می‌کردند. در نهایت و به دور از تمام این جنجال‌ها و حاشیه‌ها Death Stranding موفق شد تا فروش خوبی داشته باشد و جایگاه خود را دنیای گیم پیدا کند. در این ویدیو اما، ما به سراغ نسخه‌ی نسل نهمی این بازی یعنی Death Stranding Director’s Cut رفتیم تا ببینیم این نسخه نسبت به نسخه‌ی نسل قبلی خود چه تغییراتی داشته است. Death Stranding Director’s Cut که توسط 505Games برای کامپیوتر‌های شخصی نیز منتشر شده، هم اکنون برای دارندگان سطح‌های Extra و Premium سرویس جدید پلی استیشن پلاس به صورت کاملا رایگان موجود است. اگر هم از دارندگان این سرویس نیستید، می‌توانید بازی را با قیمت ۴۰ دلار از استیم و ۵۰ دلار از پلی استیشن استور تهیه کنید. در صورتی که نسخه نسل هشتمی بازی را قبلا خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن را با تنها ۱۰ دلار به Director’s Cut ارتقا دهید.

لتس پلی و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut:

تماشا در یوتوب:

بزرگ‌ترین تفاوت Death Stranding Director’s Cut نسبت به نسخه نسل قبلی خود، پیشرفت گرافیکی فوق‌العاده و چشم گیر آن است. شاید اکثر بازی‌هایی که هم برای نسل هشتم و هم برای نسل نهم منتشر شده‌اند آن قدر تفاوت گرافیکی نداشته باشند، اما این بازی موفق شده تا یک تجربه بصری چندین برابر بهتر را در اختیار مخاطبان خورد قرار دهد. علاوه بر گرافیک و نرخ فریم بهتر، ماشین‌ها، کامیون‌ها و اسلحه‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده‌اند که می‌توانند روش بازی شما در نسل قبل را به طور کلی متحول کنند. یکی دیگر از تغییرات بزرگ بازی اضافه شدن امکانات جدید برای شهرسازی است. جاده‌های جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند به شما کمک می‌کنند تا مسیر‌هایی که قبلا برای عبور از آن‌ها مشکل داشتید را، دوباره و راحت‌تر طی کنید. اگر از کسانی هستید که تا به حال این بازی را تجربه نکردید باید بگوییم که بخش آنلاین این بازی این گونه است که شما بازیکنان دیگر را نمی‌بینید ولی به آن‌ها کمک می‌کنید و یا از آن‌ها کمک دریافت می‌کنید. به عنوان مثال شما مسیری سخت را طی می‌کنید و تصمیم می‌گیرید برای بازیکنانی که بعد از شما از این مسیر رد می‌شوند یک استراحت‌گاه درست کنید. شما بنای سازه را قرار می‌دهید ولی در آن لحظه به علت نداشتن مصالح لازم موفق به تکمیل آن نمی‌شوید. اگر پس از مدتی دوباره به سمت آن استراحت‌گاه بروید متوجه می‌شوید که یکی دیگر از بازیکنان موفق به اتمام ساخت آن شده است.

توضیح دادن این مسئله که بازی Death Stranding چه تجربه‌ای را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد بسیار سخت است. این بازی بدون شک یکی از خاص‌ترین و سلیقه‌ای ترین عناوین چند سال اخیر دنیای گیم به حساب می‌آید. به طور خلاصه شما وظیفه دارید تا پس از یک فاجعه‌ی انسانی، در سیاره‌ی زمین و کشور آمریکا، در نقش Sam Bridges با بردن بسته‌های مهمات به جاهای مختلف، دوباره آمریکا را به هم “متصل کنید”. در این مسیر اما مجبور هستید با دشمن‌های مختلف، مسائل شخصی سم و … دست و پنجه نرم کنید. اگر هنوز هم در مورد اینکه این بازی چیست سوال دارید، ویدیوی مارا تماشا کنید تا به صورت کامل متوجه شوید. با تیلنو همراه باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *